Kontrollamp süütepooli külge aga ei mäleta mis edasi.
Süüde õigeks
Süüde õigeks
Süüde õigeks
Ei mäleta kuidas see kontroll lambiga süüte sättimine käis.
Kontrollamp süütepooli külge aga ei mäleta mis edasi.
Kontrollamp süütepooli külge aga ei mäleta mis edasi.
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Lühidalt...
Kontrolllambi teine ots massi ja kontaktide avanemisel lamp süttib, e. siis antakse silindrisse säde.
Edu töös.
Tegelikult kasuta otsingut, siin on süüte seadmisest juttu väga palju...
See teema
http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.p ... #pid123052
ja see
loe overspeedi selgitust
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 814&page=1
[Muudetud: 12-5-2010 Indy]
Kontrolllambi teine ots massi ja kontaktide avanemisel lamp süttib, e. siis antakse silindrisse säde.
Edu töös.
Tegelikult kasuta otsingut, siin on süüte seadmisest juttu väga palju...
See teema
http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.p ... #pid123052
ja see
loe overspeedi selgitust
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 814&page=1
[Muudetud: 12-5-2010 Indy]
Milleks asja keeruliseks ajada? Säde ju olemas ja kohe ära ühendatud. Vaja vaid süütepoolist kõrgepingejuhe massist mingi 5mm kaugele panne ja hakkab süütepaikapanek pihta(enne muidugi süüde sisse).Algselt postitas: Indy
Kontrolllambi teine ots massi ja kontaktide avanemisel lamp süttib, e. siis antakse silindrisse säde.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
Peab ära proovima:spinAlgselt postitas: logman
Tore koll oled, hautz
Tee elektronsüütega kah sellist trikki, saad rahakotti kergendada.
Ära õpeta inimestele lollusi külge, sest iga masinaga ei kannata sedasi mängida.
Kui ära pole proovinud, siis ei usu:P
Vist isegi olen pannud elektronsüüdet nii paika ja midagi läbi ei põlenud.
Keevitamise ajal ka tavaliselt akuklemm nimelt peal olnud(tahtsin tõestada, et midagi ei juhtu, kuna kui süüdet sees pole, siis pole ju ajul voolu järel), kuid kui laadimise ajal akuklamm ei andnud hästi ühendust ja aju bmw-l läbi läks, siis enam ei julge:P
Räägitakse, et kui bmw M50-l üks süütepool tagant ära võtta, siis põleb aju läbi, mul pole veel läbi läinud sellepärast.
Palju asju räägitakse, et juhtub, kuid tegelt ei juhtu midagi.
Tegelt saab kontaktsüütel kontaktide avanemise hetke järgi ka paika panna:lol
Ekektronsüütel anduri ja "triggeri" kohakuti olles saab ka paika. Täpsem seadistus töötamise ajal. Mina ei usalda ühtegi stroboskoopi ega muud vigurit.
NT: Bmw-l oli süüde paika pandud (müüja jutt) ja süüde oli nii hiline, et mootor ei töötanud õigesti.
Aga see juba muu teema...
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1111
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Inimesi on kolme tüüpi:
Esimene - Õpib teiste vigadest.
Teine - Ei usu teisi, proovib ikka ise järgi ja siis õpib oma vigadest.
Kolmas - Ei usu teisi ja ka iseennast mitte, proovib ikka ja jälle, teeb ühtesid samu vigu ikka ja jälle ja uuesti.
hautz, sa oled see teine tüüp:) Mina hoian silmad ja kõrvad lahti ja püüan esimesse kuuluda.
Mis aga süüte näppimisse puutub, siis on kontroll-lambiga kõige täpsem variant kui jätta strott kõrvale. Kuidas sa teed silma järgi nii täpselt kindlaks mm. vända käigu pealt, et kontakt just nüüd avanes? Logmanil õigus, elektronsüütega mängida ei maksa. Kui lisada siia aga üks näide muust vallast selle kohta, kas proovides midagi juhtub või ei juhtu, siis Rakveres kaks venda vedasid kihla, et kumb suuda läheneva rongi eest hiljem ära karata. Seni kargasid, kuni üks rongi alla jäi.
Esimene - Õpib teiste vigadest.
Teine - Ei usu teisi, proovib ikka ise järgi ja siis õpib oma vigadest.
Kolmas - Ei usu teisi ja ka iseennast mitte, proovib ikka ja jälle, teeb ühtesid samu vigu ikka ja jälle ja uuesti.
hautz, sa oled see teine tüüp:) Mina hoian silmad ja kõrvad lahti ja püüan esimesse kuuluda.
Mis aga süüte näppimisse puutub, siis on kontroll-lambiga kõige täpsem variant kui jätta strott kõrvale. Kuidas sa teed silma järgi nii täpselt kindlaks mm. vända käigu pealt, et kontakt just nüüd avanes? Logmanil õigus, elektronsüütega mängida ei maksa. Kui lisada siia aga üks näide muust vallast selle kohta, kas proovides midagi juhtub või ei juhtu, siis Rakveres kaks venda vedasid kihla, et kumb suuda läheneva rongi eest hiljem ära karata. Seni kargasid, kuni üks rongi alla jäi.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.