mootor ei taha k2ivituda
mootor ei taha k2ivituda
mootor ei taha k2ivituda
sai siis 1,5 03 mootor peale pandud, k2ima l2ks ilusti, sain syyte ka enamv2hem paika, k6ik toimis. kui 2kki s6idu ajal mootor v2lja suri ja enam k2ima ei l2ind, kui gaasi tallata siis lubab natuke. Natuke hiljem sain mootori uuesti k2ima m6neks ajaks aga siis j2lle suri v2lja ja enam k2ima ei tahtnud minna. jagaja on p2rit 01 1,3 mootorilt ja karpa samuti. ise arvan et viga on jagajas, kondeka juhe oli ka h2sti niru aga uue kondekaga on ikka sama jama, et lubab natuke aga k2ima ei l2he. v6i milles veel viga v6ib olla kui ennem k6ik toimis? karpas ei tohiks viga olla. kas midagi v6ib olla klappidega v6i syyde l2ks lambist paigast 2ra?, kuigi seda ma ei usu. Bens j6uab ka ilusti kohale. eelmise mootoriga karpa ja jagaja toimis muidu ilusti ja k6ik juhtmed on ka ilusti paigas, genekas t88tab ilusti ja aku on ka norm. endal n6u otsas. kas 2kki ka kyynaldega v6is midagi juhtutda? muidu korralikud suht uued kyynlad peal. pikk ja segane jutt:puzzled aga 2kki keegi oskab pakkuda milles v6ib jama olla ja mida veel kontrollida?
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Millegipärast arvan ,et süüde natsa paigast. Üks võimalus on süüde paikka panna nii ,nagu kirjas mõnes tavalisemas siksi raamatus. Teine aga on see ,kui lasta kellegil käivitada ,ja ise samal ajal ,(kui natsa lubab) käega jagajat pöörata paremale ,vasakule ,kuni mootor käima läheb ,siis keerata jagaja asendisse ,kus mootor kõige ühtlesemalt käib.(käimise ajal). Iseenesest tegelikult süüde paigast ära ei lähe,nii et on ka võimalus ,et katkesti kontaktid ,kas põlenud ,või üksteisest kaugele jäänud ,selleks tuleb jagaja kaan maha võtta ja vaadata ,kas avatud asendis on kontaktude vahe umbes 0,4 mm,kui ei siis tuleb see paika reguleerida kruvist ,millega saab ühte kontakti liigutada(saada vast aru kyll) See järel pana tagasi jagaja kaan ja kontrollida sädet küünlajuhtme ja auto kere vahel ,kui see on olemas ,siis peaks mootor juba käima kah. Asja teeb imelikuks see ,et vahel lubab ,kui palju gaasi tallata ,see vihjab natsa ka karburaatorile ,kuid tavaliselt karpa nii äkki omadega mäele ei lähe ja tavaliselt kaob karburaatori rikke korral hoopis tyhikäik , On olemas ka võimaus ,et benapump andis otsad ja ei pumpa bena karpasse ,sest kiirendus pump võis bena täis olla ja sellest ka see väike lubamine . Soovitan kõigepealt vaadata kontakitid ja kontrollida sädeme olemas olu . Kui ikka jamab ,siis bena pumba tööd ja karburaatorit.