Toitesüsteemi probleemid
Toitesüsteemi probleemid
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Toitesüsteemi probleemid
Niisiis, on mitu probleemi, mis vajaksid lahendust:
1) Auto käivitamine külmalt on keeruline tegevus, tavaliselt esimese korraga käima ei saa. Et esimese korraga käima jääks, peab tegema imetrikke gaasipedaali ja õhuklapiga.
2) Jättes soojalt mootori seisma ja nii umbes veerand tunni pärast käivitades peab kas palju käiama või gaasipedaali põhja suruma. Kui käima läheb, on tühikäik ebamäärane. Peale mõningast sõitmist taastub normaalne tühikäik.
3) Mootorit seisma jättes käib ta juhuslikel kordadel paar tukset edasi.
4) Suviti oli pidevalt situatsioon, kus bensiini tilkus sisselaskekollektori küljes olevast tilast.
1) Auto käivitamine külmalt on keeruline tegevus, tavaliselt esimese korraga käima ei saa. Et esimese korraga käima jääks, peab tegema imetrikke gaasipedaali ja õhuklapiga.
2) Jättes soojalt mootori seisma ja nii umbes veerand tunni pärast käivitades peab kas palju käiama või gaasipedaali põhja suruma. Kui käima läheb, on tühikäik ebamäärane. Peale mõningast sõitmist taastub normaalne tühikäik.
3) Mootorit seisma jättes käib ta juhuslikel kordadel paar tukset edasi.
4) Suviti oli pidevalt situatsioon, kus bensiini tilkus sisselaskekollektori küljes olevast tilast.
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Seda nimetatakse detonatsiooniks...Väga ohtlik nähtus, kuna silindrites tekivad tugevad löögid, millede tagajärjel võivad puruneda kolvid, kepsud, väntvõll.Algselt postitas: Raxo
Niisiis, on mitu probleemi, mis vajaksid lahendust:
3) Mootorit seisma jättes käib ta juhuslikel kordadel paar tukset edasi.
Tekkepõhjus: madala oktaanarvuga kütus.
Peale süüte väljalülitamist käik sisse, et mootor ei "tuksuks".
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
ppõletaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 363
- Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
- Asukoht: järvamaa
- Autod: 2105 vs 21213
Minuteada on selle nähtuse nimi hõõgsüüde.Algselt postitas: IndySeda nimetatakse detonatsiooniks...Väga ohtlik nähtus, kuna silindrites tekivad tugevad löögid, millede tagajärjel võivad puruneda kolvid, kepsud, väntvõll.Algselt postitas: Raxo
Niisiis, on mitu probleemi, mis vajaksid lahendust:
3) Mootorit seisma jättes käib ta juhuslikel kordadel paar tukset edasi.
Tekkepõhjus: madala oktaanarvuga kütus.
Peale süüte väljalülitamist käik sisse, et mootor ei "tuksuks".
ostsid siis sõida
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
[/quote]
Minuteada on selle nähtuse nimi hõõgsüüde. [/quote]
Värskendame teadmisi..
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... 00&page=99
Minuteada on selle nähtuse nimi hõõgsüüde. [/quote]
Värskendame teadmisi..
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... 00&page=99
-
ppõletaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 363
- Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
- Asukoht: järvamaa
- Autod: 2105 vs 21213
Minuteada on selle nähtuse nimi hõõgsüüde. [/quote]Algselt postitas: Indy
Värskendame teadmisi..
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... 00&page=99 [/quote]
Ehk siis detonatsioon on küttesgu plahvatamine põlemise asemel, ja selle süütab säde, väljalülitatud süütesüsteemiga süttimine on hõõgsüüde.
ostsid siis sõida