Sai siis Kytt joonise järgi vaakum voolikud õigesti paikka ühendatud. Kaks voolikut oli omavahel kudagi valesti. Kontrollisin veel elektrilised tüüsid ülem/alumine, lasin voolu peale, töötasid. Keerasin välja ja midagi puhastada nagu polnud.
Käima läheb nüüd kuidagi paremini, aga viga siiani selles et tühikäik kaob soojana ära. Ja karburaatori alla vanni jookseb kõvasti kaasi andes bensiini. Ja kui mootor soe siis kaasi põhja järsemalt vajutades kisub nagu puterdama ja väljasurema vms umbes nii. Aga sujuvalt vajutades läheb pöördesse. Nagu saaks kütust kuidagi liiga palju peale.
Keegi kes jagab seda digi solexit võiks kirjutada et millal ja kuidas see klapp avanema peaks ja kas seda klappi liigutav lehtvedru on ikka tugeva eelpinge all või peabki selline pehme olema. Sooja mootoriga see siis nagu enam ei sulgugi?
See karpa nagu kahe lõõriga. siis see teine lõõr kus klapp on, seda liigutab lehtvedru mis vee särgist tulenevast soojast avanema hakkab. Kuid see vedru on kuidagi vedel. Kui vedru nagu jahe siis peaks ikka tugevasti selle klappi kinni tõmbama aga see klapp selline, kergelt käib ja siis kui moto soe ja teise lõõri klapp lahti ei taha käija, aga kui näpuga kinni suruda siis tühikäik läheb korda ja mootor käib ühtlaselt.
Mõtlesin seda lehtvedru:
Siis veel küsimus, et mida saab nendest kahest plastmass musta värvi kruvidest sättida. Ülemine suurem ja alumine peene pika kaelaga??? all oleval pildil siis.
