rõngaste paisumispilud?
rõngaste paisumispilud?
-
mmaster Yoda
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 16
- Liitunud: 05 Dets 2004 13:51
- Asukoht: Tallinn
rõngaste paisumispilud?
Terv. Üritan 06 mootorit kokku saada, abiks Fiat 126 Haynesi manuaal. Seal on kirjas küll, et lükka uus rõngas silindri keskele ilusti horisontaali ja mõõda "endgap". Aga pole öeldud, mis need õiged väärtused on siis!!
Praegu tundub, et esimesel rõngal ja õlirõngal on vahe 0,25 mm kandis. (Teist rõngast pole veel proovinud)
Ehk oskab keegi öelda, on need OK?
Tänud ette!
Praegu tundub, et esimesel rõngal ja õlirõngal on vahe 0,25 mm kandis. (Teist rõngast pole veel proovinud)
Ehk oskab keegi öelda, on need OK?
Tänud ette!
Viimati muutis master Yoda, 24 Juun 2017 05:36, muudetud 1 kord kokku.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ega suured rõngavahed suurt muud pahandust tee kui ,et su mootorike ei arenda täit võimsust. Kui nüüd töö käigus ta veel kulub ,siis saad kokku puutuda selliste nähtustega nagu surve karteris ,suur õlikulu ,suitsev väljalase ,veel lahjem edasiminek ,nõgised küünlad ,kütte mittetäielik põlemine ,klappide nõgitumine ,suur küttekulu ,uus remont jne. ....
Seega - mootor on auto süda ja seda tuleb hoida! Kui remondiks läheb ,siis ülejala tegemist ta sulle ei andesta.
Seega - mootor on auto süda ja seda tuleb hoida! Kui remondiks läheb ,siis ülejala tegemist ta sulle ei andesta.