Probleem mootoriga?
Probleem mootoriga?
-
ffuego
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 24 Aug 2009 23:37
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada 2107
Probleem mootoriga?
Probleem siis selline:kui gaas järsult põhja muljuda,hakkab puterdama ja siis nagu pääseb kusgilt.Peaks võibolla segukruvi timmima.....,või mis teie arvate.Autoks muidu 2106,01-he karburaatoriga.
-
aarvuti2007
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 23 Okt 2009 14:36
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: VAZ 21063
- Kontakt:
vabandan et teemad segan.
probleemiks on selline asi:
kui ma külmast peast käivitan auto mootori ja vajutan gaasi pedaali põhja siis hakkab mootor turtsuma ning
peale seda kui on mootor soe siis läheb korralikult käima.
autoks on VAZ 21063 1,3L 47Kw
oskab keegi aidata selles probleemis?
[Muudetud: 26-1-2010 arvuti2007]
probleemiks on selline asi:
kui ma külmast peast käivitan auto mootori ja vajutan gaasi pedaali põhja siis hakkab mootor turtsuma ning
peale seda kui on mootor soe siis läheb korralikult käima.
autoks on VAZ 21063 1,3L 47Kw
oskab keegi aidata selles probleemis?
[Muudetud: 26-1-2010 arvuti2007]
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Vanust peaks sul nagu olema aga õigekirja pole ollagi:sein. Kaks võimalust: 1) tee oma õigekiri korda või 2)paranda oma profiilis sünniaeg ära (19 aastane inimene peaks juba teadma õigekirja!).Algselt postitas: arvuti2007
vabandan et teemat segan!
ma ei raatsi uut teemat teha uuesti
see taoline jama on mul endal ka ja autoks on VAZ 21063 1,3L 47Kw
kui ma kaasi põhja lasen siis tahab mootor välja sureda.
Tee oma postitus korda ning usun, et leiad oma probleemile ka kiiremini lahendust, sest paljud kasutajad ei viitsigi sellist sega-pudrut lugeda.
[Muudetud: 26-1-2010 siksaator]
-
aarvuti2007
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 23 Okt 2009 14:36
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: VAZ 21063
- Kontakt:
Sarnane probleem tekkis mul ühe 01ega, et kui külmast gaasi vajutasin siis tahtis välja surra, kuid kui hästi aeglaselt vajutasin, siis kogus pöördeid küll.
Kõigepealt võiksid süüte reguleerida kui seda varem pole teinud.
Ise olen stroboskoobi puudumisel kasutanud seda varianti mis kasutaja overspeed ühes teemas postitas:
"Kui strobo ei ole, siis nii. Vöta jagaja kaan maha, ning pööra mootorit seni, kuni rootor jöuab 1. silindri kohale (kaanel on numbrid pääl vöi vaata kuhu juhe jookseb). Kui vänta pole, siis liiguta autot neljas käik sees. Nii pööra mootorit seni, et alumisel rihmarattal olev märk olex keskmise kriipsu juures (5 kraadi) teine lühike on 10 kraadi ja pikk on surnudseis. Vöta indikaator, 1 ots massi ja teine selle juhtme külge, mis läheb kontaktist süütepooli. keera jagaja 13 vötmega lahti ning reguleeri seni, kuni indikaatori tuli just just pölema hakkab. Süüde peab sees siis olema;) Siis liiguta mootorit jälle tagasi, kui asi paikas on , ning kontrolli, kas mootorit pöörates tuli süttib siis, kui märk on 5 kraadi juures. Kui nii on, siis ongi valma."
Põhimõtteliselt kui pole karburaatorit varem näppinud ja see on seal puutumata olnud teab mis ajast, siis võiksid teha järgmist:
tee karburaator algosadeks, vaheta vajalikud osad, ligunda vanu osi atsetoonis kui vajalik (mitte tihendeid ja muid membraane), puhu kõik suruõhuga läbi, vajadusel reguleeri ujuki taset, seejärel lao kõik nii kokku tagasi nagu alguses oli ning siis regulli karburaatori tühikäik ära.
Selle jaoks on Ladaklubi kodulehel ÕPETUS täitsa olemas. (ps.kliki sõna õpetus peale)
Kui kõik see tehtud siis tule siia tagasi ja räägi meile kuidas asi nüüd on.
