mutril keere maas !?
mutril keere maas !?
mutril keere maas !?
mure selline, et nukkvõlli laagrikere kinnitus mutritel on ühel vint maas. arvatavasti on juba poldi kah ära rikkunud.
kuidas ma selle poldi välja saaksin, kas keerates tuleb ??
kuidas ma selle poldi välja saaksin, kas keerates tuleb ??
-
ggigull
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 85
- Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
- Asukoht: saku vald
- Autod: VAZ 2105
Tikkpolt tuleb keerates ilusti välja, välja saad niimodi, et keerad 2 mutrit üksteise vastu kõvasti kinni ja siis alumisest kinnikeeratud mutrist keerad tikkpoldi välja. Aga need 2 mutrit keera selle koha peal kokku kus ei ole veel keeret maha keeratud nt. üleval seal arvatavasti on keere korralik, muidu asjast vähe kasu(mutrid võta ka uued, korralikud). Proovi järgi peaks õnnestuma seal pole midagi keerulist.
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Keermelatti ei tasu mingil juhul panna. See ehituspoodides müüdav latt on 4,4 tugevusklassist, mis on nii pehme, et mutrit ei saa normaalse momendigagi kinni keerata, kui juba keere maas on. Muidugi on olemas ka 8,8 klassist, mis võib juba peaaegu sama tugev olla, kui originaalpolt.Algselt postitas: Indy
Ja uue tikkpoldi jaoks saab abi ka ehituskaplustest,keermelatist sama pikkuse ja mõõduga asemele..(seda muidugi juhul kui originaali pole saadaval)
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
"WÜRTH" ja leiab sobiva materjali. Treial kes ei jonni ,teeb sellest uue spilka.Algselt postitas: karel
Muidugi on olemas ka 8,8 klassist, mis võib juba peaaegu sama tugev olla, kui originaalpolt.
8,8 läheb kah ,aga kui ilma dünovõtmeta mõtlemata keerata ,saab sellestki kiirelt jagu. Abi: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10174
Keermelatid on tavaliselt tiba peenemad kui õige mõõt ja jääb seetõttu natuke lobe. Keermeliim aitab. Lahti saab kergelt gaasipitsi või leeklambiga kuumutades.
Kui vaja originaali ,mul on. Täna ja enne Rapla üritust ei saa.

Küsi "Foori" poest alustuseks ,siis Auto-Motost.
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Sel juhul vanad klapid kotti ja tuttava treiali juurde,klapisäärest saate "igavesed"poldid...Algselt postitas: karel
Keermelatti ei tasu mingil juhul panna. See ehituspoodides müüdav latt on 4,4 tugevusklassist, mis on nii pehme, et mutrit ei saa normaalse momendigagi kinni keerata, kui juba keere maas on. Muidugi on olemas ka 8,8 klassist, mis võib juba peaaegu sama tugev olla, kui originaalpolt.

-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Originaalid vaevalt üle 8,8 tugevuse on.Saab ju tavalisest pikast poldist teha kui poldipea maha lõigata ja keere otsa keerata.Ma aru ei saa mis mega jõududega kinni tahate keerata.
Valtra rem kataloog annab M8 poldile kinni keeramis jõud sellised:8,8 tugevusega 25 nm, 8,8 tsinkpolt 23 nm,8,8 kuumtsink 30nm, 10,9 tugevusega 35nm ja 12,9 tugevusega 45nm.
Valtra rem kataloog annab M8 poldile kinni keeramis jõud sellised:8,8 tugevusega 25 nm, 8,8 tsinkpolt 23 nm,8,8 kuumtsink 30nm, 10,9 tugevusega 35nm ja 12,9 tugevusega 45nm.
56506878
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Tuletame veelkord meelde vene vanasõna...Algselt postitas: tuhajuhe
Originaalid vaevalt üle 8,8 tugevuse on.Saab ju tavalisest pikast poldist teha kui poldipea maha lõigata ja keere otsa keerata.Ma aru ei saa mis mega jõududega kinni tahate keerata.
Valtra rem kataloog annab M8 poldile kinni keeramis jõud sellised:8,8 tugevusega 25 nm, 8,8 tsinkpolt 23 nm,8,8 kuumtsink 30nm, 10,9 tugevusega 35nm ja 12,9 tugevusega 45nm.
SILA JEST,UMA NE NADO...
