Lada 2106 mootori kapremont.
Lada 2106 mootori kapremont.
-
kkollane_06
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 13 Dets 2012 08:17
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2106; VAZ 2102; VAZ 2103 LUX.
Lada 2106 mootori kapremont.
Tervitus kõigile.
Olen muidugi siin uus kuid omanud juba aastaid 02-de ja 03-me ja nüüd viimaks 06-te. Aeg mootori kapremondi aeg, äkki keegi teadjam mees võiks nõu anda et millest alustada remonti,plaan mootor maha võtta ja teha täielik uuenduskuur autole ikka, keegi võib oma nägemuse või tehtud tööde nimekirja ka siia panna näiteks.
Olen muidugi siin uus kuid omanud juba aastaid 02-de ja 03-me ja nüüd viimaks 06-te. Aeg mootori kapremondi aeg, äkki keegi teadjam mees võiks nõu anda et millest alustada remonti,plaan mootor maha võtta ja teha täielik uuenduskuur autole ikka, keegi võib oma nägemuse või tehtud tööde nimekirja ka siia panna näiteks.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Mootor detailideks lahti harutada.
Väntvõll välja, kolvid kepsud kenasti lauale.
Kolbide visuaalne kontroll ja vastavalt kolvi ja silindri seisukorrale kas vahetus või vanad tagasi.
Silinder üle mõõta, kepsu alumised silmad üle mõõta ellipsi suhtes.
Väntvõlli kaelad üle mõõta kulumise ja ellipsi suhtes.
Jaoturvõlli (osad nimetavad vahevõlliks) liugpindade ja liuglaagrite ülemõõtmine, vajadusel vahetamine.
Õlipump avada, visuaalne kontroll + kulumise mõõtmine kaliibriga.
Mootoriblokis õlikanalite avamine ja puhastamine.
Väntvõllis õlikanalite avamine ja puhastamine (kindlasti teostada peale väntvõlli lihvimist!!!)
Plokikaanes, klapivedrude pingsuse kontroll, klapijuhtpukside ja klapisäärte kontroll - vajadusel juhtpukside, klappide vedrude kuid kindlasti klapisääretihendite vahetus.
Nukkvõlli ja nookurite visuaalne kontroll, nukkvõlli kaelade ja nukaraami liugpindade kontroll.
Hooratta tööpinna sirguse kontroll, vajadusel pinna puhastamine treipingis.
Forsseerimistöid eraldi tooma ei hakkaks, sellest on juttu olnud küll..
Väntvõll välja, kolvid kepsud kenasti lauale.
Kolbide visuaalne kontroll ja vastavalt kolvi ja silindri seisukorrale kas vahetus või vanad tagasi.
Silinder üle mõõta, kepsu alumised silmad üle mõõta ellipsi suhtes.
Väntvõlli kaelad üle mõõta kulumise ja ellipsi suhtes.
Jaoturvõlli (osad nimetavad vahevõlliks) liugpindade ja liuglaagrite ülemõõtmine, vajadusel vahetamine.
Õlipump avada, visuaalne kontroll + kulumise mõõtmine kaliibriga.
Mootoriblokis õlikanalite avamine ja puhastamine.
Väntvõllis õlikanalite avamine ja puhastamine (kindlasti teostada peale väntvõlli lihvimist!!!)
Plokikaanes, klapivedrude pingsuse kontroll, klapijuhtpukside ja klapisäärte kontroll - vajadusel juhtpukside, klappide vedrude kuid kindlasti klapisääretihendite vahetus.
Nukkvõlli ja nookurite visuaalne kontroll, nukkvõlli kaelade ja nukaraami liugpindade kontroll.
Hooratta tööpinna sirguse kontroll, vajadusel pinna puhastamine treipingis.
Forsseerimistöid eraldi tooma ei hakkaks, sellest on juttu olnud küll..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkollane_06
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 13 Dets 2012 08:17
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2106; VAZ 2102; VAZ 2103 LUX.
-
kkollane_06
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 13 Dets 2012 08:17
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2106; VAZ 2102; VAZ 2103 LUX.