Probleem karpa/süütega - käivitus ja pöörded
Probleem karpa/süütega - käivitus ja pöörded
Probleem karpa/süütega - käivitus ja pöörded
Tere,
Alustan oma pikka juttu. Nimelt olen hädas 01ga. Kirjeldan kõike võimalikult täpselt, olgugi et siin mõned asjaolud ei pruugi rolli mängida. Enne mainin ka veel selle ära et masin käis oma ala spetsialisti juures karpa ja süütetimmis, peale mida neid näpitud pole. Probleem algas peale seda kui sai vahetatud küünlad(veerenni papi soovitusel 3 elektroodiga küünalde vastu!?) ja sõitsin 5km koju, kuhu auto jäi paariks nädalaks seisma. Seejärel sai ta käima pandud, et liikuda. Käivitus ilusti ja ei saanudki aru et midagi oleks viga, mõnesaja meetri pärast hakkasin tajuma, et masin tahab käiguvahetusel tunduvalt rohkem pöördeid saada, sest muidu oleks gaasi andes välja surnud. Sain siis niiviisi veel paarsada meetrit sõita kuni lõpuks suri välja(sest ei saanud parajalt pööret kui ma 2. sisse panin) ja käima enam ei läinudki. Proovisime siis tõmmates, saime käima.. tühikäigul töötas ilusti..sõitsin mõned kilomeetrid,madalatel käikudel pööret andes, et välja ei sureks kuni siis jälle ja lõplikult välja suri nii 50 pealt. Olgu, vedasime garaazi ja otsisime viga ja ei saanudki käima. Karpa ja düüsid tegime puhtaks ning üsna mõttetult näppisime ka süüdet, mis täitsa paigast läks. Hakkas hirmsasti paukuma. Endal sai mõistus otsa ja sai vähe targemal täna vähemalt süüde enam vähem niipalju paika lastud panna, et saime isegi masina käima. Sõitsin mõne kilomeetri kui hakkasin jälle tundma sama nalja, et tahab saada pööret, ka tühikäigul jättis natuke vahele. Peagi siis jälle, käik sees sidurit lahutama, gaasi ja surigi välja ning jälle käima ei läinud, isegi mitte topkaga. Panin jälle nööri taha, tõmmates sai käima kuid jah, gaasi väga puutuda ei saa, sureb välja. Kiirenduspumba süsteem töötab ja muudki elementaarsed asjad tunduvad pealtnäha korras olevat. Oskab keegi nõu anda?
Alustan oma pikka juttu. Nimelt olen hädas 01ga. Kirjeldan kõike võimalikult täpselt, olgugi et siin mõned asjaolud ei pruugi rolli mängida. Enne mainin ka veel selle ära et masin käis oma ala spetsialisti juures karpa ja süütetimmis, peale mida neid näpitud pole. Probleem algas peale seda kui sai vahetatud küünlad(veerenni papi soovitusel 3 elektroodiga küünalde vastu!?) ja sõitsin 5km koju, kuhu auto jäi paariks nädalaks seisma. Seejärel sai ta käima pandud, et liikuda. Käivitus ilusti ja ei saanudki aru et midagi oleks viga, mõnesaja meetri pärast hakkasin tajuma, et masin tahab käiguvahetusel tunduvalt rohkem pöördeid saada, sest muidu oleks gaasi andes välja surnud. Sain siis niiviisi veel paarsada meetrit sõita kuni lõpuks suri välja(sest ei saanud parajalt pööret kui ma 2. sisse panin) ja käima enam ei läinudki. Proovisime siis tõmmates, saime käima.. tühikäigul töötas ilusti..sõitsin mõned kilomeetrid,madalatel käikudel pööret andes, et välja ei sureks kuni siis jälle ja lõplikult välja suri nii 50 pealt. Olgu, vedasime garaazi ja otsisime viga ja ei saanudki käima. Karpa ja düüsid tegime puhtaks ning üsna mõttetult näppisime ka süüdet, mis täitsa paigast läks. Hakkas hirmsasti paukuma. Endal sai mõistus otsa ja sai vähe targemal täna vähemalt süüde enam vähem niipalju paika lastud panna, et saime isegi masina käima. Sõitsin mõne kilomeetri kui hakkasin jälle tundma sama nalja, et tahab saada pööret, ka tühikäigul jättis natuke vahele. Peagi siis jälle, käik sees sidurit lahutama, gaasi ja surigi välja ning jälle käima ei läinud, isegi mitte topkaga. Panin jälle nööri taha, tõmmates sai käima kuid jah, gaasi väga puutuda ei saa, sureb välja. Kiirenduspumba süsteem töötab ja muudki elementaarsed asjad tunduvad pealtnäha korras olevat. Oskab keegi nõu anda?
Was ist das? Das ist VAZ!
Täna sai karpa veelkord lahti võetud ja korralikult ära puhastatud ning vägagi väsinud bensiinifilter samuti vahetatud - seis sama. Starterist isegi mitte ei luba ja tõmmates saab kuidagi vaevaliselt käima aga siis turtsub ja puterdab, kusjuures tühikäigul töötab endiselt enamvähem normaalselt. Täiesti nõutu
Normaalsed küünlad on muidu juba peal ja sai ka teisi küünlajuhtmeid proovitud.

Was ist das? Das ist VAZ!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kontaktivahe on ikka 0,4?
Kui kõrge on pige süütepoolil käivitades starteriga.
Kindlasti tuleks mõõta süütepooli + klemmi pealt - kui seal ikka alla 9v on ei peagi mootor käivituma.
Põhjuseks ehk väsinud süüteluku põhi?!
Väga raske on siin midagi diagnoosida kui ei tea, kui pädev auto omanik midagi timmima on - paljud masinad, mis meie boksist läbi käinud on nende "karpa-süüte spetside" ja omanike poolt nii ära timmitud, et vahel aitab ainult ükshaaval sõlmede välja vahetamine auto korralikult tööle.
Kas säde on ilus pikk sinine, või selline jõuetu ja kusekollane süütepooli pealt vaadates?
Prooviks võiks jagajas raadiohäirete takisti näiteks ära lühistada!
Kui kõrge on pige süütepoolil käivitades starteriga.
Kindlasti tuleks mõõta süütepooli + klemmi pealt - kui seal ikka alla 9v on ei peagi mootor käivituma.
Põhjuseks ehk väsinud süüteluku põhi?!
Väga raske on siin midagi diagnoosida kui ei tea, kui pädev auto omanik midagi timmima on - paljud masinad, mis meie boksist läbi käinud on nende "karpa-süüte spetside" ja omanike poolt nii ära timmitud, et vahel aitab ainult ükshaaval sõlmede välja vahetamine auto korralikult tööle.
Kas säde on ilus pikk sinine, või selline jõuetu ja kusekollane süütepooli pealt vaadates?
Prooviks võiks jagajas raadiohäirete takisti näiteks ära lühistada!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."