paberite järgi peaks survet mõõtma soojal mootoril. seega küsius, et kui ei taha seal kuuma mootorit näppida ja mõõdad külmal mootoril, palju siis see surve olla võiks?
12
erineda üle 0,5 at ei tohiks.
väiksemad surved võivad olla tingitud ka klappide ebatihedusest, samuti ka kolvigrupi üldisest kulumisest
surveid mõõda ikka külmalt!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
12 on ülihea, minu käest ei ole veel ühtegi sellist mootorit läbi käinud. Kõige parem on olnud 11 kõigis silindrites ja see oli mu enda oma.
Aga üldiselt kui veel 8 on, siis kannatab sõita ja äkki läheb talvel käima ka
ma lasin klappe freesida ja vahetasin mootoril kõik rõngad ka ära, kuid üle 9 at ikke ei saa
Kui sa vanasse ovaalsesse silindrisse uue ümmarguse rõnga paned, siis ei saagi surrve väga hea saada. Asi paraneb küll tasapisi kasutamise käigus, aga silindrid vaja ikka ka läbi puurida, hoonida.