Radiaator.

Radiaator.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Radiaator.

Postitus Postitas Hulkur »

Jama selles, et radiaatoril alumises lõdviku kinnituskohast jookseb vesi läbi kuna paigaldamise ajal juhtus õnnetus ning väänas seda otsa.

Küsimus selline, et kas saaks seda pisikest pragu parandada või tuleb radikas nurka visata? Ja kui parandada siis missuguste materjalidega?
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Radiaator maha,ilusasti liivapaberiga vigastatud koht puhtaks ja joodad prao tinaga kinni...
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Tänan ;)
k
klemm100
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas klemm100 »

või siis jahutussüteemi ermeetikut sisse valada;)
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Suurte lekete juures ei ole mõtet Leak Stop kasutamine
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Ei leidnud enam üles, aga kuskil netis oli üleval uurimus usa-st, kuidas nn leak-stop-ide kasutamine mõjub autole. Mõningad pildid olid ikka päris hirmsad. Ummistunud jahutusvedelike kanalite tõttu ülekuumenenud ja siis purunenud mootorid.

Leak-stop pidi olema just vanades mootorites hullem, sest jahtussüsteemis leidub igasugu setteid, kuhu leak-stop omakorda hästi külge jääb. Takistades vedeliku voolamist ja ka soojuse juhtimist.

Asja point oli, et leak-stop-e võib tahtmise korral siiski kasutada, kuid esimeseks ja õigeks võimaluseks on siiski detailide mehhaaniline parandamine.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Enda praguliste toruotstega radikaid tinutasin suvel nii et seda nägu ja pidama ei jäänud neist ükski. Puhastasin ka liivapaberiga, kasutasin suurt tinutuskolbi (väikesega pole midagi teha) aga lõpuks lasin ühel vastava tehnikaga torumehel asja kinni joota. Tehnoloogia nime ei oska öelda aga nägi välja nii: gaasikeevituspitsiga (sellise väiksemat sorti) lasi toruotsa kuumaks, ikka puhta punaseks, siis sulas tehase tina lahti, võttis tolle toruotsa ära, pani peale mingit pulbrit. Siis pani toruotsa tagasi õigesse kohta, vaatas et toruotsa nurk oleks õige (alumise lõdviku oma ju) ja tinapulga ja gaasikeevituspitsiga lasi uue tina peale. Sõitnud olen 3 kuud ja seni pole midagi juhtunud, ei usu et juhtub kah...

Ja nagu Mel juba ütles, mingit munavalget ega lekkepeatajat pole mõtet korralikku süsteemi valada, hiljem on nendest hoopis raskem vabaneda, need ikkagi rohkem selleks, et hädapärast koju sõita saaks...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Vasta