Mootoris kolin(KORRAS)
Mootoris kolin(KORRAS)
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Panin selle pidurivaakumi kohaa kinni ja nüüd mootor töötab kõvasti ühtlasemalt ja karpast ei löö tagasi ka.
Võtsin genekarihma maha ja oi näe, mootorikolin on põhimõtteliselt kadunud. Kolin on sees ainult väga madalatel pööretel(alla 700) ja mul on selline tunne, et isegi neljas silinder töötab. Võtan neljanda silindri pealt küünlajuhtme maha, aga kui tagasi panen siis pööre tõuseb...
Tegin 2 videot ka.
Siin on esimene video, teine laeb hetkel juutuubi end.
Video 1
Edit: Teine video laadis ka end ülesse, siin videos kisun küünlaid ükshaaval maha aga lõpus hakkavad pöörded äkitselt tõusma ja mingi kerge kolin tuleb sisse.
Video 2
Võtsin genekarihma maha ja oi näe, mootorikolin on põhimõtteliselt kadunud. Kolin on sees ainult väga madalatel pööretel(alla 700) ja mul on selline tunne, et isegi neljas silinder töötab. Võtan neljanda silindri pealt küünlajuhtme maha, aga kui tagasi panen siis pööre tõuseb...
Tegin 2 videot ka.
Siin on esimene video, teine laeb hetkel juutuubi end.
Video 1
Edit: Teine video laadis ka end ülesse, siin videos kisun küünlaid ükshaaval maha aga lõpus hakkavad pöörded äkitselt tõusma ja mingi kerge kolin tuleb sisse.
Video 2
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Ühesõnaga puudulik kompressioon põhimõtteliselt jah?
Eks tuleb zajetz ära oodata, siis saab teada mis need kompressioonid on.
Kompressioon oleneb sellest kuidas klapid peavad ja mis seisukorras kolvirõngad on onju? Vaevalt, et mul kolvirõngad nüüd nii kehvas seisus on, et seda põhjustada. Ma arvan, et kaane vahetus on siinkohal kõige targem tegu mida teha, saan vana mootori pealt korraliku kaane ka võtta.
Eks tuleb zajetz ära oodata, siis saab teada mis need kompressioonid on.
Kompressioon oleneb sellest kuidas klapid peavad ja mis seisukorras kolvirõngad on onju? Vaevalt, et mul kolvirõngad nüüd nii kehvas seisus on, et seda põhjustada. Ma arvan, et kaane vahetus on siinkohal kõige targem tegu mida teha, saan vana mootori pealt korraliku kaane ka võtta.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Täna käis siis zajetz asja uurimas. Pani süüte paika ja kontrollisime ka kompressioonid üle silindrites.
Päris hästi nüüd meeles pole mis need kompressioonid olid aga panen ligikaudu(kolmas on õieti meeles)
Esimene silinder - 10,8bar
Teine silinder - 10,5 bar
Kolmas silinder - 9,5 bar
Neljas silinder - 10,2 bar
Zajetziga tegi paar telefonikõne ja kokkuvõttes vastuseks saime, et mootor aiste vahelt ära ja vaataks mis seal sees on. Rääkisin isaga ka ja ütles mulle, et ma homme lahti ei hakkaks asja kiskuma, ta pidavat ka kellegiga ühendust võtma ja asja uurima.
Sõber ütles, et kaan oleks targem maha võtta ennem kui tervet mootorit lahti kiskuda, äkki ikkagi on klappides asi.
Kaane maha võtmise poolt oleksin mina ise ka, äkki ikkagi on klappides asi, siis ei pea tervet mootorit vahelt ära võtma.
Edit: Zajetz, kui sul paremini meeles siis palun paranda.
Päris hästi nüüd meeles pole mis need kompressioonid olid aga panen ligikaudu(kolmas on õieti meeles)
Esimene silinder - 10,8bar
Teine silinder - 10,5 bar
Kolmas silinder - 9,5 bar

Neljas silinder - 10,2 bar
Zajetziga tegi paar telefonikõne ja kokkuvõttes vastuseks saime, et mootor aiste vahelt ära ja vaataks mis seal sees on. Rääkisin isaga ka ja ütles mulle, et ma homme lahti ei hakkaks asja kiskuma, ta pidavat ka kellegiga ühendust võtma ja asja uurima.
