lada originaal lamda koos axtec pükstega :)

lada originaal lamda koos axtec pükstega :)

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

lada originaal lamda koos axtec pükstega :)

Postitus Postitas olaaf »

kuna lamdast juttu pidevalt tehtud siis mõtlesin, et paneks ka siia teema. nimelt hakkan omale külge aretama asja:

Pilt
toru mõõt 50mm

tänu hommikusele nõupidamisele messiga olen juba nii tark, et kaks valget juhet on küte ning must on signaal..

plaan on kindlalt kasutada indikaatorina ntx bensiininäidikut.. sisu peab kindlalt ära vahetama.. proovin kõik sinna sisse mahutada..
näit peab kindlalt olema digitaalne vähemalt ühe komakohaga või analoog osutimõõteriist.
kalibreerima lähen co mõõdupunkti :)

enne paneb asja alla ja teostab vastavad mõõtmised..

kui asi all siis teema ka täieneb vastavalt.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Loodame ,et asi õnnestub. Kuna muidu plaanid asja valmis saada?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no püksid on plaanis ikka kiiremas korras alla panna selle roostepuru asemele..
ja eks edasi katsetamiste täheall :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Mul sama asi vedeleb kodus varsti alla vast:)
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

panen siis paar graafikut ka siia teemasse. Esimesel siis võimsuse ja ökonoomsuse joon sõltuvalt küttesegu koostisest.Pilt
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

ja siin siis lamda anduri näit millivoltides vastavalt lamda koefitsendilePilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

et siis kõige suuremat võimsust on oodata [L]0,9 kandis ja lamda peaks siis näitama 0,8v umbes.

ilmselt on siin kõige mõtekam kasutada indikaatorina tavalist digitestrit.
näidu stabiliseerimisega peab veel pead murdma natukene.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

LM 3914 väike vihje indikaatori osas. Lamda 0,86 on küttesegu koostis 12,6 : 1 Rikkamaks ei ole nagu mõtet ajada. Samal ajal peaks andur siis ka väljastama 0,86V
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Leidsin lehe ka uuesti üles kust need graafikud kunagi "varastatud" said
http://salupa.exe.ee/index.php?leht=9/1&menu=ele
Vasta