Kumin mootoris
Kumin mootoris
no aga siis kui survetakt on, siis tulebki surve sisse alles silindrisse ja seda näitabki kell. wahet ju ei ole, on sul ylejäänud kyynlad peal wõi mitte ja seda mida suruda, selle leiab ju mootor nagunii. kui suvret on, siis seda on ja kui ei ole, siis pole ka kusagilt wõtta. sama hästi võib lammutustest kompressiooni taga ajada:D
Joss
Manuaalis antud surved on sellisel meetodil mõõdetud ja kui sa midagi millegagi võrrelda tahad, siis mõõda ka samamoodi. Või on sul mõõdulindi kasutamiseks ka mingi eritehnoloogia?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme


Äkki paned mingi videoklipi kuhugi üles, las siis siinsed eksperdid kuulavad seda kuminat. On ta tugevam külma mootoriga, sooja mootoriga, kiirendustel vms. Äkki polegi mõtet torkida ega mõõta seal midagi, käib kaua käib. Otsi mõni 1600ne parem, see jõuab käru vedades ka minna;).
[Muudetud: 26.9.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
kas on õpitud või mitte, seda näitab elu.
digikate kvaliteet jääb wideote puhul nigelaks. heli eriti. paraku pole nii rikas, et omaksin sellist ebavajaliku riista nagu mitmeid tuhandeid maksvat diktofoni. Kui mõni weel aru ei saanud, siis ma ennist kirjutasin sellest mitu korda, et see mootor käib seni kuni käib, ja kui ära kõngeb, siis vaatab, mis edasi saab. Kui jalga sumpale vastu panna, siis mootor välja ei sure, järelikult polegi nii kohvi veel.
digikate kvaliteet jääb wideote puhul nigelaks. heli eriti. paraku pole nii rikas, et omaksin sellist ebavajaliku riista nagu mitmeid tuhandeid maksvat diktofoni. Kui mõni weel aru ei saanud, siis ma ennist kirjutasin sellest mitu korda, et see mootor käib seni kuni käib, ja kui ära kõngeb, siis vaatab, mis edasi saab. Kui jalga sumpale vastu panna, siis mootor välja ei sure, järelikult polegi nii kohvi veel.
Joss
nonii, polnud aega wahepeal midagi wastata siia foorumisse, kyll oli aga aega natuke filosofeerida, mõelda ja synteesida. Põhimõtteliselt selle gaasipedali tatsamisega ma nõustun. Kuid see, et kyynlad mõjutaksid justkui kompressiooni, sellega ma kyll päri pole. ainuke, mida nad saavad mõjutada, on mootori ringikäimise kiirust. kuid sellest ei sõltu kuidagimoodi rõhk silindrites. sama kompressioon tuleb nagunii, wahe ainult selles, kui kiiresti. kuid see kyynalde-tegur ei mõjuta tulemust.
Joss
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Ei saa mina aru kellele sa midagi tõestada tahad, et filosofeerid - pigem raiskad iseenda aega maadeldes probleemidega, mida ise endale ette kujutad 
loomulikult saab rõhku mõõta teised küünlad peal ning isegi töötava mootoriga üks küünal maas. Samuti ilma gaasi vajutamata ning loomulikult nii sooja, kui külma mootoriga.
Kahjuks ei tea keegi öelda palju peab rõhk olema silindris, kui miskit omamoodi mõõdad.
Raamatus antud, et küünlad maas ja surve peab tekkima paari kolme nelja jõnksuga silindrisse - normaalne on 12baari ja erinevused silindrite vahel mitte üle 1bar -i.
edasi läheb asi segaseks kuna osad soovitavad mõõta töösooja mootorit teised (sealhulgas mina) külma mootorit, mis mõni päev seisnud - saab oluliselt reaalsemad tulemused kätte...
[Muudetud: 1-10-2008 olaaf]

loomulikult saab rõhku mõõta teised küünlad peal ning isegi töötava mootoriga üks küünal maas. Samuti ilma gaasi vajutamata ning loomulikult nii sooja, kui külma mootoriga.
Kahjuks ei tea keegi öelda palju peab rõhk olema silindris, kui miskit omamoodi mõõdad.
Raamatus antud, et küünlad maas ja surve peab tekkima paari kolme nelja jõnksuga silindrisse - normaalne on 12baari ja erinevused silindrite vahel mitte üle 1bar -i.
edasi läheb asi segaseks kuna osad soovitavad mõõta töösooja mootorit teised (sealhulgas mina) külma mootorit, mis mõni päev seisnud - saab oluliselt reaalsemad tulemused kätte...
[Muudetud: 1-10-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."