Kõigepealt võiksid süüte reguleerida kui seda varem pole teinud.
Ise olen stroboskoobi puudumisel kasutanud seda varianti mis kasutaja overspeed ühes teemas postitas:
"Kui strobo ei ole, siis nii. Vöta jagaja kaan maha, ning pööra mootorit seni, kuni rootor jöuab 1. silindri kohale (kaanel on numbrid pääl vöi vaata kuhu juhe jookseb). Kui vänta pole, siis liiguta autot neljas käik sees. Nii pööra mootorit seni, et alumisel rihmarattal olev märk olex keskmise kriipsu juures (5 kraadi) teine lühike on 10 kraadi ja pikk on surnudseis. Vöta indikaator, 1 ots massi ja teine selle juhtme külge, mis läheb kontaktist süütepooli. keera jagaja 13 vötmega lahti ning reguleeri seni, kuni indikaatori tuli just just pölema hakkab. Süüde peab sees siis olema;) Siis liiguta mootorit jälle tagasi, kui asi paikas on , ning kontrolli, kas mootorit pöörates tuli süttib siis, kui märk on 5 kraadi juures. Kui nii on, siis ongi valma."
Põhimõtteliselt kui pole karburaatorit varem näppinud ja see on seal puutumata olnud teab mis ajast, siis võiksid teha järgmist:
tee karburaator algosadeks, vaheta vajalikud osad, ligunda vanu osi atsetoonis kui vajalik (mitte tihendeid ja muid membraane), puhu kõik suruõhuga läbi, vajadusel reguleeri ujuki taset, seejärel lao kõik nii kokku tagasi nagu alguses oli ning siis regulli karburaatori tühikäik ära.
Selle jaoks on Ladaklubi kodulehel ÕPETUS täitsa olemas. (ps.kliki sõna õpetus peale)
Kui kõik see tehtud siis tule siia tagasi ja räägi meile kuidas asi nüüd on.
-
aarvuti2007
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 23 Okt 2009 14:36
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: VAZ 21063
- Kontakt:
Tänud infomartsiooni eest:)Algselt postitas: lada
Sarnane probleem tekkis mul ühe 01ega, et kui külmast gaasi vajutasin siis tahtis välja surra, kuid kui hästi aeglaselt vajutasin, siis kogus pöördeid küll.
Kõigepealt võiksid süüte reguleerida kui seda varem pole teinud.
Ise olen stroboskoobi puudumisel kasutanud seda varianti mis kasutaja overspeed ühes teemas postitas:
"Kui strobo ei ole, siis nii. Vöta jagaja kaan maha, ning pööra mootorit seni, kuni rootor jöuab 1. silindri kohale (kaanel on numbrid pääl vöi vaata kuhu juhe jookseb). Kui vänta pole, siis liiguta autot neljas käik sees. Nii pööra mootorit seni, et alumisel rihmarattal olev märk olex keskmise kriipsu juures (5 kraadi) teine lühike on 10 kraadi ja pikk on surnudseis. Vöta indikaator, 1 ots massi ja teine selle juhtme külge, mis läheb kontaktist süütepooli. keera jagaja 13 vötmega lahti ning reguleeri seni, kuni indikaatori tuli just just pölema hakkab. Süüde peab sees siis olema;) Siis liiguta mootorit jälle tagasi, kui asi paikas on , ning kontrolli, kas mootorit pöörates tuli süttib siis, kui märk on 5 kraadi juures. Kui nii on, siis ongi valma."
Põhimõtteliselt kui pole karburaatorit varem näppinud ja see on seal puutumata olnud teab mis ajast, siis võiksid teha järgmist:
tee karburaator algosadeks, vaheta vajalikud osad, ligunda vanu osi atsetoonis kui vajalik (mitte tihendeid ja muid membraane), puhu kõik suruõhuga läbi, vajadusel reguleeri ujuki taset, seejärel lao kõik nii kokku tagasi nagu alguses oli ning siis regulli karburaatori tühikäik ära.
Selle jaoks on Ladaklubi kodulehel ÕPETUS täitsa olemas. (ps.kliki sõna õpetus peale)
Kui kõik see tehtud siis tule siia tagasi ja räägi meile kuidas asi nüüd on.