Nukk ja mootor?

Nukk ja mootor?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
b
bridgetone
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
Autod: LADA 21074

Nukk ja mootor?

Postitus Postitas bridgetone »

Et küsimus kui mul on 1.2 mootor ja panen peale kõrgemaks keevitatud nuka kas klapid pähe ei lähe või kui siis kuipalju võib olla keeviataud ja kui palju saab puurida 1.2 plokki?

[Muudetud: 15-3-2008 bridgetone]

[Muudetud: 15-3-2008 bridgetone]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

1,2 uuema tüübi plokki saab puurida kestvaks 77-78mm vana tüübi muldvalu plokki (pre 1973) saab puurida ka 82mm mõõtu.

kasutades kõrgemat nukki peaks klapipesad kolvile sisse freesima, kuna hakkad ilmselt mootorit kasutama kõrgematel pööretel siis ehk ei jõua väljalaske klapp ennast eest ära koristada...


Ja vaata teema pealkiri ka üle, ei vasta reeglitele!!!


[Muudetud: 15-3-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
b
bridgetone
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
Autod: LADA 21074

Postitus Postitas bridgetone »

Aga kui põõrdes ei kasuta siis ei peaks ju midagi juhtuma või siis Jäigemad klapivedrud või siis topelt?
b
bridgetone
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
Autod: LADA 21074

Postitus Postitas bridgetone »

JA palju on 1.6 mootori 2 remondi mõõdu kolvi suurus?

[Muudetud: 15-3-2008 bridgetone]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

79,7-79,8

[Muudetud: 15-3-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
b
bridgetone
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
Autod: LADA 21074

JA kui kaua se 1.2 nii kestaks?

Postitus Postitas bridgetone »

Ma ei mõtle seda muidugi tänavasõiduks:)
Kui palju saab max puurida et sõita 30000km või isegi vähem?

[Muudetud: 15-3-2008 bridgetone]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

1km-100000 sõltub milline plokk sul on ning kuidas see plokk tehases tehtud.

mis aasta plokk sul on?
89 aasta plokki saab võibolla kestvaks puurida 77,5mm peale aga sellist kolbi pead muudelt autodelt otsima juba.
79,0 puurida ka ilmselt võimalik, kuid siis silindri sein juba 1,5mm õhem ning kõik sõltub väga palju mootorist.

ise soovitaks panna 76,8 samara kolvi millel pealt lased maha treida 1,55mm ning plokist 1,5mm ja kaanest 1,6mm
klapipesad pead uued laskma sisse kolbi freesida

[Muudetud: 15-3-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Osta 1,6 peale ja ära leiuta ratast:flaming

See ei jää lihtsalt kestma.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
b
bridgetone
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
Autod: LADA 21074

Postitus Postitas bridgetone »

Se muidu 76 aasta 01 42000 läbisõit:)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

milleks sa seda mootorit ehitad.

ilmselt tehtud kaane, horisontaalkarpade ja korraliku nukiga saab 90-100hj.
kunagi sõideti ju rallit 1200 mootoritega.

ehitamine on samakallis kui 1600 mootoril, kuid viimasel on originaalis juba ~80hj
1200 mootoril ~64hj
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
b
bridgetone
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
Autod: LADA 21074

:)

Postitus Postitas bridgetone »

Se 01 mis mul on mul kõrgemaks keevitatud nukk olemas mõtlesin et paneks selle kõigepealt peale aga kas üksi sellest nukist midagi juurde tuleb ja kas ma saan üldse selle sinna lihtsalt panna ? Ja se et kas sa annab ültse üksinda miskit juurde?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ega muidu targemaks ei saa,kui ei proovi.Siis saad teistele ka rääkida mis toimus.
56506878
b
bridgetone
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
Autod: LADA 21074

No

Postitus Postitas bridgetone »

Ma mõtlesin äkki on keegi proovinud vms?:)
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Kunagi väga ammu sai proovitud nukkvõlli millel olid nuki vastaskaelad peenikeseks lastud.Klappe reguleerides tuli reguleerpolte ikka väga kõvasti plokikaanest välja keerata.Klapid avanesid a,6mm rohkem.
Tavaliikluses piisas kolmest käigust.Sest 4000 pöördest hakkas alles mootor normaalselt käima,ilma tõmblemiseta.
Eks olin liiga noor ja loll , et seadistada süüdet ja karburaatorit.
Aga mingis pööretevahemikus(hästi kõrged)oli tõmme päris hea.
Klapid pähe ei jooksnud (mootoriks 2101,76,4 kolvid ilma klapisüvenditeta,muidu orginaal)
b
bridgetone
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
Autod: LADA 21074

Tänx

Postitus Postitas bridgetone »

Ühesõnaga reguleeritavat nukki pole vaja ja pähe klapid ei lähe jah:)
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Kõik ümbertehtud nukkvõllid on erinevad!!!Ei tasu ühe vitsaga lüüa!!!Võib juhtuda äkki midagi halba!!!
Mõõtsin üle selle nukkvõlli:Nukikõrgus-33,6mm ja kael 26,5.
Võibolla mõni targem ütleb millega tegemist?
b
bridgetone
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
Autod: LADA 21074

Postitus Postitas bridgetone »

ok
Vasta