K: Vahevõlli vahetus lada mootoril
K: Vahevõlli vahetus lada mootoril
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
K: Vahevõlli vahetus lada mootoril
Huvitaks siis kuidas seda õigesti teha.
poes on müügil originaalmõõdu saaled ja originaalmõõdu võll.. kuid tagumine väiksem saale ei lähe üldse võllile ja suurem ehk siis esimene saale mahub küll napilt võllile kuid ringi ta saale sees enam ei käi..
on siis kellelgi häid soovitusi kuidas vahevõlli vahetada?
poes on müügil originaalmõõdu saaled ja originaalmõõdu võll.. kuid tagumine väiksem saale ei lähe üldse võllile ja suurem ehk siis esimene saale mahub küll napilt võllile kuid ringi ta saale sees enam ei käi..
on siis kellelgi häid soovitusi kuidas vahevõlli vahetada?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
1 rem on liiga suur, originaal on liiga väike..Algselt postitas: jeejee
Ma olen seda nalja kunagi teinud, päris jama on see. Kui vanad saaled pole veel väga ära kulunud, siis on lihtsam osta remont mõõdus vahevõll.
saaled tuleb ära vahetada, selles pole kahtlust.
eriti hullult on kulunud võlli tagumine osa ja saale..
võll ise on sügavate soontega
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Mina tegin nii. Kuna tagumine saale on pronksist, siis lihvisin peenikese liivapaberiga parajaks. Kui käes proovisin, siis oli paras, aga kui puksi külge lõin, siis läks võll ikka väga tihedalt sinna sisse. Vaevu käis ringi. Esimese saale sain parajaks kraabitsaga. Sõna otseses mõttes kraapisin parajaks. Alguses käis raskelt ringi, aga peale paari tiiru ei olnud enam probleemi.
NB:::: Kindlasti pead vaatama, et õlitus augud oleksid ikka oma kohtadel.

NB:::: Kindlasti pead vaatama, et õlitus augud oleksid ikka oma kohtadel.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nende saalede paikapanemiseks ja hõõritsemiseks on erirakised, mid ei ole kusagilt leidnud. Niisama käsitsi tegemine on päris mõttetu. Tagumise puksi jaoks saab kasutada tavalist hõõritsat aga .... . Asi nimelt selles, et see peab olema ka täpselt teljes. Kui käe järgi teha siis läheb kindlasti hõõrits teljest välja ja asi muutub mõttetuks. Tuleb treida esimesse auku spetsrakis, mis juhib hõõritsa otse telge mööda tagumisse auku.
Minu mootoril õnneks piisas võlli vahetusest. Loe teemast "motamees2102" Liikmete autod alt. Seal kirjeldasin päris täpselt seda vahevõlli jama.
Minu mootoril õnneks piisas võlli vahetusest. Loe teemast "motamees2102" Liikmete autod alt. Seal kirjeldasin päris täpselt seda vahevõlli jama.
C