Andke andeks kui kuskil foorumis on sellest juba räägitud ja ma seda lugenud pole.
Karpa nokkimine
Karpa nokkimine
Karpa nokkimine
Sama teema on ka mosseliiga foorumis, aga kuna karpa on siksi oma siis panin ka siia(lootes konkreetsemad vastuseid).Kas keegi oskaks õelda kui suured düüsid peaksin sisse panema, et oma m2140 korralikult tööle saaks. Karpa on zigulilt 02. Olen proovinud igusugusi varjante aga ei saa mosset normaalselt liikuma. Gaasi andes mõtleb tükk aega ja vahest peale sõitu süüde välja keerates podiseb vaikselt edasi(hõõgsüüde). See peaks ju liiga lahjale segule viitama kui ma ei eksi.Tühikäiku ei saa ka paika.
Andke andeks kui kuskil foorumis on sellest juba räägitud ja ma seda lugenud pole.
Andke andeks kui kuskil foorumis on sellest juba räägitud ja ma seda lugenud pole.
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Karburaatori häälestus sõltub peale düüside veel paljudest muudest asjadest. Seetõttu ei ole ka võimalik sellise info põhjal midagi eriti soovitada. Kindlasti tasuks üle vaadata kiirenduspumba toimimine, samuti jagaja seisukord (sealhulgas tsentrifugaalregulaatori toimimine) ja süütehetk. Hõõgsüüde on mossele omane ja mõnel mootoril ei saagi sellest vaid reguleerimisega päriselt lahti. Kasuks tuleb selles suhtes kindlasti parema (98) kütuse kasutamine.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
mmetsamees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 03 Okt 2010 19:35
- Asukoht: Tartu
- Autod: zaz968a
Tundub et pead karpa korralikult ära puhastama! Kui juba lahti võtsid äkki jäi silma ka mis mõõdus on sul kütuse-ja õhu-düüsid nii esimeses kui ka teises kambris. Muidugi pole ka 02 karpa just kõige õnnestunum valik mossele! Kuigi õigete duusidega peaks tolle jooksma saama küll! Ütle ka oma küünalde mark mida kasutad! Kui nood andmed käes räägime edasi!
Düüse olen proovinud sisse panna igas mõõdus ja enam vähem hakkas tööle alles väga suurte düüsidega(väiksematega pidi kogu aeg õhuklappi kinni hoidma). I 162\170 ja II 150\150. Küünalde marki ei oska praegu õelda kuid on korras vene küünlad(täpse margi ütlen teine kord).Need küünlad sai alles peale pandud.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
mul on suht uus mootor 1.2.3 silinder on surve 9,5 ja 4 silinder on 10
karpa on 02 oma I 130/150 II 130/200 ütleks ,et bena läheb rõvedalt palju Ütleme ,et selline kiirem sõit linna ja maa vahel ning pidevad kiirendamised võtavad ligi 10 l 30 km kohta kuid küünlad on ilused pruunid ja käima läheb hästi tühikäik on kah 800 p/min. pidevalt ühe kiirusega sõitnud pole ,et äkki on kütuse kulu väiksem. Praegu mõtlen ,et leidsin 2140-1107010-10 karburaatori see meenutab 05 oma. rohkem ma sellest karpast ei tea ,kui keegi teab võiks teada anda plaan on see karpa korralikult käima saada ,et ehk saab kütusekulu väiksemaks.
karpa on 02 oma I 130/150 II 130/200 ütleks ,et bena läheb rõvedalt palju Ütleme ,et selline kiirem sõit linna ja maa vahel ning pidevad kiirendamised võtavad ligi 10 l 30 km kohta kuid küünlad on ilused pruunid ja käima läheb hästi tühikäik on kah 800 p/min. pidevalt ühe kiirusega sõitnud pole ,et äkki on kütuse kulu väiksem. Praegu mõtlen ,et leidsin 2140-1107010-10 karburaatori see meenutab 05 oma. rohkem ma sellest karpast ei tea ,kui keegi teab võiks teada anda plaan on see karpa korralikult käima saada ,et ehk saab kütusekulu väiksemaks.