Lada 08

Lada 08

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

Mul on lada 08 1300 ccm.
Tahaks hakata mootorit võimsamaks tegema aga ei tea kust peale hakata.
Küsimus siis selline, et millest oleks vaja peale hakata ?

Ettetänades
Mart
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

osta suurem mootor(1500cm)
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

peale hakka sellest et tee mootor korda
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

ei tea kuid lihtsalt soovitasin. kui on korras siis hakka aga edasi aretama.
ei tasu siis kohe näkku lüüa!
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

Mootor on korras.
Aga mida edasi teha ?
Sport nukkvõll ?
Kui selle peale panen siis mis on asja miinused ja plussid ?
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

miks panna väiksele mootorile sportnukk? lihtsam oleks otsida 1.5 moto ja sellele ehitada.Saad rohkem lihtsalt kui sellest väiksemast mootorist!
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

Kas keegi teab, kui paljuga müüakse 1.5 seid mootoreid ?
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

igamees võib erinevalt müüa aga ma arvan et umbes 1500-3000 .kindel pole.pole kursis
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

See on nüüd teemaväline küsimus aga kas 08 mootorit on raske panna fiat unole peale ?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Miks, kui küsida tohib?

P.S. Kõik on täpselt nii raske, kui raskeks iga inimene selle enda jaoks teeb...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

1,5 mootoril veel see eelis et kui rihm juhtub minema siis mootor jääb terveks
4
4x4
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 4x4 »

Kui siin sellest juba teema on siis oleks selline küsimus et mita sport nukvõll täpsemalt aitab?
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Jõud taga, peab minema.
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Sellised muutused on läbinud 1600 cc mootor...
Algallikas http://www.carrating.org/car.php?3707
*Kerge hooratas
*Tasakaalustatud väntvõll koos rihmaseibi, hooratta ja sidurikorviga
*Kergendatud ketirattad (vahe- ja nukkvõlli omad) inertsjõudude vähendamiseks. Nukkvõlli ketiratas reguleeritav +-15°
*Kaalutud kolvid, kepsud. Iga kolb koos kepsuga kaalub täpselt 1186,7g
*MAHLE kolvid 79,96 mm (süvendiga, klapi ?pähemineku? vältimiseks)
*Silindri Ų 80.0 mm
*Kergendatud kepsud poleeritud pinnaga (et õli kaasa ei veaks)
*Suurema tootlikusega õlipump
*Sidurikorv ja survelaager veidi ümber ehitatud
*Plokikaanel 3mm viltu ?kõrgust? maha võetud
*Kaane ja kollektorite kanalite läbimõõtu ?julmalt? suurendatud ja pind poleeritud
*Klappide juhtpuksid pronksist koonuseliste otstega
*Klapi ülemised vedrutaldrikud treitud alumiiniumist
*Klapipead õhukeseks treitud
*Pisut muudetud kujuga põlemiskamber
*Kerged nookurid
*Standardsest pisut ?kangem? nukkvõll (VIHUR)
*Surveaste 10,6:1
*Poleeritud lõõridega karburaator, teise lõõri mehaaniline avanemine
*Võidusõiduküünlad NGK-B9EGV
*Elektronsüüde
Vasta