K: Niva mootori kohta

K: Niva mootori kohta

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
kiku
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 18 Nov 2007 14:22
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106

K: Niva mootori kohta

Postitus Postitas kiku »

Tervist, küsimus siis selles, et kui aretada pritsemootoriga nivale karpa peale siis on vaja ära vahetada plokikaan aga kas peale selle on vaja veel midagi teha-vahetada?
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Oleneb millise pritse mootoriga tegu. Monopritse mootori kaane külge peaks karpamootori sisselaske kollektor istuma minuteada, seega pääseb kergelt. 4-punkti pritsega mootoril oleks mõistlik kaas koos kollega vanakooli oma vastu ära vahetada.

http://static2.nagi.ee/i/p/477/24/11931 ... 18_l.jpg/1

Aga millest selline vähikäigu soov?

[Muudetud: 2-12-2009 Moss]
k
kiku
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 18 Nov 2007 14:22
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106

Postitus Postitas kiku »

Algselt postitas: Moss
Oleneb millise pritse mootoriga tegu. Monopritse mootori kaane külge peaks karpamootori sisselaske kollektor istuma minuteada, seega pääseb kergelt. 4-punkti pritsega mootoril oleks mõistlik kaas koos kollega vanakooli oma vastu ära vahetada.

http://static2.nagi.ee/i/p/477/24/11931 ... 18_l.jpg/1

Aga millest selline vähikäigu soov?

[Muudetud: 2-12-2009 Moss]
Mul tuttav sai suht odava aha eest endale niva aga tundub, et pritse jamab siis otsustas ta karpa peale panna.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Kuidas see pritse jamab?
k
kiku
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 18 Nov 2007 14:22
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106

Postitus Postitas kiku »

Algselt postitas: Mel
Kuidas see pritse jamab?
No ma täpselt ei teagi. Mina isiklikult pole veel autotki näinud aga räägin omaniku juttu. See on tema arvamus aga ise ei oska eriti midagi öelda. Tema rääkis mulle nii, et käivitades vahest lubab aga käima ei lähe. Samas peaks kõik korras olema. Kui kellelgi on mõni loogilisem viga välja tuua siis andke teada.
r
Ruc1990
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 05 Okt 2009 13:21
Asukoht: Padise
Autod: 21061

Postitus Postitas Ruc1990 »

loogilisem siis ju isegi kasvöi küünlad, las köigepealt alustab odavatest lihtsamatest "niivnaa" töödest ja kontrollimistest.... täispritse vähemalt minuteada rikkepuhul läheb avarii reziimi et laseb igasse silindrisse korraga rikke puhul ja nii peaks lubamise asemel käivituma:cool: aga pead ei anna..:D.
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Masin diagnostikasse ja viga käes, Rakveres täiesti tehtav töö. Monopritse puhul peaks saama koduste vahenditega diagnostika teha. Kui kütuse pealetulek, säde kontrollitud, siis võiks juba mõnda andurit pakkuma hakata. Praegu liiga vähe infot.
Iga ilmaga aktsioonis!
k
kiku
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 18 Nov 2007 14:22
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106

Postitus Postitas kiku »

Karpat tahabki ta just selle pärast peale panna, sest see diagnostikasse viimine muutuks liiga mõttetuks. Peaks otsima masinale transpordi ja auto on mõeldud ainult metsas käimiseks.
k
kiku
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 18 Nov 2007 14:22
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106

Postitus Postitas kiku »

Nii, uut siis nii palju, et asi olevat monopritsega. Siis on vaja ainult karpat ja uut sisselaskekollektorit?
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Monopritsega masinal saab diagnostikat kodus teha. Diagnostikapistikus tuleb traadiga ära ühendada A ja B. Süüde sisse ja Check Engine tuluke annab veakoodid.
Pistik ja veakoodid:
http://www.autoelectric.ru/diagnostic/codes/gm-ecm.htm
Kuna kõik andurid pole otseselt pritsega seotud, siis ei pruugi auto ikkagi käima minna. Sel masinal käib ka süüde läbi anduri:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... &pid=85440
Mul oli see andur veel pooleldi töökorras ja sel juhul diagnostika viga ära ei tundnud.
Kui andurilt signaali ei tule või on see liiga nõrk, siis masinat käima ei saa. Tasub mõelda, kas ikka minna karburaatorile üle.

[Muudetud: 5-12-2009 IceStorm]
Iga ilmaga aktsioonis!
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Võib ka süütepool läbi olla. Minuteada need kipuvad läbi minema neil tihemini teiste elektroonikavidinatega võrreldes. Võimalik et poolidele tehakse ka teadmatusest liiga - mõõdetakse kompressioone ja ei võeta süütepoolilt selleks hetkeks signaalide pistikut lahti.
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Tavaliselt terve süütemoodul korraga ei rikne. Praktika on näidanud, et 3/4 jääb tööle. Mossil võib kompresiooni mõõtmise koha pealt muidugi õigus olla.
Süütemooduliga saaks isegi aidata...
Iga ilmaga aktsioonis!
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Mul oleks terve see monopritsesüsteem juppidena pakkuda kui vaja on. Andke aga ajudele pihta ja leidke viga üles...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
k
kiku
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 18 Nov 2007 14:22
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106

Postitus Postitas kiku »

Okei, ma tänan vastamast. Sain nüüd kõvasti targemaks ja nüüd millalgi saab asja siis üle vaadata. Tänud veelkord:)
k
kiku
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 18 Nov 2007 14:22
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106

Postitus Postitas kiku »

Nüüd siis asi lahti võetud ja asjale pilk peale visatud. Asi oli selles, et klapid on kõverad.
Vasta