k: 76mm ploki puurimine79mm-seks

k: 76mm ploki puurimine79mm-seks

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
p
pingvin
Suletud kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

k: 76mm ploki puurimine79mm-seks

Postitus Postitas pingvin »

Lasin 03 ploki puurida remontmõõtu+0,4 aga kas oleks võimalik olnud puurida ka 79mm-seks. Kas silindri seina paksus oleks seda luband ja kui oleks siis kui suur oleks kubatuur ja võimsus? Nüüd oli küsimusi reas . Ehk oskavad teadjad mehed rääkida kas sellel on üldse mõtet.Mul praegu 013-el originaal 01-he mootor peal aga kole hõre. Sain 03 mootori ja tahan seda peale panna. Lasin ära puurida ja vända lihvida ja uued jupid on kõik juba olemas, ainult kokku panna.Lugesin siin foorumit ja siis tekkis selline küsimus.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

03 plokil(va.nn muldvalu plokk) on silindriseina paksus 4-4,5mm,seega puurides 79 mõõtu jääks seina paksuseks 2,5-3mm.
Siis oleks mootori töömaht 1,6.
Mootor oleks toimiv,kuid samas tööressurss lühem.
Tihtipeale puuritakse 03 plokki 79 mõõtu just selleks,et ära kasutada olemasolevaid 011 või 06 mootorist pärit olevaid,juba kepsudel kolbe.
Kuna silinder puuritakse vastavalt kolvile,siis kasutatud kolbide puhul jääb silindriläbimõõduks 78,9xx,kolbide kuluvuse võrra vähem.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ooot... Ardi ,ega nüüd kolb nii täpselt syl.s ka ei istu ,et kulunud 79,0 kolvi järgi treitud syl. saaks alla nn.standardmõõdu ,st. 79,0.
Seda jama ei hakata juba sellepärast ette võtma ,et töötanud kolb ,mis on juba kümnendikus kulunud ,kipub paraku tiba ellipsis olema. Lihtsam ja odavam tuleb uus kolb osta.
Aga 03-st on vene ajal 06 küll tehtud ,sest syl.sein piisavalt paks.
79,2 jääb aga juba õhukeseks ,nii et - ühekordne rõõm.
Ahjaa! On ju alati võimalus mootorit hülssida ,aga "kuiva hülsi" vahetus jällegi kallis ja mahukas töö.
Veel õhukese hülsiga mootorist: see eksemplar ,millest mina kuulsin ,oli muutunud superjahutuseks ,st. syl.seina vähese jäägi tõttu oli teda võimatu kuumaks sõita.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Muldvalu ploki sein on 7mm,seda saab vabalt ka 82 mõõtu puurida.Iga silinder puuritakse kolvi järgi,seda ka uute kolbide korral.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
p
pingvin
Suletud kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pingvin »

Suured tänud teile, sain asja selgemaks igatahes. No mulle jatkub ka 03sest, ma ju tavaliikleja, käin tööl ja vahel muud vajalikku sõitu teen.
p
parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

Postitus Postitas parmhot »

Mul vedeleb üks 03 plokk, mis puuritud 79,4mm. Tänu õhukesele silindriseinale on hülsid täiesti "tünnid".
Cinquecento
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Meil koolis on ka 03 plokk puuritud 79 mõõtu. Eks näis mis saab, varsti hakatakse sisse sõitma seda...
Vasta