Küsimus klassiku klapivedrude kohta.

Küsimus klassiku klapivedrude kohta.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
i
itimees8
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 17 Dets 2012 14:57

Küsimus klassiku klapivedrude kohta.

Postitus Postitas itimees8 »

Küsiks nõu ühe lolli mõtte kohta.
Teen ühele jääraja suunitlusega nullviiele mootorit. Mootorile läheb peale ühe seat i pritse koos elektronsüütega. Kuna loodetavasti hakkab see mootor rohkem pöördesse käima, siis tekkis küsimus klapivedrude kohta. Kas annaks mingit positiivset effekti klapivedrude alla seibi lisamine selleks et tõsta vedru pinget, või lõpeb see hoopis millegi fataalsega. Iseenesest 2mm paks seib laseb vedrul veel kokku minna. Kas nookurid peavad vastu? Kas sellel tegevusel mingit mõtet on?
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Isiklikult pole palju mootoreid koostanud. Kuid tagantjärgi enda mootorit ehitades oleks võinud kasutada lääne päritolu klapivedrusi.
Enda mootorisse läksid valitud vedrud. Sai juppaega puurpingi alla neid pressitud.

Mitmed mosse ja lada mootorid sõidavad näiteks vanema escorti 1.6 B klapivedudega.
i
itimees8
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 17 Dets 2012 14:57

Postitus Postitas itimees8 »

Mõtte iseenesest hea. Aga kas originaalkappidega vääriks see mäng küünlaid.
Vasta