Küsiks nõu ühe lolli mõtte kohta.
Teen ühele jääraja suunitlusega nullviiele mootorit. Mootorile läheb peale ühe seat i pritse koos elektronsüütega. Kuna loodetavasti hakkab see mootor rohkem pöördesse käima, siis tekkis küsimus klapivedrude kohta. Kas annaks mingit positiivset effekti klapivedrude alla seibi lisamine selleks et tõsta vedru pinget, või lõpeb see hoopis millegi fataalsega. Iseenesest 2mm paks seib laseb vedrul veel kokku minna. Kas nookurid peavad vastu? Kas sellel tegevusel mingit mõtet on?
Isiklikult pole palju mootoreid koostanud. Kuid tagantjärgi enda mootorit ehitades oleks võinud kasutada lääne päritolu klapivedrusi.
Enda mootorisse läksid valitud vedrud. Sai juppaega puurpingi alla neid pressitud.
Mitmed mosse ja lada mootorid sõidavad näiteks vanema escorti 1.6 B klapivedudega.