P: masin jääb maanteel sõites nõrgaks

P: masin jääb maanteel sõites nõrgaks

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
f
fuzzbu
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

P: masin jääb maanteel sõites nõrgaks

Postitus Postitas fuzzbu »

mure selles, et masin jääb maanteel sõites nõrgaks.. gaas põhjas, aga hakkab tuure kaotama ja siis ei jõua nagu edasi minna.. vaevalt 70-ga


Edit by valdz: Pane järgminekord parem pealkiri teemale. "ei jõua" <- ei ütle küll midagi tarka. Panin uue pealkirja.
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

ju siis karbussi teise kambri vaakumavaja kinni jäänud, proovi käsitsi mõned korrad liigutada, võib-olla läheb lahti, kui ei, tuleb asi maha kiskuda, et milles täpsemalt asi on.
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Ma arvan et karpa külmub ära. Vaata kas on õhuvõtusüsteem talve asendis.
d
demon555
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 08 Nov 2002 11:10
Asukoht: Tallinn
Autod: Golf 3, Z
Kontakt:

Postitus Postitas demon555 »

nu siuke loll võimalus ka et äkki sul küünlajuhtmetes v jagajas mingi ülepeksmine toimub...mossel oli jama...linna vahel sõidad...ok kõik...a kui maanteele jõuad..siis pidi ikka meelitama et 80 kätte saada ja nigu gaasi juurde surusid siis nagu piduri efekt...nigu lahti lasid gaasi siis jälle liikus...nii vaevaliselt...kord sain nii..puhastasin jagaja seest ää...rootori ja kõik ja sisi küünlajuhtmed ka hoolikalt puhtaks...ka piibud;)
v
viva
Suletud kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas viva »

Kas sumpa on originaal. Olen korra näinud mosset mille omatehtud sumpsis sõelad lahti põrusid ja kokku joosid -- tulemuseks suur sisin visin ja 70 oli vaja sisse meelitada. Veel võib asi olla väga vales süütes.
f
fuzzbu
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas fuzzbu »

õhuvõtusüsteemi talve asendisse panemisest ma lugesin lada raamatust kunagi, aga aru ei saand mitte midagi. lugedes oli selge, a kui asusin praktilise poole peale, ei oskand midagi teha.. äkki räägite siis selle ka ära
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

õhuvõta kopsiku kaane võtad ära siis seal kaanel on üx siuke laba,selle laba paned ette sinna ksut kopsik võtab külma õhku
r
reix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 30 Okt 2008 11:40
Asukoht: tallinn
Autod: Puksiirabi pakkumine

Postitus Postitas reix »

kunagi olid taolised probleemid, siis oli jagaja kaane all sädevahe pea olematu
f
fuzzbu
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas fuzzbu »

üle ei peksa.. jään tee äärde seisma, ootan natuke ja siis hakkan klapiga käivitama.. pärast natukest käivitamist ja klapimängu käima saades saab jälle sõita mingi 10km. ma ise arvan et ehk jama karbussis
d
demon555
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 08 Nov 2002 11:10
Asukoht: Tallinn
Autod: Golf 3, Z
Kontakt:

Postitus Postitas demon555 »

aga kas tühikäigul gaasitades uimane pole...et aeglaselt läevad tuurid üles..?
f
fuzzbu
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas fuzzbu »

tavaliselt mitte, aga siis kui nii tee äärde seisma jääb.. saab käima ära, aga masin oleks nagu külm. siis panen gaasi ja on natuke uimane. natukese sõidu pärast korras. kuni saab jälle mõned km-d maha sõita
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Endal oli ka kunagi umbes sama probleem. Mul läks ikka tiba rohkem kiirust kui 70 aga seda ülipika meelitamise peale. Probleem oli siis selles, et nukkvõlli kett oli vales hambas ja klapid avanesid valel hetkel. Soovitan igaks juhuks ka märgid üle vaadata.
f
fuzzbu
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas fuzzbu »

kui auto maantee kõrvale natuke seisma jätan ja paar minutit seista lasen, sõidab jälle normaalselt.. keegi siis ei tea, milles asi??
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Seda et kenu räägi sellest vaakumi ava kinnijäämisest ja käsitsi liigutades lahti saamisest....minuteada ei tee see vaakumivärk seal käsitsi liigutades midagi?
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

selleks, et ta midagi teeks peab esimene lõõr juba lahti olema, teist lõõri ei saa ennem avada kui esimene juba lahti on
f
fuzzbu
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas fuzzbu »

ise mõtlesin, et kas sellest ei või olla, et benapaagist mingit sodi karbussi ette läheb vms
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Seda et ma ei tahaks küll oma autol tühikäigul proovida mis saab kui mõlemad siibrid lahti. ja ilma töötava mootorita ei tohiks see teine lõõr küll avaneda kui ikka vaakumiga karpa on...või olen millestki valesti aru saand???
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Ega järsku bensiinipaaki vaakum ei teki? Siis õhutusava kinni.
m
martin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 04 Jaan 2010 14:42
Asukoht: Hiiumaa
Autod: vaz 2101

Postitus Postitas martin »

mul oli sama jama, jagaja kaanes oli pragu sees
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

et kokkuvõtteks siis:
kontaktivahe,
bensiinipumba klapid, filtrid, tase ujukiruumis,
õhufilter - (kui sa ei tea kuidas õhuvõtt talveasendisse käib siis ilmselt pole sa ka õhufiltrit vahetanud. iga 8-10000 järel on see päris vajalik tegevus ;))
kas mootori töötemperatuur on ikka õige,

isiklikult soovitan täieliku süüte ja toitesüsteemi kap-remondi, kus kõik kahtlase asendad.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta