Plokisoojenduse installeerimine

Plokisoojenduse installeerimine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Plokisoojenduse installeerimine

Postitus Postitas ussloom »

Oskab keegi instrueerida kuidas kõige valutumalt saaks 220V-juhe-seina blokisoenduse vanast blokist kätte ja uude blokki sisse?

Tänud ette ära!
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Neid soojendusi on mitut sorti kinnitustega. Poltühendusega saad ise vast hakkama. Koonusega kinnitatut tuleb hakata tasakesi, vasarga teine kord teise ääre vastu koputades, välja jõnksutama. Siis tuleb kindlasti kontrollida kas kasutatava punni koonus sulle sobib. Kui ei sobi tuleb treiali käest abi paluda. Tagasi pannakse koonuspunn lihtsalt sisse koputades. Koonus kinnitub auku väga kõvasti.
Poltühenduse puhul tagasi pannes tuleb jälgida et T kujuline hoidja (seespoolt) ei jääks kütteelemendi toru peale vaid läheks kenasti kahe toru vahele. Muidu võid kinnitõmbamise ajal elementi vigastada.
C
p
power
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas power »

Võta suured torutangid ja keera.Siis peaks ta lahti tulema
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Plokist (õlianduri kõrvalt) lüüakse paisumispunn välja.
Sinna auku pannaksegi soojenduse punn. Kas T kujulise poldiga või koonusühendusega lüües.
C
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Kas nii lihtsalt siis asi käibki...?
Kas silikooni pole vahele vaja?
Tosool on ju teada tuntud pugeja,tuleb välja ka sealt,kust vesi välja ei tule...
Ja veel...
Ega seal kapoti all seda löömisruumi kah nii väga pole.
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Plokisoojendus paigas!!!
Karsson15...pole mõtet jalgratast leiutama hakata...seisab koonusega sees küll!!!:)
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

kas ploki soendus tahab otse saada 220V vahelduvat?

mul on ploki küljes selline jura pole ise seda tööle saanud (Otsik kahtlane)
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Ikka 220V otse...Mul konkreetselt olid kirjad 220V 500W tootja mingi soome firma...
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: GhostRider
...mul on ploki küljes selline jura pole ise seda tööle saanud (Otsik kahtlane)


Otsikud on neil kõigil kahtlased (st.spetsiaalsed) ,aga võid sinna asendada tavalise 220v isase pistiku (poes lademetes) ,soovitavalt niiskuskindla ja kui särtsu kardad ,siis ka maandusega.
Lõikad vana otsa maha ,testriga teed kindlaks ,millised juhtmed lähevad kütteelementi (kaks juhet peavad omavahel takistust näitama ,kas pruun ja sinine või mõlemad tumedad) ,milline on maandus (kolla-rohe-triibuline tavaliselt).
Küttejuhtmed kontrolli igatahes kere suhtes kah üle ega massi ei jookse.
Uus pistik otsa ja seina. Küttejuhtmetel vahet pole kumb null ,kumb faas. Kui kõik õige ,siis pauku ei käi ,vaid kuuled elemendi juurest vaikset visinat.
Nüüd võid kindluse mõttes mootori 220v indikaatorlambiga kah üle käia. Lamp ei tohi süttida.

Milleks uus pistik vajalik oli? Sellepärast ,et see originaalvahejuhe e. pikendus on ikka süüdimatult kallis osta.
Vasta