vaz-i mootori igasugused mõõdud?

vaz-i mootori igasugused mõõdud?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
-
-karla-
Suletud kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

vaz-i mootori igasugused mõõdud?

Postitus Postitas -karla- »

tahaks teada järgmisi mõõte:
06 kolvi läbimõõt, kolvi käik
011 kolvi läbimõõt, kolvi käik
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Need peaks küll olema juba mitu korda läbi nämmutatud, kuid:
06: kolb 79mm, kolvikäik 80mm
011: kolb 79mm, kolvikäik 66mm
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Aga millist 06-te mõtled 1,3 1,5 või1,6
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

06 all peetakse silmas 1,6l mootorit ja 011 all 1,3l mootorit.
Jõud taga, peab minema.
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

nu siis peaks ju 011 kolvid 06-ele minema
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

011 peaks süvendiga kolb olema või oli 06 kolvil süvend
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Kolvid on samad, aga 06-l ei tõuse kolb nii kõrgele võrreldes ploki servaga.
ostsid siis sõida
g
gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas gigull »

Mitte ainult ei peaks vaid lähevadki (06, 011 ja 05) on silindri diameeter sama kolvikäik on erinev siit ka kubatuuri erinevus.03 ja 01 ka silindri diameeter sama ja kolvikäik erinev, (01,05 ja 011) on kolvikäik sama, 06 ja 03 on kolvikäik sama. Sõnastus pole kiita aga usun et saad aru.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: põletaja
Kolvid on samad, aga 06-l ei tõuse kolb nii kõrgele võrreldes ploki servaga.
millel see süvend oli siis - sellise ilusa faasiga?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Kirjandusest lugesin, et 06-l peaks olema süvendiga kolvid, 011 on nii süvendiga kui süvendita kolbe, mootoritel sealjuures sama plokikaas, kuid surveaste mõlemal väidetavalt 8,5. Kirjas on et siledapõhjaliste kolbidega 011 mootoritel on värvitud markeering "011" ringis.

edit: oma 06 mootoril olid sees siledapõhjalised kolvid, 79.0... mine võta siis kinni
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Noh,kui ma nüüd tekstist aru sain,siis kui panna 011 mootorile 06 kolvid ja kepsud,siis peaks mootor olema 1,6-ene või ma eksin
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: -grazy-
Noh,kui ma nüüd tekstist aru sain,siis kui panna 011 mootorile 06 kolvid ja kepsud,siis peaks mootor olema 1,6-ene või ma eksin
eksid täiega kuna väntvõllist sõltub kolvikäik.
kepsud on niikuinii 2101 markeeringuga..
kolvid on kõik sama kõrged..

01 väntvõlli käik 66
03 väntvõlli käik 80
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

nu ok panen väntvõlli ka 06-e oma,siis peaks ju 1,6-ene olema
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

1,3ne plokk madalam 7mm kui 1,6ne, pead panema ka 7mm lyhemad kepsud.
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Algselt postitas: viaccess
1,3ne plokk madalam 7mm kui 1,6ne, pead panema ka 7mm lyhemad kepsud.
...ja see teeks juba kokku eksootilisema, short-rod mootori, millest lähemalt loe: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4886
Lihtsam ikkagi alustada sellest et sebida 1600 mootor... kust sa selle väntvõlligi ju saad kui mootorit ringi tahaksid ehitama hakata:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

A veel üks küssa,nimelt kas siguli mootoril(antud juhul 03 1,3 mootor) saab hülsse vahetada
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Kui sa mõtled nii nagu Volgal või Moskvitsil(412),siis seda teha ei saa.
Aga hülsitavaks saab teha ja see juba kallis lõbu.
Ja 2103-el on ikka 1,5 mootor.1,3 motot omavad 21011(ketiga) ja 2105(rihmaga).
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

trükiviga oli,mõtlesingi 1,5 mootorit
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Aga ok,olen nüüd palju targem.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Vasta