mutril keere maas !?

mutril keere maas !?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
-
-karla-
Suletud kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

mutril keere maas !?

Postitus Postitas -karla- »

mure selline, et nukkvõlli laagrikere kinnitus mutritel on ühel vint maas. arvatavasti on juba poldi kah ära rikkunud.
kuidas ma selle poldi välja saaksin, kas keerates tuleb ??
g
gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas gigull »

Tikkpolt tuleb keerates ilusti välja, välja saad niimodi, et keerad 2 mutrit üksteise vastu kõvasti kinni ja siis alumisest kinnikeeratud mutrist keerad tikkpoldi välja. Aga need 2 mutrit keera selle koha peal kokku kus ei ole veel keeret maha keeratud nt. üleval seal arvatavasti on keere korralik, muidu asjast vähe kasu(mutrid võta ka uued, korralikud). Proovi järgi peaks õnnestuma seal pole midagi keerulist.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui keeret pole siis korralike kullinokkadega saab ka pisikesed tikud kätte :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
-karla-
Suletud kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -karla- »

no eks ma proovi järele siis.
t
tuuqer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 10 Mai 2005 19:58
Asukoht: Saaremaa
Autod: LUAZ 969m '89; 21063 '83

Postitus Postitas tuuqer »

või kasutad tikkpoldi keeramiseks mõeldud "võtit"
Lähen minagi, tühjad on paagid
Läbi sudu bensiinimaik suus...
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Ja uue tikkpoldi jaoks saab abi ka ehituskaplustest,keermelatist sama pikkuse ja mõõduga asemele..(seda muidugi juhul kui originaali pole saadaval)
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kui keere maas,siis ikka viga kinnikeeramis jõus.Ja enamustel on vahest tikpoldid kaanes nii kõvasti,et ikka vaja selleks ettenähtud tööriista vaja.
56506878
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

Algselt postitas: Indy
Ja uue tikkpoldi jaoks saab abi ka ehituskaplustest,keermelatist sama pikkuse ja mõõduga asemele..(seda muidugi juhul kui originaali pole saadaval)
Keermelatti ei tasu mingil juhul panna. See ehituspoodides müüdav latt on 4,4 tugevusklassist, mis on nii pehme, et mutrit ei saa normaalse momendigagi kinni keerata, kui juba keere maas on. Muidugi on olemas ka 8,8 klassist, mis võib juba peaaegu sama tugev olla, kui originaalpolt.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: karel
Muidugi on olemas ka 8,8 klassist, mis võib juba peaaegu sama tugev olla, kui originaalpolt.
"WÜRTH" ja leiab sobiva materjali. Treial kes ei jonni ,teeb sellest uue spilka.
8,8 läheb kah ,aga kui ilma dünovõtmeta mõtlemata keerata ,saab sellestki kiirelt jagu. Abi: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10174
Keermelatid on tavaliselt tiba peenemad kui õige mõõt ja jääb seetõttu natuke lobe. Keermeliim aitab. Lahti saab kergelt gaasipitsi või leeklambiga kuumutades.
Kui vaja originaali ,mul on. Täna ja enne Rapla üritust ei saa. ;)
Küsi "Foori" poest alustuseks ,siis Auto-Motost.
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: karel
Keermelatti ei tasu mingil juhul panna. See ehituspoodides müüdav latt on 4,4 tugevusklassist, mis on nii pehme, et mutrit ei saa normaalse momendigagi kinni keerata, kui juba keere maas on. Muidugi on olemas ka 8,8 klassist, mis võib juba peaaegu sama tugev olla, kui originaalpolt.
Sel juhul vanad klapid kotti ja tuttava treiali juurde,klapisäärest saate "igavesed"poldid...:D
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Originaalid vaevalt üle 8,8 tugevuse on.Saab ju tavalisest pikast poldist teha kui poldipea maha lõigata ja keere otsa keerata.Ma aru ei saa mis mega jõududega kinni tahate keerata.
Valtra rem kataloog annab M8 poldile kinni keeramis jõud sellised:8,8 tugevusega 25 nm, 8,8 tsinkpolt 23 nm,8,8 kuumtsink 30nm, 10,9 tugevusega 35nm ja 12,9 tugevusega 45nm.
56506878
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: tuhajuhe
Originaalid vaevalt üle 8,8 tugevuse on.Saab ju tavalisest pikast poldist teha kui poldipea maha lõigata ja keere otsa keerata.Ma aru ei saa mis mega jõududega kinni tahate keerata.
Valtra rem kataloog annab M8 poldile kinni keeramis jõud sellised:8,8 tugevusega 25 nm, 8,8 tsinkpolt 23 nm,8,8 kuumtsink 30nm, 10,9 tugevusega 35nm ja 12,9 tugevusega 45nm.
Tuletame veelkord meelde vene vanasõna...
SILA JEST,UMA NE NADO...:D
Vasta