Plõksuv starter
Plõksuv starter
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tänud motamees, lähen uurin asja.....
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Nii, sai siis sellel starteril puksid ära vahetatud ning ka uued harjad pandud, kuid ei midagi. Ikka täpselt sama pull, vahepeal tõmbab, vahepeal mitte. Mõtlesin, et proovin nüüd vana starteri korda teha, mis kunagi ennem peal oli. See oli töötav starter, kuid mähise juhtme küljest oli klemm ära tulnud. Sai siis ka see klemm uuesti külge joodetud, kuid ikka täpselt sama asi, vahepeal tõmbab, vahepeal mitte, nii kuidas ise tahab. Sain siis sõbra käest starteri, mis pidi olema täiesti töökorras. Panin peale ning ikka, vahel tõmbab, vahel mitte. Nüüd on minul igatahes mõistus otsas.
P.S. Ükskord oli ka selline asi, et pidin kummiboxis ära käima. Läksin proovisin käima panna, starter ei jõudnud vedada. Mõtlesin, et äkki aku tühi ja tõin siis täis aku. Siis nagu jõudis käima vedada, aga ikkagi kuidagi vaevaliselt. Tulin kummiboxist tagasi ja tõstsin vana (tühja?) aku peale tagasi. Proovisin nalja pärast, et kas starter jõuab vedada. Ja ennäe imet, tõmbas nigu vanamees. See lugu juhtus siis selle starteriga, millel mähise juhtme klemm sai külge joodetud.
P.S. Ükskord oli ka selline asi, et pidin kummiboxis ära käima. Läksin proovisin käima panna, starter ei jõudnud vedada. Mõtlesin, et äkki aku tühi ja tõin siis täis aku. Siis nagu jõudis käima vedada, aga ikkagi kuidagi vaevaliselt. Tulin kummiboxist tagasi ja tõstsin vana (tühja?) aku peale tagasi. Proovisin nalja pärast, et kas starter jõuab vedada. Ja ennäe imet, tõmbas nigu vanamees. See lugu juhtus siis selle starteriga, millel mähise juhtme klemm sai külge joodetud.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
keera starteri poldid 1mm ulatuselt lahti ja siis proovi käivitada, kui siis ka nagu pooks on viga mootori massis (starterit andes võid mõõta pinget mootori ja akumiinuse vahel - kui pingelang on 0 siis mass on hea, mida rohkem tester näitab seda kehvem on mootori mass)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Nii, nüüd sai siis erinevaid startereid proovitud ja mässatud nendega aga esialgu ei olnud tolku ei miskit. Lõpuks mõtlesin et panen ikka selle sama vana kulunud puksidega starteri peale (see millel sai mähise juhtme külge klemm tagasi joodetud), see starter vähemalt töötas kunagi. Vahepeal jõudsin ka süüteluku põhja ära vahetada kuna kontaktid olid tahmased. Siis sai ka praktiliselt uus aku (3 kuud kasutuses olnud) peale pandud, vähemalt jõudis käima tõmmata kuigi probleem polnud kadunud. Alguses ikka sama jama, tahab tõmbab, tahab ei tõmba. Kuid nüüdseks on auto sõitnud 3000km ja seda probleemi enam pole. Ei saanud mina aru milles see asi on, ja seni kaua kuni ilusti töötab, mina seda näppima ei hakka 

mul oli uks 02 nässakas millel oli selline probleem,et kui lõpuks asja täkuga käima said,ja siis korraks välja suretasid ning taas käivitasid polnud probleemi.aga kui jäi vähegi kaemaks seisma ,siis võisid klõbistada kaua tahad no ei vea enam käima,siis aitas startvool
jälle väga hästi.
siks on juba paras noorte klubi,saab mälumängu kui ka fyysilist trenni teha:spin
jälle väga hästi.

siks on juba paras noorte klubi,saab mälumängu kui ka fyysilist trenni teha:spin
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Vana teema küll, aga äkki saab keegi teinegi oma probleemile lahenduse.
Mina sain siis oma probleemile jälile. Asi oli selles, et hoopis süütenurk oli liiga varajane ja lõi kolvi liiga vara alla (mootoril on surveastet tõstetud ja tahab natuke varasemat süüdet, kuid mitte liiga varajast!). Nüüd on süüde paigas ja ka starter töötab probleemideta
(puksid-harjad loomilikult vahetatud)
Väike lisamärkus veel juurde, et kui pukse vahetate siis pange kindlasti mingit laagrimääret sinna! Mina vahetasin puksid ära (määret muidugi ei pannud) ning kui sõidetud oli umbes 100-200 km siis olid puksid jälle kulunud
Mina sain siis oma probleemile jälile. Asi oli selles, et hoopis süütenurk oli liiga varajane ja lõi kolvi liiga vara alla (mootoril on surveastet tõstetud ja tahab natuke varasemat süüdet, kuid mitte liiga varajast!). Nüüd on süüde paigas ja ka starter töötab probleemideta

Väike lisamärkus veel juurde, et kui pukse vahetate siis pange kindlasti mingit laagrimääret sinna! Mina vahetasin puksid ära (määret muidugi ei pannud) ning kui sõidetud oli umbes 100-200 km siis olid puksid jälle kulunud
