rõngaste paisumispilud?

rõngaste paisumispilud?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
master Yoda
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 05 Dets 2004 13:51
Asukoht: Tallinn

rõngaste paisumispilud?

Postitus Postitas master Yoda »

Terv. Üritan 06 mootorit kokku saada, abiks Fiat 126 Haynesi manuaal. Seal on kirjas küll, et lükka uus rõngas silindri keskele ilusti horisontaali ja mõõda "endgap". Aga pole öeldud, mis need õiged väärtused on siis!!

Praegu tundub, et esimesel rõngal ja õlirõngal on vahe 0,25 mm kandis. (Teist rõngast pole veel proovinud)

Ehk oskab keegi öelda, on need OK?

Tänud ette!
Viimati muutis master Yoda, 24 Juun 2017 05:36, muudetud 1 kord kokku.
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Raamat ("Sõiduautode Remont") annab nii surve- kui õlirõngastel lukuvahedeks 0,20-0,35mm, niiet 0,25mm käib küll.
m
margo965
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 17 Sept 2007 19:35
Asukoht: Võrumaa
Autod: vaz 2103/2106/2105. golf IId. BMW 525i/524td.

Postitus Postitas margo965 »

Ja mis hakkab toimuma, kui lukuvahed lubatust suuremad?
lujaa laatua lada
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ega suured rõngavahed suurt muud pahandust tee kui ,et su mootorike ei arenda täit võimsust. Kui nüüd töö käigus ta veel kulub ,siis saad kokku puutuda selliste nähtustega nagu surve karteris ,suur õlikulu ,suitsev väljalase ,veel lahjem edasiminek ,nõgised küünlad ,kütte mittetäielik põlemine ,klappide nõgitumine ,suur küttekulu ,uus remont jne. ....
Seega - mootor on auto süda ja seda tuleb hoida! Kui remondiks läheb ,siis ülejala tegemist ta sulle ei andesta.
Vasta