Lada hammasrihm puruks, kas nüüd on klapid ka läinud?
Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
s
searil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 25 Juun 2006 12:37
Asukoht:
Pärnu
Autod:
Auto puudub
Postitus
Postitas searil »
15 Mär 2007 17:43
Lada hammasrihm puruks, kas nüüd on klapid ka läinud?
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod:
SAMARA
Postitus
Postitas posta84 »
15 Mär 2007 18:34
Oleneb mis Lada ja milline mootor??
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht:
lääne-virumaa
Autod:
2105 C20NE (115HP)
Postitus
Postitas Paskaak »
15 Mär 2007 19:02
oleneb sellest kas sul on kaant lihvitud või mitte!
s
searil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 25 Juun 2006 12:37
Asukoht:
Pärnu
Autod:
Auto puudub
Postitus
Postitas searil »
15 Mär 2007 19:10
2105 1300 ning ei tohiks olla lihvitud
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht:
V-Maarja Vald
Autod:
Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:
Postitus
Postitas Hulkur »
15 Mär 2007 19:37
Uus rihm peale, ajad kõik märki ja proovi käima panna.
Arvatavasti läheb ikka käima. Milleks siis 05 tel see klappisüvend on! Selleks ikka, et kui joppab rihm minema siis jääb klapimajandus terveks.
s
searil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 25 Juun 2006 12:37
Asukoht:
Pärnu
Autod:
Auto puudub
Postitus
Postitas searil »
15 Mär 2007 20:04
a muidu kas kuskil mingeid pilte pole kuidas rihm seal peaks peal olema?
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht:
V-Maarja Vald
Autod:
Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:
Postitus
Postitas Hulkur »
15 Mär 2007 20:27
Hm
Mismõttes pilt?
Kõik tuleb sul uuesti reguleerida
Nukk märkidega kokku vänt märgiga kokku siis süüte paned 1 mese pütta järgi.
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht:
Tallinn, Nõmme
Autod:
2106 '79
Kontakt:
Postitus
Postitas PuZuP »
15 Mär 2007 20:39
Palun...
CA - camshaft (nukkvõll)
CS- crankshaft (väntvõll)
T - tensioner (pingutusrullik)
OP - oilpump (õlipumba jaotusratas)
[Muudetud: 15-3-2007 PuZuP]
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...