K:karbussi reguleerimine

K:karbussi reguleerimine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
t
tarmo65
Suletud kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tarmo65 »

Kas keegi oleks nii hea ja kirjutaks nende numbrite tähendused, siis oleks see ideaalne pilt.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Jätkame siis karpa teemat.
Probleem järgmine - külma mootoriga ei kannata üldse gaasi vajutada. Selleks, et mitte autot välja suretada tuleb gaasiga mängida ettevaatlikult, aga juba veidi rohkem gaasi andes sureb kohe välja.
Soojast peast töötab kõik normaalselt.
Karpat on reguleeritud, uuritud-puuritud juba 100 korda, pakkuge, mida tuleks teha 101-st korda.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Algselt postitas: Mel
Jätkame siis karpa teemat.
Probleem järgmine - külma mootoriga ei kannata üldse gaasi vajutada. Selleks, et mitte autot välja suretada tuleb gaasiga mängida ettevaatlikult, aga juba veidi rohkem gaasi andes sureb kohe välja.
Soojast peast töötab kõik normaalselt.
Karpat on reguleeritud, uuritud-puuritud juba 100 korda, pakkuge, mida tuleks teha 101-st korda.
Soovitus mu poolt! Tõmba toores peale niikaua mootor soojaks läheb, asi saab korda. Selline siks ongi....
Jupid Venemaalt!
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Viaccessi jutt jumala õige! selleks see toore hoob ongi et külma mootoriga stabiilselt käiks! Mul sama lugu ja sellepärast karpat küll lõhkuma ei hakka! 2 km sõitu ja kõik korras!
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

keegi võiks ütelda ,miks on düüsid 39ja 41 ( osadel kaantel need puudavad??
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Selles see asi ongi, toorenupp on väljas, aga ikka ei kannata gaasi vajutada.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis vaata kiirenduspump üle. kui sealt midagi peale ei anna ja järsku gaasi anda hakkab ka külmast pulli tegema. samuti vaata kõikvõimalikud vaakumvoolikud, kui need on, üle..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Peale järjekordset jamamist sain karpa paremaks kui enne oli, kuid... :mad:
Kui vajutada gaasi hästi rahulikult, siis kiirenduspumbast lööb bensu ilusti ja ka auto töötab korralikult, kuid niikui vajutada gaasi vähekenegi kiiremini/järsemalt (mis on tegelikult normaalne vajutamine) ei tule üldse bensu kiirenduspumba düüsist. Tulemuseks jällegi sama jama, et auto sureb välja.
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

membraan on korras?(kiirenduspumbal siis)
põlluralli rules
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: Mel
Peale järjekordset jamamist sain karpa paremaks kui enne oli, kuid... :mad:
Kui vajutada gaasi hästi rahulikult, siis kiirenduspumbast lööb bensu ilusti ja ka auto töötab korralikult, kuid niikui vajutada gaasi vähekenegi kiiremini/järsemalt (mis on tegelikult normaalne vajutamine) ei tule üldse bensu kiirenduspumba düüsist. Tulemuseks jällegi sama jama, et auto sureb välja.
pakun seda et kiirenduspumba kaan on kõver, ja sealt tõmbab õhu vahele..
kui membraan katki oleks siis just kiire vajutamisega tuleks rohkem bensiini..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

teine varjant võib olla, see et kas sul seal vedru on ikka? ise olen jamand karbussiga ja tuli välja et kiirenduspumba membraani ei lükand miski tagasi...st vedru puudus:)
põlluralli rules
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Membraan on vahetatud, kaas on vahetatud ja proovitud ka teisi, vedru on samuti olemas. Aga külmast peast ei kannata ikka vajutada.
Nüüd on tekkinud juba sportlik huvi - karpa peab korda saama :D
Eks jaman edasi ja kui tulemus käes, annan ka teada.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

astu läbi, enne helista..
ehk saan aidata :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

kurjast vaimust vaevatud karpa hakkas siis ka mind lõpuks nöökima... ei oska kohe midagi kommenteerida:rolleyes

kuna benapump ei töödanud, kruvisin riiulilt külge teise pumba, omaarust ka puhastasin selle kõiksugusest sodist. see hakkas lööma ja arvasin et kõik laabub kenasti. õhupuhasti kaas oli maas ja lasin karpasse paar sortsu kiirenduspumbast ja käivitama hakkasin koheselt ilma tooreklappi tõmbamata. muidu koralikult iga ilmaga käivituv auto ei teinud esialgu midagi, hakkas pisut turtsuma... ja lõi pealõõrist korduvalt välja päris arvestatava leegi:o
lõpuks ta käivitus, hirmsasti jättis vahele ja siis jäi nagu käima lõpuks. sõitsin vähe, asi tundus enam-vähem, ainult kiirendusel tekkisid augud ja jätsin peale seda auto seisu. peale seda läks ta suure vaevaga käima (sooja mootoriga:kuri) ja enam käima jääda ei tahagi:( vaevaliselt tödiseb ja sureb kohe välja kui toorest peale ei anna. minul esineb selline asi
esmakordselt, andke abi. esialgu ei osanud küll muud pakkuda, et kuri vaim ise puges mu karpasse sisse :sein rõhutan, et tänase päevani töötas karburaator (ozon 2105-******-20, ilma käivitusautomaadita seega) korralikult.

nuvot, sellised probleemid siis...

edit: ma ei saandki aru mis värk on aga karpale tegin atsetoonipesu, vaakumsüsteemile panin uued voolikud ja asi töötab:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
t
tarmo65
Suletud kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tarmo65 »

Oleks küsimus selle eespool toodud joonise kohta, et mis kruvid need 60 ja 58 on, ja kuidas nendega karpat timmida annab. Millisest saab segu lahjemaks ja millisest rikkamaks?:yllatunud
l
loonik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 142
Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Autod: Vaz 21013

Postitus Postitas loonik »

Hakkas mindki huvitama see alumisel pildil olev piirdekruvi nr 54. See on põhikambri segusiibri algseade piiraja. Tark tabel annab selle siibri avanemiseks 0,02-0,03 mm.
Tegelikult annab sellest kruvist BA3-2101 tühikäigu pöördeid reguleerida. Kindlasti on seda aastakümnetega krutitud.
Kuidas saaks reguleerida selle pilu algseade 0,02-0,03 mm mõõtu?

 
robi kirjutas:Pilt



Pilt


Probleem:

1. Paar päeva tagasi võtsin karburaatori(2105-1107010-20) algosadeks ja puhastasin ja panin ujukitaseme paika. Nüüd on paigalt ära minnes esimene hetk normaalne, siis korraks katkub tugevalt, nagu rallikaks tahaks hakata ja edasi jälle normaalne. Kas viga võib olla kiirenduspumba rakendumisest? Ja mida ette võtta.
2. vahetasin välja ka mõlema kambri segusiibrite teljed (ülemine pilt nr.2) ja seal asuvad ka piiramiskruvid (ülemine pilt nr.10) ja (alumine pilt nr.54) kas nende pealekeeramisest kasu ka on. Ise vaatasin, et nigu natuke peale keerata, tõusevad pöörded kõvasti , siiber ju avaneb, mille jaoks nad siis on, kas selleks, et siiber kambriseinale viga ei teeks?
Kas on äkki piiramiskruvide valest reguleeringust tingitud auto jõnks paigaltminekul.
3. Kiirenduspumba juures on nõelkruvi (alumine pilt nr.49). Kas see kruvi peab olema põhja kinni keeratud?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Kasuta ümarkaliibrit või oma silmi ja tunnetust.
Siiani on ilma abivahenditeta selle paika saanud..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta