K: Kas mootor läbi?
K: Kas mootor läbi?
K: Kas mootor läbi?
Kui töötava mootoriga võtta õlivarras välja, siis pritsib õlivarda august õli välja ja mingit heledat auru tuleb kah. On see normaalne või vajab mootor remonti/väljavahetamist?
Karterituulutusest tuleb kah tossu välja ja mingi imelik hais on ka vahepeal, vähemalt mulle tundub nii.
Karterituulutusest tuleb kah tossu välja ja mingi imelik hais on ka vahepeal, vähemalt mulle tundub nii.
Niipalju kui mina autodest tean, siis töötava mootoriga küll õlivarrast ei tohiks näppida. Point selles, et väntvõll käib ju õlivannis ringi ja pritsib õli laiali. Ja väga vabalt tuleb see siis ka õlivarda august välja, kui seal midagi ees ei ole. Aga see selleks. 
Kui hele see aur on??? Äkki on hoopis sinakas??? Kas sooja mootoriga summutist ka seda "auru" tuleb???Ja kas jahutusvedelikku ka ära kaob??

Kui hele see aur on??? Äkki on hoopis sinakas??? Kas sooja mootoriga summutist ka seda "auru" tuleb???Ja kas jahutusvedelikku ka ära kaob??
Sooja mootoriga küll mingit auru summutist ei tule. Külmalt ainult tuleb midagi, aga see vist normaale.
Tosooli kadusid pole küll märgata.
Mootor ise alla 100 000 sõitnud, aga hiljuti läks mul plokikaane tihend läbi ja siis jooksis küll natuke tosooli mootorisse, aga peale tihendi vahetust sai õli ka vahetatud.
Mootor ise käivitub igal ajal normaalselt, aga külma mootoriga jõudu pole ja väga kergelt sureb välja, viimane ka äkki normaalne Lada mootoril?
Tosooli kadusid pole küll märgata.
Mootor ise alla 100 000 sõitnud, aga hiljuti läks mul plokikaane tihend läbi ja siis jooksis küll natuke tosooli mootorisse, aga peale tihendi vahetust sai õli ka vahetatud.
Mootor ise käivitub igal ajal normaalselt, aga külma mootoriga jõudu pole ja väga kergelt sureb välja, viimane ka äkki normaalne Lada mootoril?
mina olen aru saanud, et töötaval mootoril tulebki selline hele suits välja... pane kasvõi soe mootor seisma ja võta õlikork maha - tulebki selline hele toss. kui karterituulutusest ka kõvasti tossu ei tule, ei tohiks midagi häda olla. külm mootor tahab veits käsigaasi ja meelitamist, selline see lada on:rolleyes
tuletan meelde venelaste ütlust: ne me?ai ma?inu rabotaet - ära sega masina töötamist, st. kui midagi katki pole, pole vaja muretseda:D
tuletan meelde venelaste ütlust: ne me?ai ma?inu rabotaet - ära sega masina töötamist, st. kui midagi katki pole, pole vaja muretseda:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
esiteks pole vaja töötava mootoriga õlivarrast näppida.
mootori seisukorda saab hinnata ainult mõõtmiste tulemusena (surve silindrites + õlirõhk)
külm mootor käitubki imelikult sest ta pole veel töösoe
selleks sigullil toore klapp ongi et seda kasutada, kui viimane liiga välja tõmmata hakkabki puterdama.
külmalt karburaatormootorit ei saagi nõuda sooja mootori omadusi ja dünaamikat.
mõõda surved ära. muud pole siin esialgu midagi soovitada.
mootori seisukorda saab hinnata ainult mõõtmiste tulemusena (surve silindrites + õlirõhk)
külm mootor käitubki imelikult sest ta pole veel töösoe

selleks sigullil toore klapp ongi et seda kasutada, kui viimane liiga välja tõmmata hakkabki puterdama.
külmalt karburaatormootorit ei saagi nõuda sooja mootori omadusi ja dünaamikat.
mõõda surved ära. muud pole siin esialgu midagi soovitada.
Roolin nii kuis jaksan
-
llada 1300sl
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00