K: Niva mootori kohta
K: Niva mootori kohta
K: Niva mootori kohta
Tervist, küsimus siis selles, et kui aretada pritsemootoriga nivale karpa peale siis on vaja ära vahetada plokikaan aga kas peale selle on vaja veel midagi teha-vahetada?
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Oleneb millise pritse mootoriga tegu. Monopritse mootori kaane külge peaks karpamootori sisselaske kollektor istuma minuteada, seega pääseb kergelt. 4-punkti pritsega mootoril oleks mõistlik kaas koos kollega vanakooli oma vastu ära vahetada.
http://static2.nagi.ee/i/p/477/24/11931 ... 18_l.jpg/1
Aga millest selline vähikäigu soov?
[Muudetud: 2-12-2009 Moss]
http://static2.nagi.ee/i/p/477/24/11931 ... 18_l.jpg/1
Aga millest selline vähikäigu soov?
[Muudetud: 2-12-2009 Moss]
Mul tuttav sai suht odava aha eest endale niva aga tundub, et pritse jamab siis otsustas ta karpa peale panna.Algselt postitas: Moss
Oleneb millise pritse mootoriga tegu. Monopritse mootori kaane külge peaks karpamootori sisselaske kollektor istuma minuteada, seega pääseb kergelt. 4-punkti pritsega mootoril oleks mõistlik kaas koos kollega vanakooli oma vastu ära vahetada.
http://static2.nagi.ee/i/p/477/24/11931 ... 18_l.jpg/1
Aga millest selline vähikäigu soov?
[Muudetud: 2-12-2009 Moss]
No ma täpselt ei teagi. Mina isiklikult pole veel autotki näinud aga räägin omaniku juttu. See on tema arvamus aga ise ei oska eriti midagi öelda. Tema rääkis mulle nii, et käivitades vahest lubab aga käima ei lähe. Samas peaks kõik korras olema. Kui kellelgi on mõni loogilisem viga välja tuua siis andke teada.Algselt postitas: Mel
Kuidas see pritse jamab?
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Monopritsega masinal saab diagnostikat kodus teha. Diagnostikapistikus tuleb traadiga ära ühendada A ja B. Süüde sisse ja Check Engine tuluke annab veakoodid.
Pistik ja veakoodid:
http://www.autoelectric.ru/diagnostic/codes/gm-ecm.htm
Kuna kõik andurid pole otseselt pritsega seotud, siis ei pruugi auto ikkagi käima minna. Sel masinal käib ka süüde läbi anduri:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... &pid=85440
Mul oli see andur veel pooleldi töökorras ja sel juhul diagnostika viga ära ei tundnud.
Kui andurilt signaali ei tule või on see liiga nõrk, siis masinat käima ei saa. Tasub mõelda, kas ikka minna karburaatorile üle.
[Muudetud: 5-12-2009 IceStorm]
Pistik ja veakoodid:
http://www.autoelectric.ru/diagnostic/codes/gm-ecm.htm
Kuna kõik andurid pole otseselt pritsega seotud, siis ei pruugi auto ikkagi käima minna. Sel masinal käib ka süüde läbi anduri:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... &pid=85440
Mul oli see andur veel pooleldi töökorras ja sel juhul diagnostika viga ära ei tundnud.
Kui andurilt signaali ei tule või on see liiga nõrk, siis masinat käima ei saa. Tasub mõelda, kas ikka minna karburaatorile üle.
[Muudetud: 5-12-2009 IceStorm]
Iga ilmaga aktsioonis!
Mul oleks terve see monopritsesüsteem juppidena pakkuda kui vaja on. Andke aga ajudele pihta ja leidke viga üles...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme