Karteri rõhk ja õli kadu

Karteri rõhk ja õli kadu

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

Karteri rõhk ja õli kadu

Postitus Postitas Kiwa »

Kas karteri rõhk mootoris võib ka sellest tingitud olla, kui klapid ära põlenud ja plokikaanetihend või klapisääeretihendid läbi...ja kas nendest võib olla tingitud ka see, et suitseb ja õlikadu on suur
:rolleyes
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ilmselt ikka kolvigrupp kulunud. Vaja mootori kap remonti.
Klapi põlemine survet karteri ei tekita.
Plokikaanetihend võib tekitada teatud tingimustel (vähe tõenäoline) aga siis ei tohiks suur õlikulu olla.
C
k
Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

Postitus Postitas Kiwa »

sis peab kolvirõngad ära vahetama....arvatavasti on sis ka õlirõngad läbi...
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ei usu et ainult rõngastega pääsed. Seal ilmselt ikka rohkem tööd. Võta lahti siis selgub.
C
t
tarmo65
Suletud kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tarmo65 »

Ei hakka uut teemat tagema, ning üritan siis oma küsimuse siis vahele suruda. Milline on lada normaalne õlikulu??? Ja millist õli soovitaksite kasutada. Hetkel kasutan Addinol Superstari.
a
Agur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 25 Mär 2002 09:49
Asukoht: Klooga
Autod: pole ladat, pole probleemi

Postitus Postitas Agur »

Mina kasutan valvoline Allclimatic 10W40 ja vahetan iga 10 000 km tagant ja vahepeal õli lisama ei pea.
Vasta