1,7 pritsung klassikule
1,7 pritsung klassikule
1,7 pritsung klassikule
Tere!
Kas 1,7 sissepritsega mootori (nivalt) saab paigaldada klassikule? Tean, et tuleb vahetada karteripõhi, õlivõttur ja õlivarras, aga kas sisselaske kollektor ja väljalaskekollektor sobivad vana mootori omad? Plaan panna tööle Solex karburaatoriga ja olemasoleva elektroonilise süütega 03- mootorilt.
Kas 1,7 sissepritsega mootori (nivalt) saab paigaldada klassikule? Tean, et tuleb vahetada karteripõhi, õlivõttur ja õlivarras, aga kas sisselaske kollektor ja väljalaskekollektor sobivad vana mootori omad? Plaan panna tööle Solex karburaatoriga ja olemasoleva elektroonilise süütega 03- mootorilt.
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 228
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: 1,7 pritsung klassikule
Netis on 4 osa – mingi pildi ehk saab, lugedes ja fotosid vaadates.
Инжектор ч.1. Карбюратор vs Инжектор.
Инжектор ч.2. Отличия классической ГБЦ от нивской.
Инжектор ч.3. Переделка карбюраторной ГБЦ под инжектор.
Инжектор ч.4.0. Установка датчиков. Первый запуск и первые проблемы.
Инжектор ч.4.1. Итоги.
https://www.drive2.ru/l/458463089629638702/
Инжектор ч.1. Карбюратор vs Инжектор.
Инжектор ч.2. Отличия классической ГБЦ от нивской.
Инжектор ч.3. Переделка карбюраторной ГБЦ под инжектор.
Инжектор ч.4.0. Установка датчиков. Первый запуск и первые проблемы.
Инжектор ч.4.1. Итоги.
https://www.drive2.ru/l/458463089629638702/
Re: 1,7 pritsung klassikule
Täispritsel on teine plokikaas ja kollektorid ei istu sinna külge.
Karterit ei pea tingimata vahetama, jääb lihtsalt suts madalam.
Karterit ei pea tingimata vahetama, jääb lihtsalt suts madalam.
Re: 1,7 pritsung klassikule
Tänud info eest! Ega kellegil selliseid sobivaid kollektoreid pakkuda pole? Sisselase siis karbussi jaoks.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1417
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 1,7 pritsung klassikule
Googelda neid mootoreid (21214) ja näed, et ei sobi kuidagi need asjad kokku.
Saab nii, et 21214 kaanele keevitad need ülemised "tilad" kinni ja siis paned 01 kolle+karpa või leiad teise karpa (21011/21213) plokikaane.
Saab nii, et 21214 kaanele keevitad need ülemised "tilad" kinni ja siis paned 01 kolle+karpa või leiad teise karpa (21011/21213) plokikaane.
Festina lente!
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 228
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: 1,7 pritsung klassikule
Mul oli monopritsungiga 1,25l Puntol sama probleem – sisselaskekollektor oli universaalne ja lisaks olid kollektoris kohad mitmepunti pihustitele. Ühesõnaga plokikaanes oli ümar ava ja kollektoril sarnane „tiladega” variant Selline lahendus tekitab keeriseid ja pidavat suurendama madalate pöördemomenti ja vähendama keskmist kütusekulu.
Ma freesisin mõlemad ühtlaselt suuremaks - ovaalseteks, samal ajal avardasin ka sisselaskekollektori esimest otsa, klappide juhtpukside ümbrust. Sai ka surveastet suurendatud ja kanalid poleeritud. No ei tunne mootorit ära – kiirendab hästi, jõudu on märgatavalt rohkem. Eriti suur muudatus on alates 4000 pöördest, kus tuleb elu sisse kuni 8000 piiraja pöördeni. Muidugi sai ka ajude parameetreid muudetud - üks igapäevasõiduks ja teine pühapäevaks:) Pärast ca 1000km taastus ka madalate hea pöördemoment nii kohalt startides kui ka sõites. Kütusekulu sõltub rohkem saapa raskusest ja ei ole suurenenud.
Mootori portimisest ja poleerimisest algtasemel:
https://www.eastwood.com/images/email_i ... _Guide.pdf
Mind pani imestama, et sellisel väikesel võrrimootoril on sisselaskekollektori ja silindripea kanalid karvased, valujääkidega, avad eri kuju ja mõõtudega.
Põhiliseks tööriistadeks olid suurte pööretega kõrikäi koos paari erineva karbiidfreesiga, liivapaberi lamellkettad, lõhikuga varras eri karedusega liivapaberi ribade kinnitamiseks (S-kapsaraua kujuliselt). Avade kohakutiajamiseks olid tihendid ja viltpliiats ning lõpuks endoskoop.
Kunagi varem sai sama tehtud ka VAZ-2106 mootoril ja teistel. Kõik remonditud või ringitehtud karburaatorid said seest lihvitud ja poleeritud. On ainult positiivsed mälestused
Ma freesisin mõlemad ühtlaselt suuremaks - ovaalseteks, samal ajal avardasin ka sisselaskekollektori esimest otsa, klappide juhtpukside ümbrust. Sai ka surveastet suurendatud ja kanalid poleeritud. No ei tunne mootorit ära – kiirendab hästi, jõudu on märgatavalt rohkem. Eriti suur muudatus on alates 4000 pöördest, kus tuleb elu sisse kuni 8000 piiraja pöördeni. Muidugi sai ka ajude parameetreid muudetud - üks igapäevasõiduks ja teine pühapäevaks:) Pärast ca 1000km taastus ka madalate hea pöördemoment nii kohalt startides kui ka sõites. Kütusekulu sõltub rohkem saapa raskusest ja ei ole suurenenud.
Mootori portimisest ja poleerimisest algtasemel:
https://www.eastwood.com/images/email_i ... _Guide.pdf
Mind pani imestama, et sellisel väikesel võrrimootoril on sisselaskekollektori ja silindripea kanalid karvased, valujääkidega, avad eri kuju ja mõõtudega.
Põhiliseks tööriistadeks olid suurte pööretega kõrikäi koos paari erineva karbiidfreesiga, liivapaberi lamellkettad, lõhikuga varras eri karedusega liivapaberi ribade kinnitamiseks (S-kapsaraua kujuliselt). Avade kohakutiajamiseks olid tihendid ja viltpliiats ning lõpuks endoskoop.
Kunagi varem sai sama tehtud ka VAZ-2106 mootoril ja teistel. Kõik remonditud või ringitehtud karburaatorid said seest lihvitud ja poleeritud. On ainult positiivsed mälestused
