Vene Ime
Vene Ime
Teer jälle. Sellel minu töökaaslasel käis reguleerimine selle rullikuga mis vooliku peal ja reguleeris pealeandmist, ja karbussi oli ta viidud ikka segukoonuse alt nii et alarõhuga imes ise peale vastavalt sellele kui palju gaasipedaali vajutasid. Minu arust võiks selle toru sinna küljepealt sisse puurida segukoonuse alt, seal on ju ainult õhkuke sein ja minu arust tühikäigudüüsest jaaks väheks.Tollel mehel oli see paak salongis kõrvalistuja jalge all põrandal, seda ma nägin. Nii et alarõhuga peaks ta imema vee üles. Kui kellegi huvi on siis head katsetamist. Mõne riiulis seisva karbussiga võib ju proovida.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Vasktoru mis keerata ümber väljalaskekollektori või ka ümber pükstetoru aurustab ju veeja siis võib see olla näiteks kahemillimeetrise sisemõõduga, tollel minu tuttaval oli nelja millimeetrine vasktoru , see ongi seest kaks millimeetrit . pealeandmine oli regullitav eestpoolt, külma vee pealt. ta rääkis et seda sai lahti teha sõidu ajal ja oli regullind tunde jargi et kui palju sai siis hakkas mootor turtsuma.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
nii kuid nüüd asi selles ,et ma ei tahaks seda vaakum voolikut selleks tarbeks kasutada ( mis arvata sellest kui näiteks õhufiltri kopsiku kaanele teha keskele auk kuhu panna pihusti ( ja siiis sinna otsa toru ,kust hakkab auru mootorisse laskma ) Sellisel juhul jääb aind alarõhk ,mis jääb õhupuhastisse õhufiltiri taskistuse tõttu) ning auru tekimine reguleeriakse magnetklapi ja düüsi ning tagasi voolu klapi kaudu.
arvan et sellest alarõhust jääb väheks ja aur peaks takistuseta karbussi jõudma , pean silmas düüsi , samuti suurem alarõhk imeb vee toru pidi üles paremini, muidu tekib torus aurusurve mis surub vee tagasi ja pole midagi aurustuda tekib katkendlik peale andmine, hootine, Magnetklappi oleks vaja tühikäigul töötamise ajaks auru välja lülitamiseks. Arvan küll et peaks selle sisseviigu tegma segukoonuse alla ja seguklapi peale.Seal on alarõhk kõige suurem ja auru hulk reguleeritav vastavalt segusiibri avatusele. Minul siin vanu karbusse küll, võiks mõne ära anda kui on kellelgi tahtmist katsetada. Vana karbussi võib puhtaks leotada ja siis ta peaks töötama normaalselt, ainult ma olen tartus. Andge teada kui tegemiseks läheb. Selle karbussi võin ka "kargoga " saata.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Tegelikult ma mõtlesin asja nii ,et panna paak , paagi küljest läheb voolik tagasi voolu klappi siis on magnet klapp ja düüs ning sealt edasi voolab vesi sinna kuuma spiraali sisse ja aurustub seal veeaur paisub ,selle tulemusena tekib rõhk ja kuna on rõhk siis tagasi vool ei lase aurul paaki tagasi tungida ning aur väljub pihusti kaudu ,mis viidud õhupuhastisse karpa kohale . Kui nüüd aur survega välja pihustatakse ja vesi spiraals on aurustunud ,siis rõhk langeb ja tagasivoolu klapp laseb uuesti veel spiraali sisse voolata jne jne. Magnetklapp töötab ainult kas kõrgematel pööretel ,või siis salongist on asi sisse lülitatud. ( Katsetus meetodil tuleks vaadata ,mida see värk külma mootori korral teeb äkki parendab seda ,et kuna aur on 100 C siis parandab segu aurustumist ja toorekaga peab vähem sõitma . Samas võib ta aidata ka vähendada toorekaga sõitmisel tekkiva co hulka. Kui raha on võib lisada veele H2o2 ( vesinik peroksiidi) mis laguneb mootoris madalamal temperatuuril veeks ja hapnikuks ( pidi võtma co väga madalale)
Kui mõtet edasi arendada, siis peaks garanteerima stabiilse vee pealeandmise, näiteks aknapesupumbaga, kuna see on tsetrifugaalpump , siis tagasivoolu pole vaja aga pealeandmine peab olema reguleeritav. Vesinik peroksiidi kohta olen kuulnud et vaske ta ei kannata võib plahvatada , läheb põhja nagu Kursk.Sel juhul peaks olema aurutoru roostevabast.