Tänavalegaalsuse piirid
Tänavalegaalsuse piirid
Tänavalegaalsuse piirid
Tere,
Olen juba mõned päevad siin foorumis ringi tuhlanud ja mõtlesin, et teen siis teema ka mõne küsimusega millele vastust pole leidnud.
Nimelt on plaanis teostada üks suur lapsepõlve unistus ja taastada vanaisa 2105 ning teha temast nö. VFTS replica. Kindel plaan on, et masin jääks tänavale kuid samas tahaks mootorile jõu lisa.
Millised võimalused on, et saada võimas tänavalegaalne sigull.
Peal on 1,5l mootor aga ega selle tuunimisega vist väga palju ei saavuta.
Kas uuemat tüüpi niva mootor sobib peale? 1,7l sissepritsega ja kas sellega tuleb ARKis probleeme?
Olen juba mõned päevad siin foorumis ringi tuhlanud ja mõtlesin, et teen siis teema ka mõne küsimusega millele vastust pole leidnud.
Nimelt on plaanis teostada üks suur lapsepõlve unistus ja taastada vanaisa 2105 ning teha temast nö. VFTS replica. Kindel plaan on, et masin jääks tänavale kuid samas tahaks mootorile jõu lisa.
Millised võimalused on, et saada võimas tänavalegaalne sigull.
Peal on 1,5l mootor aga ega selle tuunimisega vist väga palju ei saavuta.
Kas uuemat tüüpi niva mootor sobib peale? 1,7l sissepritsega ja kas sellega tuleb ARKis probleeme?
Maanteeametis ei tule sellega probleeme, kui oled mootorivahetuse spetsialistidega kooskõlastanud. Praktikas tähendab see seda, et esitad vastava avalduse koos selgitusega, mida ning milliste meetoditega teha üritad.
Kuna antud sõidukile ei olnud tehases planeeritud 1.7L pritsungit, siis on vaja saada ümberehitusluba. Eks seda seletab spetsialist täpsemalt, kuidas toimida. Tõenäoliselt on nii, et kui lased töö teostada firmas, mis on selles valdkonnas pädev, piirdutakse Maanteeametis bürokraatia, riigilõivude ja kapotialuse VIN-koodi ülesmärkimisega.
Kuna antud sõidukile ei olnud tehases planeeritud 1.7L pritsungit, siis on vaja saada ümberehitusluba. Eks seda seletab spetsialist täpsemalt, kuidas toimida. Tõenäoliselt on nii, et kui lased töö teostada firmas, mis on selles valdkonnas pädev, piirdutakse Maanteeametis bürokraatia, riigilõivude ja kapotialuse VIN-koodi ülesmärkimisega.
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Selle Lada pritsungiga on nii ja naa. Minuarust on venelased eesmärgi tõsta võimsust ja vähendada kütusekulu täitmisel saavutanud vastupidise tulemuse. Mina soovitaks võtta 1,7 mootor ja sealt igasugu elektroonika maha rookida. Karpa, jagaja ja muu mootori käivitamiseks vajaliku saad kasvõi oma vanalt pooleteiseliitriselt - istuvad 1:1 külge.
Teine variant on ette võtta seesama aiste vahel olev 1,5. Kui plokk kannatab, lased 1,7 peale üle puurida, natuke plokist ja kaanest ka maha, et surveaste sinna 10,5 kanti ajada ja hoplaa, ongi ca 70 kW (algse 56 asemel) olemas. Juhul kui tegu on ketiga mootoriga, siis saad 80 mm vända vahetada 84 mm vastu, töömaht kasvab 1,8 l peale ja sealt peaks sportlikuma nukkvõlli abiga juba 85 kW tulema.
Karpaga mootoritel on veel see eelis, et mitte keegi, ei ARK-is ega TÜV-is, ei vaeva oma pead sellega, mitu kuubikut sul tegelikult kapoti all on - Lada mootor on Lada mootor, väljanägemiselt on 1200-1800 kõik identsed.
Teine variant on ette võtta seesama aiste vahel olev 1,5. Kui plokk kannatab, lased 1,7 peale üle puurida, natuke plokist ja kaanest ka maha, et surveaste sinna 10,5 kanti ajada ja hoplaa, ongi ca 70 kW (algse 56 asemel) olemas. Juhul kui tegu on ketiga mootoriga, siis saad 80 mm vända vahetada 84 mm vastu, töömaht kasvab 1,8 l peale ja sealt peaks sportlikuma nukkvõlli abiga juba 85 kW tulema.
Karpaga mootoritel on veel see eelis, et mitte keegi, ei ARK-is ega TÜV-is, ei vaeva oma pead sellega, mitu kuubikut sul tegelikult kapoti all on - Lada mootor on Lada mootor, väljanägemiselt on 1200-1800 kõik identsed.