K: remont väsinud mootorile

K: remont väsinud mootorile

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Millise viskoossusindeksiga ja mis marki õli kasutasid ?
Ja kas enne õlivahetust kasutasid ka mootori sisepesu vahendeid, või loputusõli ?
Aga, et oma küsimuses täit vastust saada, siis pane vanad rehvid alla tagasi ning mõõda kiirendust nendega...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

õli marki ei tea kuna ostsin lahtist õli ja selleks küsisin lihtsalt siguli õli ja anti kätte,ei kasutanud sisepesu vahendeid ega puhastuus õli,
eks ma proovin siis vanade rehvidega;)
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

...nüüd vaheta veel käigukastis ja tagadifris ka õli ära ja äkki hakkab voobshe 8 sekundiga 100-ni kiirendama;)

Kas tõesti midagi muud ei teinud, kui vaid õli ja rehvide vahetus? Äkki ikkagi reguleerisid süüdet, puhastasid kontakte jne? Ka sinu, autojuhi, tähtsus õige käiguvahetushetke tabamisel pole vähetähtis, sellega võimalik ka üsna palju võita... Võiksid tõesti öelda, mis indeksiga rehvid enne olid ja nüüd all on, siis võiks ka pakkuda, kas nende kõrguse vahe reaalselt ka mingi faktor võis olla:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

ma tõesti vahetasin ainult õli ja rehvid,vanad rehvid olid küll kõrgemad,kuid kas asi võib ka selles olla et rehvid on ilusti täis pumbatud,kuna sis kui ma kunagi mõõtsin siis nkn olid rehvid natsa tühjad,rehvi indeksit ma peast ei tea,kunagi pühapäeval saan teada,aga äkki on asi ka selles et rehvid ilusti täis nüüd
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Kui kummid enne tühjad olid ja nüüd täis siis see mängib kindlasti rolli.
Tühjakaapimine kohalt minekul on kah tegur mida tuleb arvestada. Seal on suur vahe kas rattad kaabivad tühja või mitte. Ning arvatavasti kiirendamisega tuleb ka kogemusi niiet ajad peakski paremaks minema.
PS: Ma arvan, fordilt saad sa haledalt pähe, kui see just mingi ürgne fiesta ei ole. Võrdluseks ma esitasin 2.0 doch sierrale ,,väljakutse,, aga ta ei viitsinud kütust raisata.
EDIT: DOHC mitte Doch :sein Krt kirjuta veel kiiruga
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

saan siis saan,midagi teha pole,aga siiski loodan et ei saa:)
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

DOHC :sein
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

misasi see doch veel on:yllatunud
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Valesti kirjutatult DOHC:sein
3
3way
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

remont

Postitus Postitas 3way »

ei hakka uut teemat tegema.
Kui palju siis läheks mootori kap.remont maksma, sealjuures vahetaks välja ainult vajaminevad asjad? mul sihuke jama, et kui õhupuhastaja küljest karteri tuulutuse vooliku ära võtad, siis pöörded tõusevad ja tagasi pannes langevad, see peaks olema märgiks, et saaled on läbi, kas pole? kas sel juhul piisaks ainult saalede vahetusest või peaks midagi veel ülekäima?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

:D:cool:
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Uuriks alustuseks õhufiltrit?
g
gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas gigull »

DOHC on 2-e ülanukkvõlliga mootor.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: 3way
ei hakka uut teemat tegema.
Kui palju siis läheks mootori kap.remont maksma, sealjuures vahetaks välja ainult vajaminevad asjad?
Ja mis need vajaminevad asjad oleksid siis mootori kapitaalremondi juures? Teadmiseks Sulle, liulaagrite vahetus ei ole kapitaalremont...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: 3way
ei hakka uut teemat tegema.
mul sihuke jama, et kui õhupuhastaja küljest karteri tuulutuse vooliku ära võtad, siis pöörded tõusevad ja tagasi pannes langevad, see peaks olema märgiks, et saaled on läbi, kas pole?
:yllatunud
Kus koolis selliseid tarkusi jagatakse...:D
Saaledega siin küll seostada pole mõte.
Vaat kui mootorist kostab pöörete tõstmisel, langetamisel kolinat (tuhm heli raamsaale,kõrgem heli kepsusaale) ja õlisurvet pole eriti ollagi siis hakka saalesid vahetama.
3
3way
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 3way »

raeküla alguses, seal autobaasis mingi vend tegeleb toiteseadmetega, tema käest seda kuulsingi, üldse ei saa ma aru mis värk on, foorumist peaks leidma oma väheste teadmiste täiendamiseks abi aga selle asemel aga naerdakse sind välja :flaming
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: 3way
raeküla alguses, seal autobaasis mingi vend tegeleb toiteseadmetega, tema käest seda kuulsingi, üldse ei saa ma aru mis värk on, foorumist peaks leidma oma väheste teadmiste täiendamiseks abi aga selle asemel aga naerdakse sind välja :flaming
Rahu,ainult rahu...
Kas otsingusüsteemi kasutasid???
Lühidalt mootorile remonti tehes tuleb välja vahetada kõik piirväärtusteni kulunud osad...
Kõik oleneb ju mootori seisundist, palju on mootori läbisõit, kas surve on karteris.
Kui palju tuleb teatud läbisõidu juures karterisse õli juurde valada jne.jne...
Remonti tehakse läbisõidu järgi kui muidugi pole karteripõhja puruks sõidetud või ilma jahutusvedelikuta mootorit kokku lastud.
Kui ise eriti hästi mootorite hingeeluga kursis pole siis otsi,leia tuttavaid,sõpru,kes aitaksid...
Soovitan ka lugeda raamatut Mootorite remont.
Minimaalselt remonti tehes avastad peagi, et targem oleks olnud juba kogu kupatus korraga ette võtta...
3
3way
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 3way »

kasutasin aga see teema oli kõige lähem minu probleemile. See mootor millele remonti teha soovisin on ca 10000 läbisõiduga, aga jubedalt piinamist näinud, saaled sain ise vahetatud ja selgus, et rõngad tuleb ka ära vahetada, kuna liigutasin kolbe käega vabalt. Pole hullu, ma pikka viha ei pea :D
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: 3way
kasutasin aga see teema oli kõige lähem minu probleemile. See mootor millele remonti teha soovisin on ca 10000 läbisõiduga, aga jubedalt piinamist näinud, saaled sain ise vahetatud ja selgus, et rõngad tuleb ka ära vahetada, kuna liigutasin kolbe käega vabalt. Pole hullu, ma pikka viha ei pea :D
:D
Piilu ka raamatusse Sõiduautode remont , autor: Heiki Rütman
Vasta