Auto läheb keema

Auto läheb keema

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
k
kodar
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kodar »

Juhtus siis selline asi, et tekkis väike leke ja jähutusvedelikku jäi pisut väheks. See juhtus sõites ja muud ei jäänud üle, kui valada dosooli hulka pisut vett, umbes 2l. Nüüd nii kindluse mõttes küsiks, et ega ta äkki nüüd ära külmuma ei hakka? Dosool oli mingi -40le vastupidav ja peaks ju veega segunema ikka.
Aitäh!
n
n2utsu
Suletud kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas n2utsu »

Dosooli külmumis temperatuur langes sul lihtsalt kuskil -25 -le.
Arvesta nüüd et kui mingi hullem külma periood tuleb, siis võib su auto mootor lõhki külmuda.
Ja minul on alati dosool veega segunenud.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Mul vahepeal oli ka liiga palju vett sees nii, et dosool oli paagis kohe päris külmand, aga ennem ei pannud seda tähele kui auto juba mõnda aega käis.Kas võis mootorile liiga ka teha nii?
Mõtlen kui olid siin suured külmad -25 jne.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: n2utsu
Dosooli külmumis temperatuur langes sul lihtsalt kuskil -25 -le.
Arvesta nüüd et kui mingi hullem külma periood tuleb, siis võib su auto mootor lõhki külmuda.
Algselt postitas: Ladarider
Mul vahepeal oli ka liiga palju vett sees nii, et dosool oli paagis kohe päris külmand, aga ennem ei pannud seda tähele kui auto juba mõnda aega käis.Kas võis mootorile liiga ka teha nii?
Mõtlen kui olid siin suured külmad -25 jne.
Issanda rist ,milline jutt!:yllatunud No milline ... seda produtseerib?
Selleks antifriise ju kasutataksegi ,et jahutusvedelik ära ei külmuks. Kui saabki lahjem segu valmistatud ,siis külmub ära koostisse lisatud vesi ja süsteemi täide muutub vaid lumeks ,ei enamat. Paned mootori käima ja hetkega saab lumest jälle vesi. "Külmub lõhki....":D
Kui nüüd mõni tark arvab ,et täidab süsteemi vaid kange kontsentraadiga ,siis soovitan soojalt vaadelda eelnevalt selle kange kraami olekut -25*C juures. Vaat selline lollus võib küll palju pahandust tekitada.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Algselt postitas: logman
Algselt postitas: n2utsu
Dosooli külmumis temperatuur langes sul lihtsalt kuskil -25 -le.
Arvesta nüüd et kui mingi hullem külma periood tuleb, siis võib su auto mootor lõhki külmuda.
Algselt postitas: Ladarider
Mul vahepeal oli ka liiga palju vett sees nii, et dosool oli paagis kohe päris külmand, aga ennem ei pannud seda tähele kui auto juba mõnda aega käis.Kas võis mootorile liiga ka teha nii?
Mõtlen kui olid siin suured külmad -25 jne.
Issanda rist ,milline jutt!:yllatunud No milline ... seda produtseerib?
Selleks antifriise ju kasutataksegi ,et jahutusvedelik ära ei külmuks. Kui saabki lahjem segu valmistatud ,siis külmub ära koostisse lisatud vesi ja süsteemi täide muutub vaid lumeks ,ei enamat. Paned mootori käima ja hetkega saab lumest jälle vesi. "Külmub lõhki....":D
Kui nüüd mõni tark arvab ,et täidab süsteemi vaid kange kontsentraadiga ,siis soovitan soojalt vaadelda eelnevalt selle kange kraami olekut -25*C juures. Vaat selline lollus võib küll palju pahandust tekitada.
Siis tore kui nii on lihtsalt, et lada raamatus kirjutas ka lõhki külmamisest, aga kui ohtu pole, siis norm ju:rolleyes
m
martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht: Karinu küla;Rakvere
Autod: Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja

Postitus Postitas martvl »

heh mul selline värk et elektri ventikas autosse toodud kergem endal ;)
nu sain sõita umbes kolm km ja temp.näidik läks pea aegu põhja välja,suretasin auto välja ja ohoh vesikees kus juures ventikas käis ringi, mis selle põhjustada võis ?
sai siis ots ringi keeratud ja koju vesi välja ja uus sisse paisu paaki kah maxist üle igaksjuhuks ja nagu asi paranes,kus juures ennem oli kah radikas vesi sees kuid paisupaak oli kuiv :rolleyes
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot :D
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Elektri ventikas autosse toodud???
Ma arvan, et siis peaks sul küll karvad juba kukla taha olema puhutud kokku...
Kui Sa ventika salongi tood, siis ei ole temast tõesti kasu...
Püüa vähemalt korrektselt ennast väljendada, sest ma võin kihla vedada, et Sa oma eelmist postitust sellise pilguga pole üle lugenud, et kas seal miskit valesti võiks olla...njah....
Paisupaagi kohapealt niipalju, et - ise küsid ja samas ise ka vastad... ;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht: Karinu küla;Rakvere
Autod: Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja

Postitus Postitas martvl »

:sein mul jah viimasel ajal enese väljendamisega probleeme :rolleyes
samas leitsin põhjuse miks vett paisupaagis polnud soendusratika üks voolik puru ja seal läks vesi välla !!
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot :D
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

soovitus: peske radikas survepesuriga läbi kuna sinna koguneb tolmu ja pori tänu sellele ei käi õhk läbi ja ei jahuta ka.
pidur = kiiruse surm
w
woody19
Suletud kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas woody19 »

asi võib olla kas termostaadis või on äkki plokikaane tihend ära- Endal tegi sama moodi kui ära vahetasin siis oli kõik ok.
Vasta