Sõber ütles, et kaan oleks targem maha võtta ennem kui tervet mootorit lahti kiskuda, äkki ikkagi on klappides asi.
Kaane maha võtmise poolt oleksin mina ise ka, äkki ikkagi on klappides asi, siis ei pea tervet mootorit vahelt ära võtma.
Edit: Zajetz, kui sul paremini meeles siis palun paranda.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Ei tea kuidas enda mootori kolin läbi video oleks kostnud, aga minu arvtes selline alumise otsa "kolin".
Kui kompressioonid on olemas, nookurid ka peal olid ja nukkvõll ühes tükis oli:D siis kuidas sealt ülevalt selline kolin tulla saab, siis poleks vb kompressioonid ka nii ühte auku olnud?
Endal oli sarnane kolin vändasaaledest, kergelt kinni käinud 4. kolvist, ja natuke ujuma läinud kaanetihendist.
Kepsusdes häda ei tuvastatud ja ülejäänud "sümptomid" väga sarnased Sinu mootorile.
Aga kui lammutamiseks läheb siis võid ju kaane auto peal maha võtta, äkki viga seal ja vb vähem/kergem tõsta.
Jõudu!
Kui kompressioonid on olemas, nookurid ka peal olid ja nukkvõll ühes tükis oli:D siis kuidas sealt ülevalt selline kolin tulla saab, siis poleks vb kompressioonid ka nii ühte auku olnud?
Endal oli sarnane kolin vändasaaledest, kergelt kinni käinud 4. kolvist, ja natuke ujuma läinud kaanetihendist.
Kepsusdes häda ei tuvastatud ja ülejäänud "sümptomid" väga sarnased Sinu mootorile.
Aga kui lammutamiseks läheb siis võid ju kaane auto peal maha võtta, äkki viga seal ja vb vähem/kergem tõsta.
Jõudu!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Ainuke asi, mis ülevalpool sellist möla teha võib on nukkvõll, mis raamis loksub, siis aga hääl ei muutu, kui silindreid tagant ära lülitada..
Kui Zaika eile helistas ja 1 silindri tagant ära lülitas oli kolin päris korralik.
Kaane võid igal juhul maha tõsta - omal pärast lihtsam blokki välja kangutada.
Veaks pakuks siia siis kunagi korralikult kinnijooksnud kolbi ja/või kolvisõrme.
Kui lahkama hakkad tee leidudest pilte ka:)
Kui Zaika eile helistas ja 1 silindri tagant ära lülitas oli kolin päris korralik.
Kaane võid igal juhul maha tõsta - omal pärast lihtsam blokki välja kangutada.
Veaks pakuks siia siis kunagi korralikult kinnijooksnud kolbi ja/või kolvisõrme.
Kui lahkama hakkad tee leidudest pilte ka:)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Otsi need arsti kuulamisklapid, pane väike al toru pikendus voolikule otsa, sellega saad hästi kuulata, mis mootoris toimub! kui te ajate taga seda klobinat mis tuleb eriti hästi välja 2 silindri offimisel, siis see on mingi lahtine detail kusagil ütlen mina, mis sattub heasse resonantsi just 3 silindriga. vaata rahulikult asjad üle
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Järelemõeldes on Photographer'i jutus iva sees. Kolin ei kordunud alati ühte ja sama toimingut uuesti tehes. Samas tundus siiski. et hääl tuleb altpoolt. Kiirel vaatlusel ühtegi lahtist asja ka ei tuvastanud. Proovisn ka mootorit kangutada ühele või teisele poole.
Samas süüde varasemaks keeramine (10 kraadi enne üss) tõi kolina korralikult kuuldavale. Süüte 5 kraadi enne üss'i puhul aga kolinat tühikäigul ei kostunud.
Samas süüde varasemaks keeramine (10 kraadi enne üss) tõi kolina korralikult kuuldavale. Süüte 5 kraadi enne üss'i puhul aga kolinat tühikäigul ei kostunud.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Tsitaat:
Kas mootor töötas ennem mahavõtmist perfektselt või oli mõningaid vigu ka? Lokse, kõlkse või mida iganes?
Kas oleks võimalik ka pilti saata?
Minuteada midagi sellist enne mahatõstmist ei olnud.
Saaled olid väga head, neid vaatasin ise.
Pilt. Mingi telefoniga tehtud võin saata.
