Väljalaskekollektor
Väljalaskekollektor
Väljalaskekollektor
Tervist, küsimus selline, et kuidas oleks võimalik teha uued vindid väljalaskekollektorile, nimelt summutit pole kinnitada kuskile, vindid pooleks. Kahe esimese vindi saaks välja puurida ja kasvõi mingid poldid sisse keerata, aga kaks tagumist vinti, neid ei ole võimalik välja puurida. Kas need on siis sisse keeratud vms?
-
eeesnahkhiir
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 3
- Liitunud: 02 Nov 2009 13:19
- Asukoht: raplamaa
- Autod: audi 100 2.8 v6 128kw
Kui keere "välja puurida" siis ei jää ju midagi muud üle, kui tekkinud avasse suurem keere keerata. Pooleks läinud tikkpolte(spilkasid) saab välja puurida.Algselt postitas: Tanel.V
Saite aru küll, et keermetest jutt käib ju![]()
Ning jah, kõik neli on sisse keeratud tikkpoldid.
[Muudetud: 16-2-2010 twist]
Kuna neid keermeid sa küljes oleval kollektoril välja ei puuri, siis pead kollektori nagunii maha võtma. Siis on lihtsam juba kuskilt kuurist korralik ärida ja külge panna.
+Jääb "vintide" puurimine-keeramine ära.
-Kollektorite mahavõtmisel jookseb jahutusvedelik välja.
Üldiselt tasuks ka kasutada neid pehmeid (täpselt ei tea, mis materjalist need on, vasest, messingist?) püksimutreid ja pükste kohale asetamisel ettevaatlik olla, et pükse keermete vastu ei lajataks. Selles suhtes on nadi, kui mingi koperatiivi püksid on, need on vale kumerusega ja vajavad sättimist, mootori kergitamist jne...
+Jääb "vintide" puurimine-keeramine ära.
-Kollektorite mahavõtmisel jookseb jahutusvedelik välja.
Üldiselt tasuks ka kasutada neid pehmeid (täpselt ei tea, mis materjalist need on, vasest, messingist?) püksimutreid ja pükste kohale asetamisel ettevaatlik olla, et pükse keermete vastu ei lajataks. Selles suhtes on nadi, kui mingi koperatiivi püksid on, need on vale kumerusega ja vajavad sättimist, mootori kergitamist jne...
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...