Probleemid mootoris (silindrite surve mõõtmine)

Probleemid mootoris (silindrite surve mõõtmine)

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Algselt postitas: Walter
Tee omad järeldused mida see õli seal muudab :cool::D
Et kui õli tagasi karterisse valgub, siis on rõngad läbi?:puzzled

Aga siiski, ma ei hakka mingeid "nippe" kasutama, teen korraliku remondi ära, siis on asi ikka kindlam;)
Lada on see mis JÄÄB !
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

õli tihendab rõnga ümbruse ära ja kui õliga koos kompresiooni mõõta ja kompressioon tõuseb eelmisest mõõdust siis on rõngad kulunud. Kui ei tõuse siis lasevad klapid läbi. Ennem lammutamist/remonti mõõda üle pärast hea võrralda.
MännikuLaiali.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

natuke võib tõusta kui õli juurde paned ka niisama ntx 6,9 pealt 7,1 peale vms..
kui tõuseb ikka 8ni siis rõngas ei pea või hoopiski katki...

proovi ka suruõhku silindrisse lasta kui silinder üss - siis kuulda kuhu õhk pahistab kas karpa, sumpa või karter
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Algselt postitas: PuZuP
Aparaadi nimi on kompressioonmeeter...
Müüakse igas hästivarustatud ja enesest lugupidavas autovaruosakaupluses...
Ma käisin kohe ekstra uurimas mis see asi ka maksab.
Kaupluses löödi Luna kataloog lahti ja palun,Teng Tools`i
oma maksab 1300 krooni.Odavamaid variante ei olnud.
Selle raha eest teen juba ise.Tuleb vaid sobivat kummi-
materjali leida,millest otsik treida.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Oleks ka vaja tegelikult oma autol surved ära mõõta, aga pole ka seda aparatuuri, muidu ma ise ka hakand vaatama, et mootoris õli liiga vedel, aga kas seda ei saanud kuidagi nii kontrollida, et kui võtan varda välja ja proovin seda põletada siis peaks särisema kui bensuga segamini?
Muidu kui kellegil Tallinnas see kompressioonmeeter olemas ja oskab mõõta, võiks teada anda ja loomulikult maksan ka selle eest kui keegi mõõdaks ära mul.
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Siis tuleb minna poodi, kus müüakse vene asju. Rakveres näiteks Jaama tänaval üks pood ainult vene pahna täis - enamasti vene veoauto jupid, kuid ka nihikud jms. kraami.
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Ma mõõtsin sõbra juures ja tema kompressioonmeetri karbi peal oli hind 120.- :cul Tasuks vaadata näiteks autoringi, seal on igasugust auto kraami.
Lada on see mis JÄÄB !
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: arvi100
Algselt postitas: PuZuP
Aparaadi nimi on kompressioonmeeter...
Müüakse igas hästivarustatud ja enesest lugupidavas autovaruosakaupluses...
Ma käisin kohe ekstra uurimas mis see asi ka maksab.
Kaupluses löödi Luna kataloog lahti ja palun,Teng Tools`i
oma maksab 1300 krooni.Odavamaid variante ei olnud.
Selle raha eest teen juba ise.Tuleb vaid sobivat kummi-
materjali leida,millest otsik treida.
Nonohh...ju siis on nende valik väike...
Neid kompressioonmeetreid on erinevaid...plastikust, metallist...keegi leidur on ka kindlasti kuskil kunagi viitsinud mõne kivist valmis toksida :lol, aga vastavalt nullidele numbri järel, on sõltuv ka eseme kvaliteet...loomulikult on neid ka elektroonilisi ja arvuti taha ühendatavaid jne jne jne...
Üks korralikumat tüüpi kompressioonmeeter jääb enamasti 300-400 krooni kanti...kui satun mõnda suuremasse autojupipoodi, siis vaatan mitu raha korralikuma eest küsitakse...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: olaaf
möga tuleb ka ülejahutatud mootoriga sõitmisest (lühikesed otsad, termostaat ei sulgu täielikult vms)
õ
aga mul on termostaadist klapp välja võetud ja sõidan lühikesi otsi kas peab panema korraliku termostaadi.mõga on terve klapikambrikaas täis ja veepiisku on ka seal
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

160 oli vist torreros :D odavaim...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Kas keegi muidu oskab seletada, et kui ütleme õli on liiga vedel ja bensiiniga segunend, siis milliseid tunnuseid see veel annab nagu?Kas hakkab mootor tõrkuma või kaob jõud ära jne.?Muidu vaatan, et mul ka autol õli nagu liiga vedel oleks, et kui varras välja võtta, siis nagu tilgub kohe, aga siiani sellest pole probleemi olnud.Kas muidu õli hakkab siis kaduma või mis juhtub?

[Muudetud: 10-1-2007 Ladarider]

[Muudetud: 10-1-2007 Ladarider]
s
siksap6der
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Apr 2006 18:21
Asukoht: Tartu
Autod: '83 21063

Postitus Postitas siksap6der »

Alustuseks hakkab õli "juurde tekkima", st õlitase tõuseb (bensiini arvelt).
Teiseks nuusuta kas või seda vardalt tilkuvat õli. Jälk bensiinihais juures on, siis tead, et on segamini. Võid ka klapikambri kaane pealt õlikorgi maha keerata ja nuusutada - ka sealt peaks tugevat benalõhna tundma.
Ja kui kaua ootad ja mõtled, siis tulevad igasugused muud naljad ka. Saalekolks näiteks.;) Bensiin ju ei määri ja kui sellise supiga mootorit käigus hoiad siis ta ka tuksi läheb.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Tundub, et õnneks, siis minu autol ei segune õli bensiiniga, õli ei tule juurde vaid isegi kaob natuke, sest mingi tihend laseb mootoril läbi.Õnneks ei ole asi dosoolis ka, sest kui dosool kadus oli juba soenduskraan läbi.
Vasta