Poolkuud summutis
Poolkuud summutis
-
sSannuPoiss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Dets 2008 17:50
- Asukoht: L22neama
- Autod: lada 2106
Poolkuud summutis
Küsimus siis selline kas neid poolkuid võib olla ka rohkem kui kaks?:)
Mõtlen neid mis ERN enda summutile keevitas.
Mõtlen neid mis ERN enda summutile keevitas.
S Ollema
Mis mõttes võib? Normaalses väljalaskesüsteemis pole ühtegi sellist. Aga kui sa endale mingit ägedat väljalaset ehitad, siis võid ju neid iga paari cm tagant külge keevitada..SannuPoiss kirjutas:Küsimus siis selline kas neid poolkuid võib olla ka rohkem kui kaks?:)
Mõtlen neid mis ERN enda summutile keevitas.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- ERN
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 23 Aug 2012 01:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 21013, Renault 11, Nissan Terrano II
Mina just võtsingi ideed viimase püti vaheseintest. Tõsi, seal on natuke teisite konstrueeritud, aga põhimõte on sama ju? Eesmärk on gaase aeglustada erinevate takistusega, tekitades siksakke vms täis teekonna, et gaasid maha jahtuksid ja aeglaselt väljuksid

Jah siin pole ''poolkuussid'' aga põhimõte jääb samaks ju

Jah siin pole ''poolkuussid'' aga põhimõte jääb samaks ju
Põhimõte hoopis teine ju, minu arust. Need "poolkuud" sumbuti torus lihtsalt tekitavad pudelikaela efekti.ERN kirjutas: Jah siin pole ''poolkuussid'' aga põhimõte jääb samaks ju
Püti tööpõhimõte (kui inglise keelt mõistad lugeda):
http://auto.howstuffworks.com/muffler3.htm
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- ERN
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 23 Aug 2012 01:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 21013, Renault 11, Nissan Terrano II
Päris pudelikaela efekti nad ei tekita, sest toru diameeter jääb pärast neid samaks. Ju ma siis mäletan valesti seda ehitust, aga samas oma töö nad teevad. Müratase muutus vaiksemaks. Kui Sul Reiner on pakkuda parem lahendus , kuidas ilma pütti kasutades müra vaiksemaks tõmmata, oleksin täitsa huvitatud
( Ma ei aja mingit õiglust siin taga ega ürita ära panna, vaid ikkagi õpin ja uurin) 


Ei, suurem läbimõõt ei tähenda koheselt rohkem hobujõude. Minnes ekstreemsustesse, tuleks sellise põhimõtte järgi üldse eemaldada väljalaske kollektor.ERN kirjutas:Ma teeks julge oletuse, et hobused jäävad samaks, sest toru läbimõõt suurem, aga takistustega seoses, kahanevad nad orig tasemele
Selle alafoorumi teises teemas on ka eestikeelne väike jutuke summuti ehituse üldpõhimõtetest.
Praegune poolkuudega lahendus küll hea pole. Lihtsalt tapad suurema osa summuti efektiivsest läbimõõdust ja tekitad ebavajalikku turbulentsi.
Miks üldse pütti kasutada ei taha? Praeguse lahendusega ei saa surmkindlalt ülevaatuselt läbi.
- ERN
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 23 Aug 2012 01:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 21013, Renault 11, Nissan Terrano II
Ma ei kavatsegi ülevaatusele minna sellega . Rõhutan veelkord, see on ajutine lahendus, enne topeltväljalaske ehitust, kus ma kavatsen kindlasti korralikke osasi kasutada. Tean, et tekitab turbulentsi, samas on ta vabam kui oli originaal väljalase ja poolkuud teevad oma töö ära ehk mürataseme langetamine.twist kirjutas:Ei, suurem läbimõõt ei tähenda koheselt rohkem hobujõude. Minnes ekstreemsustesse, tuleks sellise põhimõtte järgi üldse eemaldada väljalaske kollektor.ERN kirjutas:Ma teeks julge oletuse, et hobused jäävad samaks, sest toru läbimõõt suurem, aga takistustega seoses, kahanevad nad orig tasemele
Selle alafoorumi teises teemas on ka eestikeelne väike jutuke summuti ehituse üldpõhimõtetest.
Praegune poolkuudega lahendus küll hea pole. Lihtsalt tapad suurema osa summuti efektiivsest läbimõõdust ja tekitad ebavajalikku turbulentsi.
Miks üldse pütti kasutada ei taha? Praeguse lahendusega ei saa surmkindlalt ülevaatuselt läbi.
-
sSannuPoiss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Dets 2008 17:50
- Asukoht: L22neama
- Autod: lada 2106
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Päris rskamiseks seda pidada ei saa - poisid harjutavad keevitamist mitte ei tee tänaval pätti.
Tuuningu kohapealt kehtib reegel, et kui peale muudatuste tegemist on 75% esialgsetest hobustest alles ei saa tuuningut pidada enam ebaõnnestunuks...
Lada väljalase on juba tehasest piisavalt õnnetu ja kui me lisame sinna juurde veel mitte originaalsed püksid, mis keegi kuskil suvaliselt kokku keevitanud siis väga palju rohkem ära soperdada pole asja võimalik. Kui püksid originaalid, siis peale neid võib suhteliselt vabalt ennast väljendada - mingeid märgatavaid hobuseid ainult summuti muutmisest juurde ei tule. Juurde tuleb kindlasti müra
Jõudu ja pealehakkamist
NB! minusilmis pole vahet kuidas neid poolkuusid sinna keevitada, üks korralik seibi effekt tekib igal juhul.
Kui tõesti on soov midagi hirmsasti keevitada siis soovitaks testida lisatud pildil olevat asja.
Rohkem infot: http://www.youtube.com/watch?v=lrYczN1S ... w&index=14
summuti.jpg-thumb.jpg
Tuuningu kohapealt kehtib reegel, et kui peale muudatuste tegemist on 75% esialgsetest hobustest alles ei saa tuuningut pidada enam ebaõnnestunuks...
Lada väljalase on juba tehasest piisavalt õnnetu ja kui me lisame sinna juurde veel mitte originaalsed püksid, mis keegi kuskil suvaliselt kokku keevitanud siis väga palju rohkem ära soperdada pole asja võimalik. Kui püksid originaalid, siis peale neid võib suhteliselt vabalt ennast väljendada - mingeid märgatavaid hobuseid ainult summuti muutmisest juurde ei tule. Juurde tuleb kindlasti müra

