Plokikaane lihvimine.

Plokikaane lihvimine.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
e
exideN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 01 Juun 2011 14:39
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2103

Plokikaane lihvimine.

Postitus Postitas exideN »

Tervist, oleks selline küsimus , et kui ma laseksin plokikaanel maha lihvida 1mm ,1.2mm või sinna kanti , kas sellest on mingisugust tolku ilma sisse-välja lasket torkimatta.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Ei puutu küll otseselt küsimusse kuid vanasti pandi hoopis lisatihend vahele, et surveaste oleks madalam ja saaks tööautost rotitud 76-ga sõita:) Ajad muutuvad.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Tolku on niipalju, et 1mm lihvides pead niikuinii reguleeritava nukaratta paigaldama. Ja reguleeritava rattaga saad vastavalt maitsele nukka varasemaks/hilisemaks keerata.
e
exideN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 01 Juun 2011 14:39
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2103

Postitus Postitas exideN »

Ahsoo , et asjad lähevad keerulisemaks veel siis . Aga selle olriginaal nukaga pole siis enam midagi teha ?
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Nuka võid originaali jätta, aga soovitatav oleks reguleeritav nukkvõlli hammasratas paigaldada.

Mis põhjusel sa laseksid plokikaant lihivda?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
e
exideN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 01 Juun 2011 14:39
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2103

Postitus Postitas exideN »

Aga ma ei saa aru , miks on hea kui see reguleeritav ?
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kui sa lihvid plokikaant, siis lihtsalt öeldes nukkvõlli ja väntvõlli hammasrataste kaugus väheneb, aga kett jääb ju sama pikaks. Ehk nukkvõlli ja väntvõlli märgid lähevad veel rohkem paigast ära, kui nad tehasest tulles olid. Reguleeritava nukarattaga saad märgid õigesti paika keerata. Ehk saad klappide avamise/sulgemise ajastuse õigeks keerata.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
e
exideN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 01 Juun 2011 14:39
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2103

Postitus Postitas exideN »

Sain kaubale tegijaga et 2mm läheb maha PLOKIST!, ja uued saaled. Ning küsimus: kas lasta ka hooratast kergendada jääraja/lumeraja pillil?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Jäärajal tavarehviga (tänavalegaalne naast) ei ole mootori võimsusel määravat tähtsust.
Piikidega tuleb õiged hobused valla päästa ja siis on lisanäppimine juba vajalik.
e
exideN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 01 Juun 2011 14:39
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2103

Postitus Postitas exideN »

Tahan sõita piikidega. Ning järgmine aasta tuleb kruusa teed ja asfaldid ka mängu
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

See, et alati peale mahalihvimisi reg nukaratast kohe vaja, pole päris õige.
Tavarattale saab täpselt õigesse kohta puurida uue augu, teha uue märgi ja elu on jälle lill :)
Loomulikult peab siis omale selgeks tegema nukkvõlli seadistamise põhitõed.
Standard nuki keeramisest suurt tulu loota pole..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
exideN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 01 Juun 2011 14:39
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2103

Postitus Postitas exideN »

Ma lugesin kuskilt mossefoorumist vms, et mossele on tehtud niiviisi, aga ladadel pidi olema see keerukam jne.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Keeruline ei saa selle asja kohta kohe kindlasti öelda, kuid vajab augupuurimise oskust metalli sisse ning nukkvõlli paikapanemise oskust klappide järgi mitte mingeid märke taga otsides..

Tänavamootorile reg ratta panekul ma mingit mõtet küll ei näe - sport mootoril, mida seadistada ja timmida vaja on asjal loomulikult juba puhtpraktiline vajadus, eriti kui mootor käib tihedamini lahti kui kütust valatakse juurde :D..

Äiapapa masinal sai asi poole tunniga valmis mõõdetud, puuritud ja vana auk kinni keevitatud, et mõni soss-sepp pekki ei keeraks edaspidiste remonditööde käigus asja.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta