Kuidas eristada standard- ja sport nukvõlli

Kuidas eristada standard- ja sport nukvõlli

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Kuidas eristada standard- ja sport nukvõlli

Postitus Postitas teitur »

Mismoodi saab aru kas on sportnukaga tegu või tavalisega?
Üks võimalus oleks ilmselt mõõta nuka kõrgust ja võrrelda.

Ehk keegi lahke inimene mõõdab klassiku standardvõlli sisselaske ja väljalaske nuki tõusu ära.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

 
teitur kirjutas:Mismoodi saab aru kas on sportnukaga tegu või tavalisega?
Üks võimalus oleks ilmselt mõõta nuka kõrgust ja võrrelda.

Ehk keegi lahke inimene mõõdab klassiku standardvõlli sisselaske ja väljalaske nuki tõusu ära.
mõõdad nuka baasi ja siis nuka kõrguse ja saad vahe ehk nuka tõusu. Vaz 2101-07 SL/VL 6.5, 6.4 ja faas 346 vist oli.
Nival SL 6.9 kui ei eksi.
Samas kõrgusest üksi jääb väheks, on liikvel ka pachtii sama kõrgusega nukkasid kuid laiema faasiga (so. 250-270kraadi kuid tüus pea sama 6.6-6.7mm)
Festina lente!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

nuka tõus on originaalis ikkagi 5,95-6,0 nukalt mõõtes (kogutõus - baasmõõt)
klassikul 232 kraadi 21213 nukal 242 kraadi
21213 nukal oli tõus 6,5
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

серийные
Подъемы клапанов, мм выпускного/ впускного
2101 9,5/9,5
21213/14 9,5/10,7
Базовый диаметр, мм 30/30

nii väidab üks tabel venemaal. Aga eks reaalsuses need kõiguvad))
Festina lente!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

9,5/1,5=~6,3mm
10,7/1,5=~7,1mm

1,5 on klassiku rocker ratio!

harilikult on klassiku nukkvõllid tõusuga alates 5,9 kuni 6,1 nukalt, sealt võtame veel klapivahe maha ja saame reaalseks tõusuks veel vähem :(
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta