Soojalt käivitumine & süütenurk?
Soojalt käivitumine & süütenurk?
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Soojalt käivitumine & süütenurk?
Panin 1,2 liitrise vaakumkarpaga mootoril süüte stroboskoobi järgi paika. Süüte reguleerimisel võtsin vaakumi vooliku lahti nii nagu raamat käsib. Sättisin süütenurga 5-7´´ peale. Ehk teise mootorimärgi kriipsuga tasa.
Nüüd soojalt käivitades tahab mootor pikalt käiamist. Tundub nagu süüde oleks liiga varajane? Külmalt käivitub toorega ilusti.
Kuidas teised vaakumkarpaga masina omanikud on süütenurga seadnud?
Nüüd soojalt käivitades tahab mootor pikalt käiamist. Tundub nagu süüde oleks liiga varajane? Külmalt käivitub toorega ilusti.
Kuidas teised vaakumkarpaga masina omanikud on süütenurga seadnud?
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Voolikuga on süüte paika panek manuali järgi vale. Küll ei pruugi see oluliselt tulemust muuta kuna tühikäigul on vaakum kõige nõrgem.
Tegelikult ei pruugi probleemi alge olla üldse süütes. Keerasin seda vilisemaks aga olulist vahet ei käivitumisel olnud.
Et veaotsingut lihtsamaks teha siis täpsustan, et tegemist on daaz 2105 tüüpi karpaga. Vahetatud on nõelklapp, tihendid ja membraanid. Düüside mõõdud on õiged. Ujuki tasapind ilmselt õige- süüteküünlad on kohvipruunid ning mootor töötab ilusti.
Foorumis on juttu olnud kõverdunud kinnituspinnast. Silma järgi on puutepind ja tihend kontaktis....
Äkki peaks bensiini tasapinda pisut tõstma?
Foorumit sirvides viidatakse sellieljuhul ka mitte pidavale ujuki nõelklapile. Vahetan selle veel korra välja.
Veel pakkumisi?
Tegelikult ei pruugi probleemi alge olla üldse süütes. Keerasin seda vilisemaks aga olulist vahet ei käivitumisel olnud.
Et veaotsingut lihtsamaks teha siis täpsustan, et tegemist on daaz 2105 tüüpi karpaga. Vahetatud on nõelklapp, tihendid ja membraanid. Düüside mõõdud on õiged. Ujuki tasapind ilmselt õige- süüteküünlad on kohvipruunid ning mootor töötab ilusti.
Foorumis on juttu olnud kõverdunud kinnituspinnast. Silma järgi on puutepind ja tihend kontaktis....
Äkki peaks bensiini tasapinda pisut tõstma?
Foorumit sirvides viidatakse sellieljuhul ka mitte pidavale ujuki nõelklapile. Vahetan selle veel korra välja.
Veel pakkumisi?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kuna segusiiber on suletud ja õhku saab mootor ainult tühikäigu kanali kaudu on vaakum sisselaskes väga kõrge.loonik kirjutas: kuna tühikäigul on vaakum kõige nõrgem.
soojalt käivita poolgaasi või põhjagaasiga prooviks..
tihenditasapinnad on siiski vaja vastu sirget alust üle mõõta.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Siis paned ajutiselt kapoti alla mõne
Nõukaaegse stroboga ei saa sittagi paika panna (vabandan siinkohal keelekasutuse eest ette).
Elektrolüüdid kuivanud ja seadistus paigast neil enamasti.
Ise panin nõuka aegse seadmega süüte pööretel 30 kraadi ja hiljem kontrollides oli tegelikult ainult 13 kraadi..
Kui nukkvõll on ringi tegemata ja pingeregulaator see plekist kobakas siis tasuks tühikäiku väga madalaks mitte sättida.. Eriti kui kasutad odavat õli karteris..

Nõukaaegse stroboga ei saa sittagi paika panna (vabandan siinkohal keelekasutuse eest ette).
Elektrolüüdid kuivanud ja seadistus paigast neil enamasti.
Ise panin nõuka aegse seadmega süüte pööretel 30 kraadi ja hiljem kontrollides oli tegelikult ainult 13 kraadi..
Kui nukkvõll on ringi tegemata ja pingeregulaator see plekist kobakas siis tasuks tühikäiku väga madalaks mitte sättida.. Eriti kui kasutad odavat õli karteris..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."