P: Mootor töötab 3 silindriga?

P: Mootor töötab 3 silindriga?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
kalamees
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

P: Mootor töötab 3 silindriga?

Postitus Postitas kalamees »

Tere, on siis selline probleem et mootor töötab 3 silindriga.Tean et 1 viga võib olla see et klapid läbi, aga mootorit lahti võttes avastasime et klapid on korras(vähemalt paistavad). Mis veel võib viga olla?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mis mõttes paistavad?
kas petrool pidas või ei pidanud?
ega seal silmaga midagi vaadata pole.
kuidas lood survega on silindris..
kas nukkvõll on korralik?
milline silinder konkreetselt ei tööta?
mis värvi on küünlad?
kas küünlad löövad sädet õigest kohast? (st elektroodide vahelt mitte kuskilt mujalt)?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

On veel lisaõhu võimalus. Kui näiteks on katki mõni vaakumvoolik või pidurivõimendi.
C
l
leif
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 14 Aug 2010 22:24
Asukoht: Tallinn
Autod: Audi A8

Postitus Postitas leif »

Kindlasti on see esimene silinder mis ei tööta. Kas mul on õigus või ma eksin? Klapid paistavad nii või naa. Kas klapid ka survet hoiavad. Mõõda surved ära kõigis neljas silindris. Siis vaata, kui suured on erinevused. Soovitan üle ka vaadata küünlajuhtmed ja küünlad. :cool:
v
viva
Suletud kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas viva »

Millest viga alguse sai? Minul oli just sama häda mida Motamees soovitas vaadata -- vaakumvoolik oli lahti. Kui selle kinni panin ja tühikäigu klapile kah voolu peale lasin hakkas masin ilusti käima?
b
blizzard
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas blizzard »

point võib olla selles ka et klapivahed võivad olla liiga suured, enda autol olid, ja kui kui vahed sai paika siis hakkas mootor palju paremini tööle kui ennem
h
hullmaks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
Asukoht: Tallinn, mustamäe
Autod: vaz2105
Kontakt:

Postitus Postitas hullmaks »

ehh, ennem kui mootori lahti kisud, vaata ikka üle küünlad juhtmed, jagaja kaan, esimest kahte võid püttide vahel vahetada ja vaadata, kas viga jääb või käib kaasa, jagajakaan osta uus ja proovi sellega, kui paremaks ei lähe, siis ikka ea kui tagavarakaas pagasnikust võtta,muidugi võid proovida ka uusi küünlaid, juhtmeid
-
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Enda mootoril põhjustas 4. silindri mittetöötamine kontaktivahest, mis oli kuidagi 1 mm peale läinud (norm 0,4mm).
Vasta