K: ozon karburaatori reguleerimine

K: ozon karburaatori reguleerimine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

K: ozon karburaatori reguleerimine

Postitus Postitas GTA »

kuna karpa on laiali ja vaja võimalikult tehase andmete järgi kokku panna, oleks vaja väikest abi. olen tuttav siin leidunud info ja tabelitega, kuid teada oleks vaja ka klappide liikumise ja seadmise infot. klappidel on all reguleerimiskruvid, kuid milliste parameetrite järgi nendega toimetada?

ette tänades, gta;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Algselt postitas: GTA
kuna karpa on laiali ja vaja võimalikult tehase andmete järgi kokku panna, oleks vaja väikest abi. olen tuttav siin leidunud info ja tabelitega, kuid teada oleks vaja ka klappide liikumise ja seadmise infot. klappidel on all reguleerimiskruvid, kuid milliste parameetrite järgi nendega toimetada?

ette tänades, gta;)
et lahti ei jääks aga et üle sulgemise piiri ka liikuda ei saaks..
teisi asju co meetriga reguleerid..
Roolin nii kuis jaksan
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

ma küsin just sellepärst, et põhikambril alumises kaanes paar pisikest augukest, üks neist (ülemine vist) on see ozon-süsteemi auk ja teine alumine. et kas klapp jääb kahe augu vahele või allapoole neist. ma ei saa nimelt aru, kas klapp ise on kulunud või on miski muu viga, sest ta istub kuidagi imelikult seal. tühikäigul peaks põhikambri klapp ju tihedalt kinni olema:puzzled mul nii ka on, kuid klapp on täpselt alumise augu poole peal. kahtlane, kas ta seal olema peaks...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Nooh,nüüd tegid küll omale paraja pähkli :)Mõlemad siibrid peavad olema suletud ja nii et kui vasta valget vaatad siis ei tohi valgus läbi paista.Ja kui reg. kruvi liiga tagasi keerad siis jäävad siibrid avasse kinni.
56506878
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Palun rääkige natuke konkreetsemalt näiteks 05 karpa tyhikäigu regullimisest ,kuidas seda co kruvi nagu timmitakse ja segukruvi kah ja süüte automaatne reguleerimine kah ,mida see karpa ise teostab . Ütleks nii ,et rikka seguga käib mootor nii ühtlaselt 800p/min ,et õhupuhasti ja mootori värinat pole ültse märgata .,kuid küünal on õhukese tahmaga kaetud ,kuid mitte paksuga ja peale pikka sõitu on keskelt natsa pruun kah .
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

nii, tõstatan oma vana teemat, kuna karburaator harrastab jälle isetegevust...
nimelt, sooja mootoriga paika reguleeritud segu ja tühikäik on kuni selle sõidu lõpuni igati korras. peale mootori väljalülitamist ja käivitamist, ning väikset sõitu (vahet pole kas äkiliselt või vaikselt sõites) tõusevad tühikäigupööred vaikselt 1500 peale, kuhu nad ka püsima jäävad. peale külmkäivitust on ka sama lugu. põhimõtteliselt pean iga kord mootori soojaks sõitma, tühikäigu paika panema ja siis saan selle korra normaalselt ära sõita, kui ma just mootorit seisu ei pane. siis on jälle pöörded paigast. kruvid (kogus ja kvaliteet) on samas asendis, paigast nad ei põru, tuleb neid vaid kinni keerata, ja siis vaikselt samasse kohta, kus nad enne olid, tagasi kruvida, et taastuks normaalne tühikäik.
pikk ja segane jutt, aga loodan et mõni targem sai asjale siiski pihta...

ette tänades ja vastust oodates, gta
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kuna sa rääkisid sellest seguklapi reguleerimisest ,siis võimalik ,et klapp ei jää alati samasse asendisse ,kui gaasi lahti lased ( võib ju arvata ka seda ,et mootori soojenedes karburaatori osad soojenevad ja siis ei ole klapi sulgumine enam samasugune ,kui muidu). Äkki keerad siis hästi natuke seguklapi piidekruvi lahti ja proovid uuesti tühikäiku reguleerida.
Vasta