Ütlen kohe ära et probleem pole ziguliga, vaid hoopis vw golf IV 1,4l bensumootoriga. Otsustasin siiski abi küsida siit foorumist, kuna see on ainuke foorum vist kus olen kunagi reaalselt abi saanud. Mootor ise ka ziguli omale sarnane, ehk kunagi vähemalt kellegile teisele abiks

Asi algas sellega et ÜV olid gaasid paigast, mootpr võttis ka tosooli ja ka veidi õli. Sai vahetatud kat, midagi ei muutunud. Diagnostika käigus tuvastas esindus et kolmandas silindris kompressioon väga madal, muid vigu ei leitudki. Näidud siis
1 silinder:16.6bar
2 silinder:16,7 bar
3 silinder: 5,5 bar
4 silinder: 17,1 bar
Edasi kohe see et tõmbasime mootori laiali, oma lollus muidugi see et pole enne kontrollinud kas on surve veesärgis või karteris, kuid meie üllatuseks oli kaane tihend silmaga hinnates ideaalses korras, klapid peavad, 3 päeva jooksul põlemiskambri peale valatud tosool kuskile kaunud ei ole, kolb tundub ideaalses korras, mõrasid/pragusid ei leidnud, silindri hülsi peal nähtavaid kahjustusi pole. Kuna tegemist on hüdrotõukuritega mootoriga siis vist klappide (mitte)sulgumise/puuduliku klapivahe pähe asja ajada ei saa? taremad rääkige
Küsimus siis: kas on võimalik et silindri hülsis mikropragu mida silmaga ei näe kuid mootori soojenedes siis paisub nii palju? kui jah, kuids seda kindlaks teha? Ehk on kellegil kogemusi jagada sellise asjaga seoses, ise ei oska nagu midagi välja mõelda enam.