tuli välja, et see on segukruvi.
tulemus: auto kiirendus on

vanasti sai ikka opeli pannidele kohti kätte näidata ja 160 läks vabalt...
küsimus:
1)mida see segu kruvi täpsemalt teeb? reguleerib bena ja õhu vahekorda? aga mis sellest sõltub?
2) kas hetke kukkunud näitajad tähendavad seda, et segu on lahjem (bena annab vähem peale) ja seega on ka bena kulu väiksem?
3) mis pidi see kruvi käib? kas päripäeva teeb segu rikkamaks või vastupidi?
kui mu bena kulu oluliselt väiksem pole ( vaevalt, sest ma pean ju palju rohkem pedaali tallama, et harjutud tulemust saada), siis tahaks ikka vana olemist tagasi
EDIT: lugedes Samara raamatut tekkis küsimus, mis vahe on:
regulirovotsnõi vint kolitsestva smesi
regulirovotsnõi vint katsestva (sostva) smesi