tühikäigu pöörded vajuvad ära
tühikäigu pöörded vajuvad ära
tühikäigu pöörded vajuvad ära
Probleem avaldub peale külma mootori käivitamist. Nimelt, kui mootor on paar minutit töötanud ning tooreklapp on pooleldi avatud, kukuvad pöörded iseenesest allapoole. Kui mootor on juba soojenenud piisavalt ja ma avan klapi täielikult , kukuvad pöörded umbes 500 - ni ja mootor hakkab puterdama ning õlituli hakkab põlema. Et mootori välja suremist ära hoida, tõmban uuesti klapi pooleldi lahti. Selline jama kestab kuni mootori täieliku soojenemiseni tavaliselt. Siis taastub õige tühikäik. Linnas on väga raske sõita kui tühikäik puudub ning sooja mootoriga ei tahaks ka pooleldi avatud klapiga sõita (rohkem mürkgaase).
Esimene mõte oli tühikäiguregulaator (vaakumiga süsteem), kuid selle vahetus ei aidanud. Loodan et keegi oskab nõu anda, mida järgmiseks kontrollida. Tänan.
Esimene mõte oli tühikäiguregulaator (vaakumiga süsteem), kuid selle vahetus ei aidanud. Loodan et keegi oskab nõu anda, mida järgmiseks kontrollida. Tänan.
minu autol on hetkel täpselt sama probleem. karburaator on ilmselt ka sul ozon-tüüpi? (vaakumiga tühikäik) niipalju ma tean, et kui see vaakumsüsteem ei tööta, siis auto ainult ei langeta pöördeid, vaid sureb üsna kindlalt ilma tooreta välja. minu autol on hiljuti karpa pestud-puhastatud, düüsid umbes ei tohiks olla. hakkan siis ka viga otsima ja annan teada, kui midgai leian;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Ma rääkisin ühe vennaga. Ja tema arvas et jagjas võib viga olla. Et seletas: et jagal jookseb üks varras alla ja mille otsas on hammasratas ja kui see varras hakkab kõrvale liikuma siis ei pidanud mootor eriti hästi töötama tühikäigul. See varras tohib ainult üles alla liikuda aga mitte kõrvale. Vähemalt mulle rääkis ta seda.
to FFBI: jagaja telg peab ikka tõsiselt omadega läbi olema kui tal nii julm loks sees oleks. minul vähemalt on suvel uute osadega korrastatud jagaja, millel ei ole mingeid lokse. teiseks ei tundu loogiline et selline mehhaaniline viga kaob mootori soojenedes? alla 90 kraadi logiseb ja 90ga enam ei logise?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Tänud asjalike kommentaaride eest! Täna võtsin karburaatori lahti ning puhastasin detailid ja düüsid, samuti reguleerisin segu kruvisid. Mootoril kohe teine hääl ja minek. See selleks, aga tühikäik jamab viimastel päevadel vahest ka töösooja mootoriga (nagu siin juba mainiti). Eks homme hommikul on näha, kuigi ma ei usu, et probleemi põhjustab mõni düüs. Järgmiseks uurin süütejaoturit.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119

mina vahetsin omal 2x karpat - mõlemad said ennen pealepanekut täis kapremondi, plokikaane - (kap-rem), jagaja, lugematu arv kontakte, kondekaid, rootoreid, süütepooli, bensiinipumba, pool elektrijuhtmestikku, geneka (kap-rem), kütusetorud, kõik voolikud, jne jne jne
tulemust pole. vahel ikka külmalt käivitades jurab, peab gaasi peal hoidma muidu tahab ära kooleda - mina liigitasin asja raami veaks

uuel autol seda viga pole, kuigi karpa on täiesti jama täis, kontaktivahe paigast ära, süüde jumal teab kus

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
kusjuures leidsin K.Aleksiuse raamatust "Sõitkem säästlikult" karburaatori häälestamise kohalt midagi sellist, et ebapüsivaid pöördeid tooreklapi kasutamisel võib põhjustada vilets teleskoopvarras. ei oska hetkel seisukohta võtta, kuna endal pole ühtegi teist proovimiseks sahtlist parasjagu võtta. kuid keda huvitab võiks selle ära proovida ja teada anda kas muutus midagi.
Edit by gta: "Mõni mootor ei jõua pärast külmalt käivitamist hästi töötada ega talu õhuklapi täielikku sulgemist. Sellisel juhul võetakse maha karburaatori teleskoopvarras ja pestakse hooliklat bensiiniga puhtaks." "Sõitkem säästlikult" Kalju Aleksius 1984
Edit by gta: "Mõni mootor ei jõua pärast külmalt käivitamist hästi töötada ega talu õhuklapi täielikku sulgemist. Sellisel juhul võetakse maha karburaatori teleskoopvarras ja pestakse hooliklat bensiiniga puhtaks." "Sõitkem säästlikult" Kalju Aleksius 1984
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Soojenedes asjad paisuvad. Võibolla kellegil on idee ,mis asi paisub aeglaselt või tahab paisumist ,et mootor korralikult käiks ,selle probleemi korral. Üx asi on see ,et kui tooreklapp on peal ,siis on seguklapp natuke avatud ja mootor saab rikast segu. Kuna tegu vist 05 tüüpi karpaga siiis sellel sulgub seguklapp kui toore maha lükata. Siis peax tyhikäik täielikult töötama. pole päris kindel ,kuid äkki ei sulgi seguklapp tihedalt või midagi ,et saab lisa õhku. ( pole päris kindel ,et see viga võib olla ,kuid mine tea ) soojenedes võibolla muutub tihedamaks ja tühikäik hakkab intensiivsemalt tööle . Viga võib olla ka natuke vales süütes ,kuid ega siin muud värki pole ,kui vaja katsetada.