---------------------------------------------------
Selline oli esimene kirjavahetus mootori müüjaga.
Karter on varasemalt lahti võetud ja tihend on sinna tutikas pandud, ehk isegi käis uurimas neid saalesid.
Hetkel veel ei ole mootorit uuesti tööle pannud, et vaadata kas kuhugi vastu käib.
Kas mootor töötas ennem mahavõtmist perfektselt või oli mõningaid vigu ka? Lokse, kõlkse või mida iganes?
Kas oleks võimalik ka pilti saata?
Minuteada midagi sellist enne mahatõstmist ei olnud.
Saaled olid väga head, neid vaatasin ise.
Pilt. Mingi telefoniga tehtud võin saata.
---------------------------------------------------
Selline oli esimene kirjavahetus mootori müüjaga.
Karter on varasemalt lahti võetud ja tihend on sinna tutikas pandud, ehk isegi käis uurimas neid saalesid.
Hetkel veel ei ole mootorit uuesti tööle pannud, et vaadata kas kuhugi vastu käib.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Panin mootori uuesti tööle ja genekarihma panin ka peale, et veepump ringi käiks. Lasin mootori täiesti soojaks ära ja no kurat, kolinat ei ole.... Sai tehtud siin seda vanamoodsat trikki, et pikem puupulk kõrva juurde ja siis kuulab, isa kuulis kusagilt käigukasti juurest seda kolinat, ehk ikkagi on hooratas mis seda häält tekitab.
Paar targemat inimest võiks appi ka tulla millalgi järgmine nädal, vaataks koos asja üle.
Edit: all kanalis olles ei ole mitte mingit kolinat kuulda..
Paar targemat inimest võiks appi ka tulla millalgi järgmine nädal, vaataks koos asja üle.
Edit: all kanalis olles ei ole mitte mingit kolinat kuulda..
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Viga on vist teada, kuigi pole veel kindel.
Nimelt - käigukast... mängisin täna siduriga ja siis järsku tuli ilge kolin sisse, kõrvad jooksid verd. Sidur alla - täis vaikus. Kuna mul kukkus kast kanalisse, äkki see kahvel tuli sealt lahti ja nüüd laseb seal kastis kuidas jumal juhatab? Võin video ka netti lisada kui soovi on.
Edit: Unustasin mainida, et töötava mootoriga saab käike sisse panna ilma probleemidega, seljuhul sidur nagu haakub ju. Kurat ma ka ei tea
Nimelt - käigukast... mängisin täna siduriga ja siis järsku tuli ilge kolin sisse, kõrvad jooksid verd. Sidur alla - täis vaikus. Kuna mul kukkus kast kanalisse, äkki see kahvel tuli sealt lahti ja nüüd laseb seal kastis kuidas jumal juhatab? Võin video ka netti lisada kui soovi on.
Edit: Unustasin mainida, et töötava mootoriga saab käike sisse panna ilma probleemidega, seljuhul sidur nagu haakub ju. Kurat ma ka ei tea

www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kui hooratta poldid lahti, siis sidurit lahtutades surud hooratta vastu väntvõlli ja kolin jääb vaiksemaks, või kaob üldse. Aga kas nii kõva kolinat saaks hooratas teha...
Aga samas kuidas saaks seda süütenurk muuta, see poleks eriti loogiline.
Kõige lihtsam oleks mootor korralikult ära remontida enne pealepanekut, et selliseid jamasid vältida. Pole just eriti kallite varuosadega mootor.
Aga eks vigadest õpib, mida rohkem vigu, seda targemaks lõuks saab.
Aga samas kuidas saaks seda süütenurk muuta, see poleks eriti loogiline.
Kõige lihtsam oleks mootor korralikult ära remontida enne pealepanekut, et selliseid jamasid vältida. Pole just eriti kallite varuosadega mootor.
Aga eks vigadest õpib, mida rohkem vigu, seda targemaks lõuks saab.

.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Mida varasemaks süüde läks seda rohkem hakkas mootor värisema, värisemise tagajärjel ehk hakkas hooratas kolisema? Sai küll nagu hooratas korralikult kinni pandud...
Eks homme ole näha, kisun kasti lahti ja loodan, et zajetz appi saab tulla.
Eks homme ole näha, kisun kasti lahti ja loodan, et zajetz appi saab tulla.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Asi korras, selgus, et hooratas oli lahti 

www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.