K: Vahevõlli vahetus lada mootoril

K: Vahevõlli vahetus lada mootoril

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

K: Vahevõlli vahetus lada mootoril

Postitus Postitas olaaf »

Huvitaks siis kuidas seda õigesti teha.
poes on müügil originaalmõõdu saaled ja originaalmõõdu võll.. kuid tagumine väiksem saale ei lähe üldse võllile ja suurem ehk siis esimene saale mahub küll napilt võllile kuid ringi ta saale sees enam ei käi..

on siis kellelgi häid soovitusi kuidas vahevõlli vahetada?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Ma olen seda nalja kunagi teinud, päris jama on see. Kui vanad saaled pole veel väga ära kulunud, siis on lihtsam osta remont mõõdus vahevõll.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: jeejee
Ma olen seda nalja kunagi teinud, päris jama on see. Kui vanad saaled pole veel väga ära kulunud, siis on lihtsam osta remont mõõdus vahevõll.
1 rem on liiga suur, originaal on liiga väike..
saaled tuleb ära vahetada, selles pole kahtlust.
eriti hullult on kulunud võlli tagumine osa ja saale..
võll ise on sügavate soontega
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Mina tegin nii. Kuna tagumine saale on pronksist, siis lihvisin peenikese liivapaberiga parajaks. Kui käes proovisin, siis oli paras, aga kui puksi külge lõin, siis läks võll ikka väga tihedalt sinna sisse. Vaevu käis ringi. Esimese saale sain parajaks kraabitsaga. Sõna otseses mõttes kraapisin parajaks. Alguses käis raskelt ringi, aga peale paari tiiru ei olnud enam probleemi. :D

NB:::: Kindlasti pead vaatama, et õlitus augud oleksid ikka oma kohtadel.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nende saalede paikapanemiseks ja hõõritsemiseks on erirakised, mid ei ole kusagilt leidnud. Niisama käsitsi tegemine on päris mõttetu. Tagumise puksi jaoks saab kasutada tavalist hõõritsat aga .... . Asi nimelt selles, et see peab olema ka täpselt teljes. Kui käe järgi teha siis läheb kindlasti hõõrits teljest välja ja asi muutub mõttetuks. Tuleb treida esimesse auku spetsrakis, mis juhib hõõritsa otse telge mööda tagumisse auku.
Minu mootoril õnneks piisas võlli vahetusest. Loe teemast "motamees2102" Liikmete autod alt. Seal kirjeldasin päris täpselt seda vahevõlli jama.
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Aga kui raske nende saalede vahetamine on ja kas vajab mingeid eri tööriistu? Kriimustatud saalesid ei tahaks nagu remonditavasse mootorisse jätta ja raha tahaks ka enda tasku jätta ning ise ära teha selle töö...
Vasta