Jõudu ja pealehakkamist

NB! minusilmis pole vahet kuidas neid poolkuusid sinna keevitada, üks korralik seibi effekt tekib igal juhul.
Kui tõesti on soov midagi hirmsasti keevitada siis soovitaks testida lisatud pildil olevat asja.
Rohkem infot: http://www.youtube.com/watch?v=lrYczN1S ... w&index=14
summuti.jpg-thumb.jpg
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
rubriik: suuuuu...puhtaksolaaf kirjutas: Tuuningu kohapealt kehtib reegel, et kui peale muudatuste tegemist on 75% esialgsetest hobustest alles ei saa tuuningut pidada enam ebaõnnestunuks...
viita siia teistele ka se reegel;)
Tegelikult on veel nõnda, et kui kuuri all seisva 1200-se siksi tehasest alles jäänud ressurss ongi juba 60-75% ehk mingi 30-40Hj 50-ne asemel siis Sinu jutu järgi ja peale eelpool arutletava "summuti" tulemusena saamegi ainult
T-25 võimsuse, ühest korralikult päevi näind žigulist...
Jäärajal muidugi suurt vahet pole, kui head papud puuduvad:rolleyes
Festina lente!
- ERN
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 23 Aug 2012 01:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 21013, Renault 11, Nissan Terrano II
Lisaks, minu esialgne eesmärk polnud tuuning, algul tahtsin reso ära kaotada, ehk siis toru lihtsalt vahele lasta, siis avastasin, et tagumine pütt omadega õhtul, ja sillapealne toru ka ei kannatanud kriitikat. Seega sai otsus, et teen hetkel käesolevatest vahenditest lärmaka väljalaske, rohkem sportliku huvi pärast, et kas saan hakkama. Ärge nüüd sellepärast mind siis maha tehke, et ma julgesin teha tegemise pärast 

Kui võtta pudelikaela efekti nii, et pärast jääbki peenemaks toru kui varem, siis tõesti väljendasin end valest. Sellegipoolest peavad gaasid ükshetk läbima põhimõtteliselt poole väiksemat toru. See selleks..Päris pudelikaela efekti nad ei tekita, sest toru diameeter jääb pärast neid samaks.
Kuna pütt ongi põhimõtteliselt selle pärast väljalaskesüsteemi osa, et müra vähendada, siis ma ei oskagi lahendust pakkuda.Kui Sul Reiner on pakkuda parem lahendus , kuidas ilma pütti kasutades müra vaiksemaks tõmmata, oleksin täitsa huvitatud( Ma ei aja mingit õiglust siin taga ega ürita ära panna, vaid ikkagi õpin ja uurin)
Lihtsalt minu nägemus asjast on see, et tänavasõidu masinal võiks ikkagi korrektne väljalase olla. Okei, las ta olla vähe jämedab ja sportlikematest detailidest. Ma ei laida su tööd ja tegemist maha vaid tahan rohkem asjast selgust saada. Eks isegi tehtud sarnaseid katsetusi mida enam vast ei teeks:D
Lisaks eelnevale ei maksa need originaal Lada lõpupütid, koos üle tagasilla mineva põlvega suurt midagi, et vaja hakata ise midagi leiutama. See minu nägemus asjast..
Lower your standards and you'll never be disappointed!