Miks 1300cc rallis

Miks 1300cc rallis

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Miks 1300cc rallis

Postitus Postitas juss »

Tekkis selline loll küsimus kuna pole oma peaga küll selgusele jõudnud miks siis kasutatakse rallimootorina 1300cc rihmaveoga mootori!?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Noorteklass on näiteks 1,4 piiranguga. Muud seletust ei leia.
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Ka sel oma osa, et 1,3 rihmaga mootoril kolvid süvendiga, ja ei karda pöörete lõppu laskmisel klappidega pihta saamist.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ja võimsuskadu pole nii suur nagu kettajamil.. maksimumpöörded saab kõrgemale ajada..
ungaris sõidavad mõned siiamaani 1300 mootoritega millest 130-140hj välja aetud..
samuti on mitmeid short rod 1,6 ja 1,7 mootoreid - kestavad vabalt..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Njah aga alati saab 1600cc-le mootorile panna suuremaid kolbe ja freesida klapipesasi.
aga kas siis to rihmaajamiga saadav võimsuse võit on nii suur,et seda ei korva pika kolvikäiguga mootori suurema kubatuuri saavutamise võimalus
Rinka peal tegid omalajal ladad ligemale 12000 rmp.
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

No kui palju sa oled praegu ladasid rallis osalemas näinud? Ega nendega seal mingit tulemust taga ajada ei ole võimalik ja kui vähegi, siis mootori vastupidamise ja koostamiskulude hinnaga. Kordi odavam on võistelda mõne lääne autoga (kui rohkemat kui sõidulust eesmärgiks). Jääraja sõidul pole mootori võimsusel mingit tähtsust (selle väikse lisa saab ka kaane tegemisega), superkrossi masina pead aga võidu korral loetud näputäie tuhandete eest konkurendile maha müüma. Siit siis põhjus miks ei näe me just väga tihti neid 12 000 pöörde masinaid!;) Kahjuks...
p
petrooleum
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas petrooleum »

..Teema küll vähe aegunud,aga iva siiski sees---- nimelt propageerime just ladaliiga tekkimist(küll tagaveolist),kuid loodame sellest asja saada.Sel aastal oli Rahvasprindis sees ju LADA Tagavedu klass ja tean,et Pärnus Erki Sport klubi üritab propageerida Lada klassi üleüldiselt.Kui järgmisel aastal veel tervist ja tahtmist on siis kindlasti on "Rahvasprint Libatse 2007" raames üheks premiumklassiks Lada tagavedu,võibolla teeme algust ka esivedu ladadega,mine tea,aga prioriteet on ikkagi Lada. Nii,et kaevake ja tuunige ja vedage ennast kohale....Küll ükskord algab aega,mil kõik Ladad stardijoonel.....
Vasta