selline küsimus siis. enda arvates võiks ju tavalise rauavärviga ka sest sõidu ajal see osa mootorist ju nii kuumaks ei lähe kui mootoriblokk ise. peale rallimist võib klapikambrikaant ikka katsuda nii et näppe ära ei kõrveta ju. igatahes andke nõu millega värvida, kellel kogemusi on. otsingust abi polnud seekord.
eeltööd? mul on klapikambrikaanel selline nö. helemusta värvi kiht kohati peal. kas selle peab liivapaberiga maga lihvima enne kui uut värvi hakkan peale kandma. kas selle peale võib värvida?
Algselt postitas: Allar21
helemusta värvi kiht kohati peal. kas selle peab liivapaberiga maga lihvima enne kui uut värvi hakkan peale kandma. kas selle peale võib värvida?
Oeks ikka parem kui sa selle pinna lihtsalt liivapaberiga ära karestad.Maha ei pea kraapima.Karestad ära et värv peale jääks korralikult.Ja ära väga jämedat liivapaberit kasuta.muidu jäävad kraapimis jäljed sisse ja värv ei jää ilus peale.
Algselt postitas: klemm100
kroomvärv peale aga see on kallis.
6iget kroomv2rvi aerosoolina ei tea.. need mis poes on need on m6tetud, j2ljendavad ainult kroomi ja pole pooltki nii ilusad... kalvaniseerimisele viid klapikambrikaane.. siis ikka 6ige;)
Temperatuur jääb alla 100C, kuna mootori töötemperatuur jääb 87-92 C piiresse.
Värvida võib näiteks polüuretaanvärvidega. On kulumis ja kriipimiskindlamad, hinnaklass 250(valge)-400(punane).- olemevalt toonist.
Ise ostan pintavärist.
Mina värvisin kuumakindla (650 kraadi) matmusta aerosooliga. Ei oksudeeru aga kui midagi vastu käib siis kipub kuluma. Värvisin mustaks kuna must eraldab hästi soojust ja värvikiht ka õhuke.
Algselt postitas: marks
Sobib ka pidurisadula värv. Müüakse aerosoolina ja hind on 100eegu ringis.
Pidurisadula?
Ise värvisin eelmine aasta värviga mis pidi kannatama 250 kuumust, aga võta näpust koorus kõik maha, kuigi tegin ka korraliku eeltöö.Et kas see kõige tavalisem aerosool ei sobiks, millega võib kasvõi jalgratast värvida?:D