Mure ülekuumenemisega
Mure ülekuumenemisega
Mure ülekuumenemisega
Sai mootor kokkupandud ja nüüd pärast kokkupanekut kuuneb mootor umb 30sekundiga üle. Radikas jääb külmaks, kuid termostaat altpoolt kuumaks. Kallasin vett sisse, jäi natuke vanat tosooli ka sisse. Uus plokitihend sai pandud. Süüde on enamvähem paigas kuid ikkagi kuumeneb.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 829
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Re: Mure ülekuumenemisega
Jutu järgi julgeks kahtlistada, et termostaat kinni. Vaheta välja ja vaata mis saab. Palun anna teada mis lõpp lahendus oli ka.
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Re: Mure ülekuumenemisega
Õhk võib ka sisse jääda termostaadi taha, siis on mingi aeg pärast kuuma mootori seiskamist mulinat kuulda ,võid ka proovida seisval mootoril lõdvikuid mudida ,seepaneb ka õhumulle liikuma.Võid proovida ka karburaatori all olevat voolikut lahti päästa (kui on) ,enne võta paisupaagil kork maha. Kui remont toimus mootori kuumenemise pärast ,siis võiski seda põhjustada kinnijäänud termostaat. edu
Vanakooli mees
Re: Mure ülekuumenemisega
See ülekuumenemine hakkas toimuma pärast remonti. Igatahes puurisin vana termostaadi läbi, soe vesi jõuab ka nüüd radikasse. Teiseks probleemiks on soojatorude juurest tulevad lekked, mis tundub iseenesest lihtsa lahendusena. Summuti ja selle kolle läheb ikka natuke liiga kuumaks, kuid ta nii kuumaks ei lähe.
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 246
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Mure ülekuumenemisega
Õiged gaasijaotusfaasid ja süütenurk. Liiga hilise süütenurga puhul kuumeneb mootor üle.
https://vaz-russia.com/remont/ustanovka ... etkam.html
https://vaz-russia.com/remont/ustanovka ... -2107.html
https://vaz-russia.com/remont/ustanovka ... etkam.html
https://vaz-russia.com/remont/ustanovka ... -2107.html
Re: Mure ülekuumenemisega
Kui kett on märgist 1-2 hammast vale, kas siis juba võib seda ülekuumenemist põhjustada? Jõuprobleeme ei ole ning välja ta ei sure.
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 246
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Mure ülekuumenemisega
Ükskord juba kirjutasin kaubavahetuseks saadud VAZ 2107 (1,5l) mootorist.
Kuumenes samuti üle. Korrastasin jahutussüteemi – ei aidanud. Stroboga sai süüde üle vaadatud – ei midagi. Tegin spetsiaalse rikkama seguga karburaatori.
Auto minek oli jõuline, kuid ikka kuumenes üle. Lõpuks võtsin klapikambri kaane maha ja leidsin, et kett oli 1 lüli valesti. Panin keti õigeks, paigaldasin esialgse karburaatori ja kõik oli OK.
Ei osanud nagu kahtlustadagi, kuna auto oli käinud Kadaka tee VAZ teeninduses hoolduses/remondis ja pandi uus keti vaibuti. Aga ennegi tehti seal vigu – näiteks vahetati karburaatori 1. ja 2. kambri kütuse peadüüsid omavahel ära
Tulemuseks halb käivitumine ja väga suur kütusekulu.
Kuumenes samuti üle. Korrastasin jahutussüteemi – ei aidanud. Stroboga sai süüde üle vaadatud – ei midagi. Tegin spetsiaalse rikkama seguga karburaatori.
Auto minek oli jõuline, kuid ikka kuumenes üle. Lõpuks võtsin klapikambri kaane maha ja leidsin, et kett oli 1 lüli valesti. Panin keti õigeks, paigaldasin esialgse karburaatori ja kõik oli OK.
Ei osanud nagu kahtlustadagi, kuna auto oli käinud Kadaka tee VAZ teeninduses hoolduses/remondis ja pandi uus keti vaibuti. Aga ennegi tehti seal vigu – näiteks vahetati karburaatori 1. ja 2. kambri kütuse peadüüsid omavahel ära
