Klassiku ülemise otsa modifitseerimine

Klassiku ülemise otsa modifitseerimine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Klassiku ülemise otsa modifitseerimine

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Saabus mulle pihku üks modifitseeritud kaan, pilt:


Pilt

Küsimus tarkade klubile, miks nii tehakse? Kas see on vajalik?
Endal kogemus puudub.
Festina lente!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Minu seisukoht on, et nii teha ei tohi - õlivann, mille moodustab nukaraam, lendub tühjaks vastu klapikambri kaant, kus seda õli kindlasti vaja pole..
Suurtel pööretel hakkab ehk õli korgi vahelt isegi välja taguma - viimane suht õlikorgi alla tehtud..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Selgituseks: see ei ole sam-kom-pun vaid suhtkoht tuntud tegijalt idapoolt piiri (Loe: see ei ole ainu eksemplar või mingi uus asi)
Festina lente!
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Olen minagi sarnast nukkvõlliraami näinud, ainult väiksemate avadega.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Isegi korra sellist lahendust näinud.
olaaf põhjendas täiesti ära, miks see lahendus ratsionaalne pole.

Ilmselt on kellelgi kartus olnud, et klapikambri kaane alla lendub liiga palju õli ja oleks vaja see nuka peale tagasi saada.
Samkompunn või mitte, ka professionaalid teevad vahel vigu.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Kaaluvõit :D
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Väiksemad avad nurga all tehti selleks, et saaks nuki kellaga täpselt paika panna..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta