P:Mõra plokikaanes, remont?
P:Mõra plokikaanes, remont?
-
vvalge06
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
- Asukoht: Väike-Maarja vald
- Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972
P:Mõra plokikaanes, remont?
Probleem selles et ilmselt kaanel(vb sisselaskel) mõra sees. Kuna tegu on vana mercedese w124 3.0 turbodiisliga siis kaant kasutatud korras raske leida aga uus maksab hingehinda. Et olen kuulnud et taksojuhid käivad endaomasi kusagil remontimas, äkki on teil mulle informatsiooni kus ja mis rahaeest seda tehakse. Tänud kõigile ette ära juba.
[Muudetud: 17-4-2008 ando]
[Muudetud: 17-4-2008 ando]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Neti otsing andis sellised tulemused:
http://www.hot.ee/toukur1/
http://www.astromoto.ee/
http://www.hot.ee/axiracing/
Ise prooviks Tõukurit või Astromotot.
Astromotos kindlasti olemas kõik võimalused kaane kontrollimiseks ja mõra avastamiseks. Selle firmaga mul n.ö. kaudsed kogemused (korra käis enda harveri kaas seal kontrollis ja üks sõber sai kah kunagi ammu oma td bemmil kaane remonditud).
Tõukuriga igasugused kokkupuuted puuduvad.
Aga ehk räägid veel ka siinsamas täpsemalt, et miks just sisselaskes seda mõra kahtlustad? Mis mootoriga toimub? Ootaks "lugu".
[Muudetud: 17-4-2008 logman]
http://www.hot.ee/toukur1/
http://www.astromoto.ee/
http://www.hot.ee/axiracing/
Ise prooviks Tõukurit või Astromotot.
Astromotos kindlasti olemas kõik võimalused kaane kontrollimiseks ja mõra avastamiseks. Selle firmaga mul n.ö. kaudsed kogemused (korra käis enda harveri kaas seal kontrollis ja üks sõber sai kah kunagi ammu oma td bemmil kaane remonditud).
Tõukuriga igasugused kokkupuuted puuduvad.
Aga ehk räägid veel ka siinsamas täpsemalt, et miks just sisselaskes seda mõra kahtlustad? Mis mootoriga toimub? Ootaks "lugu".
[Muudetud: 17-4-2008 logman]
-
vvalge06
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
- Asukoht: Väike-Maarja vald
- Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972
Lugu selline et kuna jahutussüsteemis tekib väike surve(see on loomulik surve mis peabki olema) kui kork peal on siis sellel ajal hakkab summutajast auru tulema ja mootor turtsuma. Kui aga kork maha võtta ei tule auru kuskilt surve veesärgist kaob. Seega arvan et võib olla sisselaskes sest mujal on vastu surved palju suuremad kui jahutussüteemis või vähemalt minu mõte töötas sedaradamööda :pkas sisselaskes üldse hõrendust ei teki. Ja jahutussüsteemis liigsurvet ei teki. Turbodiislite kohalt olen veel suht võhik seega võivad arvamused ka valed olla.
[Muudetud: 17-4-2008 valge06]
[Muudetud: 17-4-2008 valge06]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Turbodisla hoiab sisselaskes kogu aeg rõhku sees. See turbo poolt tekitatud rõhk varieerub sõltuvalt mootori töörezhiimist. Tühikäigul väike (võib olla väiksem kui jahutussüsteemis), ühtlasel koormusel suurem. Kõige suurem on rõhk koormuse suurenemise momendil (kiirendamisel).
Ma pole ise kunagi seda manomeetriga mõõtnud, aga just hiljuti sai tiritud platsile üks sisselaskes oleva vigase vahelõdvikuga harver ja sellel oli hästi kuulda, kui koormuse suurenedes läbi sisisema hakkas.
Sisselaskekanalit saad ka ise kodus kontrollida, kui kompressor olemas. Võtad klapi välja, teed kasvõi puust õige mõõduga vahetüki, mis kompressori otsale ümber panna ja veevannis kontrollidki.
Ühebaarist rõhku kannatab kahelt poolt kätega kinni hoida küll (klapipesa poolt ja juhtpuksi ava).
Neis pakutud firmades kontrollitakse kogu veesärgi pidavust. Kaane alumisele küljele kinnitatakse koos tihendiga terasplaat, millesse on lõigatud silindrite kohale avad ja veesärki lastakse mõnebaarine surve sisse.
Kui sellise mersu kaanega on neil ennegi tegemist olnud, siis on ka kontrollimisetöö kindlasti odavam, sest sobiv plaat on juba olemas.
Ma pole ise kunagi seda manomeetriga mõõtnud, aga just hiljuti sai tiritud platsile üks sisselaskes oleva vigase vahelõdvikuga harver ja sellel oli hästi kuulda, kui koormuse suurenedes läbi sisisema hakkas.
Sisselaskekanalit saad ka ise kodus kontrollida, kui kompressor olemas. Võtad klapi välja, teed kasvõi puust õige mõõduga vahetüki, mis kompressori otsale ümber panna ja veevannis kontrollidki.
Ühebaarist rõhku kannatab kahelt poolt kätega kinni hoida küll (klapipesa poolt ja juhtpuksi ava).
Neis pakutud firmades kontrollitakse kogu veesärgi pidavust. Kaane alumisele küljele kinnitatakse koos tihendiga terasplaat, millesse on lõigatud silindrite kohale avad ja veesärki lastakse mõnebaarine surve sisse.
Kui sellise mersu kaanega on neil ennegi tegemist olnud, siis on ka kontrollimisetöö kindlasti odavam, sest sobiv plaat on juba olemas.
- petz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 08 Dets 2004 21:32
- Asukoht: Tartu, Põlvamaa
- Autod: VAZ 1111 OKA
Astromotoga mul kahjuks negatiivne kogemus, mitte töö kvaliteedi osas, vaid suhtumises klienti. Nad on spetsialiseerunud veoauto plokikaante remondile ning eraklient on nende jaoks ebaoluline ning segav tegur. Kui alguses neile kaant viima läksin, siis lubati viisakalt töö kahe päevaga ära teha. Edasi algas lausa uskumatu sündmuste jada. Rohkem kui kahe nädala jooksul helistasin u üle päeva ning iga kord lubati kahe päeva pärast valmis kaas kätte anda. Lõpus ei osanud meister isegi enam ühtegi vabandust välja mõelda miks töö viibib. Käisin kaks korda juhataja jutul ning kokku ligi kolmenädalase ootamise järel õnnestus ka plokikaas kätte saada.